Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Renault R4 / GTL

Default avatar
legendaren avtomobil. moj prvi!
Default avatar
ropotajoča kripa :) a vendar romantična. Še sedaj bi bil o.k. avtomobil če ne bi morali vedno hiteti sem in tja.
Default avatar
R4 je bil tudi moj prvi avtomobil pri 19 letih. Sem zvesta znamki že skoraj 11 let, sedaj vozim pa scenica.
Default avatar
katrci je težko reči ropotajoča kripa. marsikatere niši slišal, da motor teče, pa si ob njej slonel....tako, da je to čisdt ok avto, še danes bi ga marsikdo kupil, če bi nove delali.
Default avatar
Lepo, da ste se lotili tudi takega testa.

Kaj pa, če bi enkrat poskusili narediti primerjavo med starim in novim avtom višjega razreda? Veliko ljudi je mnenja, da je "nov avto pa le nov" in da so novi avti tudi veliko varnejši. Jaz pa mislim, da je star dražji avto kljub starosti in narejenim km še vedno ornk avto. Navsezadnje se 25, 30 jurjev v 15 letih tudi ne more kar razbliniti?
Default avatar
O, zanimiva primerjava.

Ja, recimo kaj takega, pa tudi isti "model" avta različni letniki (torej isto poimenovanje in podobna zasnova) - pa ne mislim ekstremnih starostnih razlik, ampak recimo razlika deset let star in nov model.
Default avatar
hondašica je napisal/a:
Dobra ideja, bomo poskušali najti možnost takšne primerjave.
Default avatar
Pa da še kak mehanik vrže kakšno oko ...

Po mojem bi te avtomobilska industrija začela preganjat, da jim delaš antireklamo :)
Default avatar
ta zadeva ma 25kw, to je cca 30 konjev. a se to sploh pelje? (800 kg + obtežba )
če se pelje, kako hitro? koliko pa kej pije?

dans smo pač razvajeni, pa mamo motorje, kr majo cel kup konjev, pa me zanima kako je nekaj takega voziti?

srečno
Default avatar
Pelje se, jasno :) Saj je avtomobil. Seveda pa nima pospeškov kot sodobni avtomobili ali navora kot sodobni dizli. Recimo se popolnoma ne more primerjati s Peugeotom 308 ( http://med.over.net/forum5/read.php?99,7144089 ), ki ga imamo ravnokar na testu.

Ampak še vedno pa potegne dovolj dobro, da se normalno pripelješ od točke A do točke B. Če imaš visok prak občutljivosti na treslanje in ropotanje in uživaš v starodobnih avtomobilih te bo takšna katrca hitro navdušila. Glede kako potegne govorim v primeru, da se v avtomobilu vozita dve odrasli osebi z minimalno prtljago.

Najvišjo hitrost, ki sem jo dosegel s katrco je bila 135 km/h po števcu, to pa, če upoštevamo standardno zmoto števcev, že maksimalna dovoljena hitrost. Resda počasi prileze avtomobil do te hitrosti, pa vendar prileze in to zanesljivo.

...in če bi ljudje spustili kriterije bi se navadili tudi nazaj na takšne avtomobile in bolj skromno živeli.

Aja poraba, ta pa se giblje med 7 in 9 litri, odvisno kako težko imaš desno nogo. Vendar, ker to ni avto, ki bi ga tiščal hitro pade na približno 7,5.
Default avatar
Zdravo,

Tudi moj prvi avtomobil je bila nova katrca, kupljena leta 1985 v Revozu za slabih 13.000 nemških mark - (precej denarja za takrat).
Z njo sem v 15-ih letih prevozil več kot 300 000 km brez večjega popravila. Moja takratna punca je prva preizkusila najprej njene fedre, potem sva z ženo kljub "morski bolezni" prevozila vraga in pol, ko sva zidala, skratka tako uporabnega in vsestranskega oz. kultnega vozila Renault ne bo nikoli več naredil.
Sem pa pred kratkim popolnoma restavriral katrco, pripeljano iz Obale in če je komu všeč jo lahko pride pogledat, ker je na prodaj.
Evo link: http://www.bolha.com/renault/renault-4- ... 1281043349
Default avatar
Moj prvi služben avto je bila katra in to prav takšen model :) Še zdaj se spomnim svoje prve vožnje z njo, ko sem se iz Maribora peljal v Slovenj Gradec. Priznam, da sem imel hude pomisleke, ko sem videl tisto prestavno ročico, ki me je spominjala na ročaj marele, pa tudi nagibanje v ovinkih me je na začetku zelo skrbelo (privat sem namreč imel VW hrošča 1200), a je že po nekaj kilometrih postala moja dobra prijateljica :) Uf, dobri stari cajti, ko smo še znali cenit preproste avtomobile.
-----------------------------------------------------------
Default avatar
hondašica je napisal/a:
Ko je prišla na trg petica E60 (2004), so jo poznavalci celo pošinfali napram E39 (1996).

Sem vozil tud A8 1995 s pol milijona km in moram priznat da ni nikakršne primerjave med novejšimi francozi, italijani in kitajci, razreda Lagune...višjih razredov pa itak ni razen redkih izjem...

Še po 17-ih letih je nenormalno kompakten, udoben, prostoren in dizajnersko napreden...
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Default avatar
vozimkatro je napisal/a:
Zelo lepo restavrirana. Imate kar nizko ceno, če je vse ok bi po mojem mnenju lahko dosegli tudi višjo ceno.
Default avatar
Tudi midva sva imela najprej katrco, in moram povedat, da mi je bilo pri njej super to, ker sem sedela vzravnano (pač tak sedež), pa menjalnik mi je bil tudi the best. Ne vem, zakaj ne delajo več avtov z menjalniki spredaj - v takem položaju, kot pri katrci - kot kljuka od dežnika. ;-) Je veliko bolj priročen kot teli kratki menjalniki na tleh.
Default avatar
dirkani pokalni clio ma tko sekvenčni menjalnik, če ti ta info kej pomaga :D

Moderatorji