Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Seat Leon Cupra R

Default avatar

voznica*

IztokFranko je napisal/a:
Tako je, sem siguna da si bil.
Default avatar

norost

To je noro 265 konj imeti. Si ne predstavljam takšnega avtomobila vozit.
Default avatar

ZMAJ

Že leto in pol vozim Cupro R, maximalno opremljeno, 315 KM s čipom. Odličen avto.
Megani, Bmweji , Golfi in vsi ostali, lahko me gledate samo od "zadaj v izpušne cevi, ....če si samo zaželim -)).
Default avatar

600

ZMAJ je napisal/a:
sicer tle ni relavantna poraba, pa zgolj iz firbca kok maš porabo tko ob normalni vožnji, pač tu pa tam stisneš gas mal bolj, pa kombinirano mal po mestu mal relacije?
Default avatar

vročična :)

ZMAJ je napisal/a:
Čestitke in uživaj.
Default avatar

ZMAJ

Težko rečt, mislim da blizu 10 litrov, če vozim na trenutke hitreje pa 12 ali celo več. Sicer pa zaradi predpisov ne morem več voziti hitro.( Razen kadar se mi zazdi, da ne bo kontrole).-))
Pred 2 mescema sem šel na probno vožnjo z Nisanom 370- 335KM. Nisan je lep, masiven, kar se pa pospeškov tiče, pridobivanja hitrosti pa proti moji Cupri nima nobenih šans, je kot kanta.
Default avatar

ZMAJ

vročična :) hvala.

Pri Cupri moraš biti skuliran, a mi še sedaj marsikdaj naraste adrenalin -))
Default avatar

IztokFranko

ZMAJ je napisal/a:
Zanimivo, potem ni bistveno višja poraba kljub večim konjem.

A pa se ti ne zdi, da je to malce veliko konjev za prednji pogon?
Default avatar

ZMAJ

če je vozilo čipirano ima manjšo porabo. Prednji pogon se zame osebno zdi bolj varen kot zadnji. Tisti nisan , ki ga je vozil prodajalec, je avto takoj postavil na bok. Prva kolesa pa te vlečejo ven.Nikoli ne speljujem tako, da bi se kolesa vrtela v prazno.Res pa je, da glede na moč, če pohodim , da so gume zacvilile še v 4 prestavi.
Tega se ogibam. Če pa je dež, vozim počasi, ker bi me v primeru, da pritisnem gas začelo zaradi moči vleči levo in desno predno gume zagrabijo. Skratka, voziti po pameti.-))


lp.
Default avatar

600

chiptuning je odvisen kak je optimiran, lahk ti poraba full zraste. pri teh tvojih konjih je boljš z ritko pometat kr je obvadljiva.
Default avatar

IztokFranko

Kakor je tudi meni znano je optimiranje oziroma čipiranje avtomobila zelo odvisno od osebe, ki jo izvaja oziroma znanja. Moč pri avtomobilih s turbinskim polnilnikom itak lahko dvigneš v višave, vendar je na mestu vprašanje, če je to smotrno in če bodo komponente na avtomobilu zdržale. Takšen primer sem videl na dirkalnem Seat Leonu, ki so ga pripravljali več let pa še sedaj ne deluje tako kot bi moral.

Že navadna Cupra R v četrti na mokri podlagi prav nevarno vleče. Sicer je lepo se za igrati, vendar je po mojem mnenju že to zelo veliko konjev za prednji pogon. Nos gre rad po svoje in je avtomobil hitro podkrmarjen.

Kot pa praviš, je pri tako močnem avtu sila pomembna vožnja po pameti ;)
Default avatar

R8

Vse kar je nad 250 konji je bolje met 4x4 ali zadnji pogon.
Default avatar

HiterKotZver

ZMAJ je napisal/a:
A imaš ti mogoče kakšen izpisek grafa moči iz valjev?
Ker to je precej konjev. Daj ga prosim nalimaj sem.
Default avatar

ZMAJ

Žal izpiska nimam več.Vprašaj kako firmo kjer čipirajo vozila, tam boš dobil vsaj približne podatke. Eni ti navijejo malo več eni manj. lp
Default avatar

HiterKotZver

ZMAJ je napisal/a:
Vsaka firma k čipira ima svoj graf oziroma svoj način dela in drugačen graf dobi.

Avtoelektronika ali RSR ziher ne dobita istega.

Vprašal sem pa zato ker je to malo veliko za avto s sprednjim pogonom. To je že orožje za na cesto.
Default avatar

Zmaj

Res je kar si napisal, Avtoelektronika ali RSR ziher ne dobita istega.
Meni je super, da Cupra res odlično potegne. Lahko mi verjameš...ali pa ne...-))
Taka kot je, je res vredna užitka v vožnji. Moja Cupra je edina v Slo, po moči, izgledu, barvi. Take ni -)). Do sedaj sem videl veliko voznikov , ki so se preizkusili in mi hoteli pokazati kaj vozijo a ti povem da, so vsi po vrsti potegnili ta kratko, res -))
Default avatar

HiterKotZver

Ti verjamem samo bi me zanimalo ker mal vem kako idealno tile grafi zgledajo da vidim kaj so tebi naredili. Ni lahko toliko konjev ven dobit.
Default avatar

simpl

eno vprašanje za Zmaj-a..

malo se mi zdi čudno da takole 3,7l mašina z (približno) istimi konji (330KM-363NM) ter (za 1okg večjo težo) 1460kg ,napram R-2.0 TFSI (čip-313KM-300+NM) in 1450kg potegne kratko..

..a je bla stara mama za volanom al je dal samo pol gasa..
Default avatar

R8

Sploh me čudi, da je zadn pogon tako pušnil, očitno se ni upal stisnit gasa do konca.
Default avatar

ZMAJ

Avto je vozil prodajalec, pokazal je kako avto pospešuje, oziroma potegne. Oba s sinom, ki voziva Cupro R, sva bila razočarana nad njihovim avtom.Cupro vozim vsak dan. Tistega, ki peljem zraven ga dobesedno pribije na sedež pri pospeševanju, kar pri nisanu niti ne čutiš. Nisan 370 je glede na zunanjo lepoto, izgled, prava kanta kar se vožnje tiče. In še nekaj, CUPRA R ima turbino, Nisan ne, veš kakšna je razlika ? -))

Lahko mi verjameš ali pa ne...meni je vseeno -)) Tvoje primerjave so samo razmišljanja, jaz pa to kar ti razmišljaš....v resnici vozim.
Nisanu ne bi pomagalo niti, če bi jo vozil stari ata -))

Moderatorji