Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Kia 7-letna garancija

Default avatar

Jonas KR

Povsod najdeš drobni tisk, ga je pa po mojem pri Kiji najmanj oziroma zadeva dejansko drži. 7 let +je pač več od 2 ali 3 let, kot jih ima večina.
Default avatar

Marko G

Garancija je odvisna tudi od kilometrov. Če ima avto več kot 150.000 km, lahko pozabiš ma jamstvo.
Default avatar

Renato Renato

Marko G je napisal/a:
Garancija je odvisna tudi od kilometrov. Če ima avto več kot 150.000 km, lahko pozabiš ma jamstvo.
Garancija traja pri kiji 7 let ali 150 tisoč km. Eno alid rugo. Po mojem je to za običajne uporabnike OK varianta, za poslovno uporabo, ko delajo potniki 100 tisoč km na letu, se pa verjetno najde kakšna znamka z bolj ugodno garancijo. ampak če si narediš na leto do 20 ali 25k km je po mojem kia najbolj optimalna. Pa še lažje jo prodaš po recimo petih letih, saj ima še vedno tovarniško garancijo
Default avatar

Milan Globočnik

Garancija gotovo velja, ko kupujete avto ali pa dela brez težav, ko se pokvari, pa tono naopak najdejo, da ni treba garancija priznat. To je samo zato, da lažje avte prodajo.
Default avatar

QDM

Jp, ne si delat utvar, garancija je podobna zadeva kot zavarovanja. Ko prodajajo je vse najlepše, ko uveljavljaš sto in en izgovor. Doživel v več primerih. Samo enkrat sem imel z garancijo zelo dobro izkušnjo, VMT ali nekaj takega, Bled, ko sem kupil aparat za pritisk. Ti so se na moje veliko presenečenje res maksimalno potrudili. Za vse ostale pa raje ne pišem kaj vse sem doživel...
Default avatar

Justinopolis

Treba je razlikovati med jamstvom in garancijo. Oziroma po domače med garancijo, ki jo ponuja tovarna, kot izdelovalec, in garancijo oziroma jamstvom, ki ga ponuja lokalni trgovec. Jamstvo je namreč precej bolj omejeno in večinoma podvrženo določenim specifikam, kot so, kje moraš avto servisirati. Pri tovarniški garanciji nisi podvržen takim kriterijem, pomembno je le da avto servisiraš z originalnimi ali originalnim delom enakimi deli ter da imaš za storitev račun. V tem je po mojem največja prednost garancije, ki jo ima Kia
Default avatar

QDM

Kakšna prednost???

Moj mehanik zamenja filter in olje za 60 EUR, tam na servisu so hoteli 240 EUR!!! Filter 5 eur, olje 10 eur, zdaj pa računaj. Na teh 'originalnih' delih in servisih te tako oskubijo, da vsako popravilo v garanciji preko servisiranja pri njih močno preplačaš. Najprej te nategnejo, da kupiš kišto, potem te pa še s servisi nategujejo. In še ko kaj crkne, drobni tisk gor ali dol, se bodo na vse kriplje ven vlekli, bodo našli vse od vejice v splošnih pogojih do tega, da je z avtom vse v redu...
Default avatar

Jonas Žnidaršič

Moje izkušnje niso takšne kot jih opisuješ . Če res daš v svoj avto filter za 5 eur, me prav zanima, kakšen je tvoj avto ob takšnem vzdrževanju po 200 tisoč prevoženih, če jih sploh dočaka. Pa za celoten servis 60 eur, kar pomeni, da verjetno tvoj mehanik dela zastonj...kje pa živiš in kje je ta mehanik, verjetno pod kozolcem? Uraden servis zajema sicer poleg olja in filtra še kaj drugega, zato ga plačaš 200 eur. In če to počneš 7 let, enkrat na leto, plačaš v celotni garancijski dobi avta za servis le 1400 eur, kar ni veliko ob recimo dejstvu, da plačaš za tak avto 20K, ko je nov. Zgolj recimo, da ti crkne menjalnik, kar se dogaja pri VW, PSA in še kakšni znamki, te takšno popravilo lahko stane tudi 5000 eur. Vsaj tisočaka odšteješ tudi za popravila VGT turbo polnilnikov, pa tudi šobe niso poceni itd. Mislim, da je vseeno bolje, da pelšeš avto enkrat letno na servis za 200 eur in imaš tovarniško garancijo, kot pa da živiš v strahu pred dražjimi okvarami, ki se pač dogajajo.
Default avatar

Mare Hladnik

No, glede servisov, takšne razlike pa vseeno niso. Če crkne turbina VGT ali kaj podobnega, boš pa moral skoraj Čeferina najet, da ti jo bodo res priznali v garancijo.
Default avatar

Komandant Stane

Nekaqj je narobe s tem formumom. Nobenih partizanov in domobrancev. Naj živita Leon Kardelj in Edvard Rupnik!
Default avatar

QDM

filter za 5 eur, me prav zanima, kakšen je tvoj avto ob takšnem vzdrževanju po 200 tisoč prevoženih ... Pa za celoten servis 60 eur, kar pomeni, da verjetno tvoj mehanik dela zastonj...kje pa živiš in kje je ta mehanik, verjetno pod kozolcem? Uraden servis zajema sicer poleg olja in filtra še kaj drugega, zato ga plačaš 200 eur.

A sva iz istega planeta al ti to iz kakšne sosednje galaksije pišeš?

Prejšnji avto je imel čez 600.000 km in še takrat je šel pleh, sedanji ima že 400.000, dela kot ura, vsak dan delam 300+ km. V 5 letih sem imel 200 EUR ekstra stroškov, pri prejšnji Toyoti pa v 15 letih samo 10 EUR, ko so šle neke krtače pri elektriki (izredni servis, sem ne štejem olja, gum, ipd, kar gre za vsak avto). Res sem pa po katastrofalni izkušnji z Oplom šel na japonske avte (obvezno made in Japan, ne iz kakšne Anglije...), evropskega škarta ne vozim. Ja, filter sem enkrat sam nabavil, cena 5 eur, mogoče nekaj čez, za olje sem takrat dal nekje 20-25 eur, tam nekje. Tadrag olje je bil res 40 EUR, naj ga kar imajo. Mehanik ga nabavi cel sod, dobi popust od količine, do popusta za stalno stranko. Zdaj pa računaj...

Dela zastonj? Še nisi videl kako zgleda menjava olja? Misliš, da cel dan to delajo? Dvigne avto, spusti staro olje ven (tega po možnosti še naprej za ogrevanje proda), spusti avto, menja filter in vlije novo olje. 10-15 min dela, 3/4 časa gre za čakanje, da staro olje ven steče, ta čas ponavadi dela še kaj drugega. Tudi za 60 EUR je na minuto še vedno bolje plačan od kirurga v kliničnem centru.

Tisto 'redni servis' je nateg za naivne. Ja, jermena ipd., se menja na določene km, ampak to preverijo in ti še dodatno zaračunajo. Na marsikaterem bolj levem 'uradnem servisu' ti to menjavo mastno zaračunajo, ne da bi sploh kaj menjali. Drugače pa ta 'redni servis' zgleda tako, da ti nalijejo stelex za šipe prat in so 'še vse drugo preverili in 'popravili''. Svoj cajt sem sam to delal na enem od 'uradnih servisov' in vem iz prve roke kako to zgleda. Stranke pa na kasi pustile kup denarja, vesele, da so avto uštimali strokovnjaki in ne nek šalabajzer. Isti strokovnjaki, ki popoldne za trikrat manjšo ceno šraufajo 'pod kozolcem', samo da nimajo napisa 'uradni'. Samo še eko in bio manjka, da boste naivneži še bolj veseli.

In še o 'originalnih delih', ki ti jih not dajo. Misliš, da je 50 fabrk, ki švasa tvoj rezervni del? Np, samo ene par, če ne ena sama (avtomobilske fabrke same zelo malo proizvedejo, večinoma samo sestavljajo, kar jim pošljejo drugi). In potem za 'original' drugače zapakirajo, v večini primerov gre za isti del. Mlad mulc sem tud jaz naivno o 'orignal delih', so se mi samo smejali... Redkokje je kakšna razlika in še to da je original ne pomeni nujno, da je tudi boljši, je pa dražji.

Cajt je, da nehaš verjet v Božička in odrasteš... Avtomobilski posel je v 90% en sam nateg.