Forum.Over.Net

Gradimo, opremljamo in urejamo dom

Odgovarjajo: Alenka Tomori, univ.dipl.inž.arh • Andrej Strgar, krajinski arhitekt • Luka Tomori, univ. dipl. inž. arh

Kako pristopiti h gradnji, adaptaciji stanovanja, hiše ali poslovnega prostora, kako izberete arhitekta, kaj od njega lahko pričakujete, o urejanju dokumentov, pridobivanju raznoraznih soglasij, vse o prispevkih, o dobrih slabih materialih in še veliko več.

Alenka Tomori , univ.dipl.inž.arh

AlenkaTomori

Andrej Strgar , krajinski arhitekt

AndrejStrgar

Je ljubitelj lepega. Posebno skladno urejeno bivalno okolje ga navdaja z navdušenjem. Zaveda se, da ljudje lepoto ne ustvarjamo naključno. Zato poskuša svoje znanje in izkušnje prenesti tudi drugim. Po poklicu je krajinski arhitekt. Od očeta je leta 1991 prevzel podjetje, ki ga je ustanovil že davnega leta 1968. Ukvarja se z ureditvami vrtov in parkov. Tako povezuje oblikovalska znanja s praktičnimi izkušnjami že več kot 25 let. Je član različnih strokovnih in poslovnih združenj, en mandat bil tudi predsednik Društva krajinskih arhitektov Slovenije. Znanje in izkušnje deli preko strokovnih in poljudnih člankih v različnih revijah, je reden gost na radiu in televiziji v oddajah, ki se dotikajo oblikovanja odprtega prostora, ima pa tudi licenco Zbornice za okolje in prostor za projektiranje in nadzor na področju urbanizma in krajinske arhitekture. Kot zapriseženi sodni izvedenec in cenilec kmetijske stroke pomaga sodnikom pri razreševanju vprašanj povezanih s hortikulturo. Sicer pa rad poje (v zboru), pozimi smuča (najraje po svežem snegu), poleti surfa (bolj piha, bolj leti), skače s padalom (prosti pad) in bere. Je srečno poročen in ima tri odrasle otroke.

Luka Tomori , univ. dipl. inž. arh

LukaTomori

V opozorilo, lesnina !!!!!

Default avatar

Lejgaungatamlegre

No ja, kakorkoli že, vsak bo zagovarjal svojo stran, dejstvo pa je, da je danes z medsebojnimi odnosi nekaj hudo narobe, v mislih imam predvsem odnose v razmerju prodajalec-potrošnik.

Prodajalec mora razumeti, da večina ljudi kar kupi v njihovem podjetju, če seveda govorimo o dražjih stvareh, kot je pohištvo ipd., dela za to in špara denar kar nekaj časa, prodajalec se pa obnaša kot da prodaja rezervne dele za navaden bicikel. Ne more in ne zna vsak biti prodajalec, jaz nisem prodajalec, sem pa potrošnik in vidim in čutim, kdaj ima nekdo občutek in znanje za prodajat. Problemi potem nastanejo, ko gre kaj narobe in tudi takrat se je treba izkazat s spoštovanjem in razumevanjem obeh strani, če tega ni, se pa seveda vsi takoj skregajo, najbolj pa seveda boli potrošnika, ki se mu škoda naredi. Podjetje bi si prihranilo kar nekajj stroškov in tožb, če bi znalo na pravi način prisluhnit potrošnikom, seveda pa delavce v podjetju pošteno plačati, da se bodo za to trudili, če tega ni, je pa treba pravnike toliko več plačevati, da se ukvarjajo s pravniškimi zadevami, morda v razmislek in preračun, kaj se bolj splača.

To jo je pač ena misel.

Pa lep dan!
Default avatar

koja izkušnja z lesnino

Pozdrav vsem skupaj.

Jaz imam pa z Lesnino dobre izkušnje. Ko sva s partnerjem opremljala hišo sva 70% pohištva kupila pri njih in sva zelo zadovoljna, prav tako z dostavo, montažo in njihovim odnosom. Mislim, da je vse skupaj odvisno od posamezne izkušnje, lahko, da bi se vam pa isto pripetilo pri HN in bi potem tudi njih tukaj blatili. Mislim, da morate pustiti ljudem, da si sami ustvarijo svoje mnenje o določenem ponudniku in poskušati rešiti sami svoj problem.

Glede medsebojnih odnosov je pa moje mnenje sledece: Dobiš kar daš.

Lep dan še naprej.
Default avatar

strupenjača

[quote=""koja izkušnja z lesnino""]
Pozdrav vsem skupaj.

Jaz imam pa z Lesnino dobre izkušnje. Ko sva s partnerjem opremljala hišo sva 70% pohištva kupila pri njih in sva zelo zadovoljna, prav tako z dostavo, montažo in njihovim odnosom. Mislim, da je vse skupaj odvisno od posamezne izkušnje, lahko, da bi se vam pa isto pripetilo pri HN in bi potem tudi njih tukaj blatili. Mislim, da morate pustiti ljudem, da si sami ustvarijo svoje mnenje o določenem ponudniku in poskušati rešiti sami svoj problem.

Glede medsebojnih odnosov je pa moje mnenje sledece: Dobiš kar daš.

Lep dan še naprej.[/quote]

Kakšna bedarija na bedarijo. Ne, ni prav, da si vsak posameznik mnenje ustvari sam, potem bi vsi lahko delali šalabajzersko, saj bi jim bilo vseeno za svoj "dober glas". Pa ne deluje tako, kajne da ne?
Reklamacija ni blatenje, ampak kritika na račun slabo opravljenega dela.
Dobiš, kar daš? Aja? Če si neprijazen do monterja, ti ima pravico tako montirati, da pade vse skupaj dol? Si ti ziher, da je to tako? Se ti ne zdi, da je pa v resnici - glede na vse možne goljufije in natege - v resnici tako, da potrošniki damo še preveč od sebe, dobimo pa prst v rit, če se lahko malo bolj slikovito izrazim? Če bi bilo tako, kot ti tukaj cvrčiš, da je, ne bi rabili organizacij za varstvo potrošnikov, zakonov o varstvu potrošnikov, reklamacijskega postopka, garancij, sodišč in tako dalje in tako dalje.
Daj spusti se počasi na realna tla. Hvala bogu za internet, da čim širši krog ljudi izve, kaj vse se ti lahko zgodi.
Default avatar

sefi

TA PA JE HUDA.

mi smo zaključili z gradnjo pa naj vam povem tudi jaz nimam problemov z mojstri ki so opravili dela kvalitetno, z vsemi, ki pa so se hvalili kako so oh in sploh pa se je izkazalo za nekatere da so za en k____. pa jih kličeš za reklamacijo. NO TLE PA SE ZAČNEJO PROBLEMI.

ZA KONEC PA ŠE TO: nobenega mojstra dvakrat pri hiši, pa če maš čas, mu ves čas stoj za hrbtom tako, da čuti tvojo sapo na vratu.

DEJ DOBR TO UŠTIMAJTE. PA NAPIŠTE KAKO SE JE KONČAL.
Default avatar

Josip 1

Hmmm,

Gledam slike uničenega pohištva.
Če ni nobeden premaknil pohištva pred slikanjem, je potem čudno zakaj je polovica pohištva premaknjena za 90 stopinj od stene. Kadar pade pohištvo samo od sebe iz stene (zaradi slabe kvalitete) potem bi moralo biti pohištvo in TV ležati približno vzporedno z steno na kateri je bilo pohištvo. Tukaj pa vidim da je premaknjeno za 90 stopinj kot da je nekdo na silo izruval pohištvo z leve strani.
Zato Lesnino za en klinc briga za tožbo. Ker so slike krovni dokaz da ni bilo ponesreči.

LP Josip
Default avatar

sefi

HMMM JOSIP 1

sej ne bom pol več diskutiral o zadevi.

samo zanima pa me kolikokrat ti je že padla omara s stene, da veš kako more omara pristat in kje.

Upam da se ti to še ni zgodilo, če pa že si bil verjetno pod omaro, pa si jo očitno prestregu z glavo.
Default avatar

Jaz2

V eni izmed trgovin v SLO sem kupil celo dnevno sobo, kuhinjo in spalnico. Razen dolgega čakalnega roka za sedežno garnituro, je bilo vse SUPER! V Lesnini pa sem kupil pred cca 1 tednom samo nekaj kuhinjskih stolov. Bili so zapakirani, vendar malo poškodovani in priloženih ni bilo šraufov. Ker se mi ni dalo prepirati sem šel v Merkur in sam kupil šraufe. Toliko o moji izkušnji z Lesnino.

P.S.: Kar se tiče pa padca omare, mi pa izgleda vse zelo realno glede na višino TV-ja in odboj ter padec omare. Res pa je, da nisem zavarovalniški izvedenec za ugotavljenje nesreč.

LP, Jaz2
Default avatar

zakon gravitacije

[quote=""Josip 1""]
Hmmm,

Gledam slike uničenega pohištva.
Če ni nobeden premaknil pohištva pred slikanjem, je potem čudno zakaj je polovica pohištva premaknjena za 90 stopinj od stene. Kadar pade pohištvo samo od sebe iz stene (zaradi slabe kvalitete) potem bi moralo biti pohištvo in TV ležati približno vzporedno z steno na kateri je bilo pohištvo. Tukaj pa vidim da je premaknjeno za 90 stopinj kot da je nekdo na silo izruval pohištvo z leve strani.
Zato Lesnino za en klinc briga za tožbo. Ker so slike krovni dokaz da ni bilo ponesreči.

LP Josip[/quote]

A ha ha ha ha ho ho ho. Vzemi navadno škatlo, daj nekaj vanjo (najboljše, da recimo kako brisačo, da bo teža enakomerna porazdeljena) in jo desetkrat spusti z višine svojega pasu... Me zanima, kolikokrat bo ostala na stranici, s katero bo priletela na tla.
Default avatar

DOBRA KVALITETA

ŽAL JE ZADEVA TAKA, MAL DNARJA MAL MUSIKE.
GARANT JE PAČ ZA DVE LETI NE PA ZA PET!

LEP POZDRAV!

BONIFER ROK
Default avatar

Primzi

Tema je bila predebatirana in vsak je lahko povedal svoje mnenje. Videli smo obe plati medalje, marsikdo je pomagal tudi s svojimi izkušnjami.

Iz vsega skupaj lahko potegnemo to, da ne smemo posploševati, da ima vsak različne izkušnje in da moramo biti pri opremljanju doma izredno pazljivi ter odločno nastopiti, ko pride do napake. Seveda pa naj bo ta odločnost pospremljena tudi s prijaznostjo in korektnim odnosom, ki bo večkrat kot ne zagotovil tudi korektno razrešitev problema.
~~~

http://Trgovina.Over.Net

Z nakupom podpirate brezplačne zdravniške nasvete.
Default avatar

Fejk

Ne vem, je ta forum še uporaben in aktualen?
2017. Iščem info o Lesnini pa naletim na tole klobaso. Me pritegne ...
Ja gospa, sočustvujem z vami, kar se van je zgodilo - ni vredu. Človek lahko le reče, hvala Bogu, da se nikomur ni nič zgodilo, sploh otrokom.
Da vas je razburilo, ko vas je vodstvo Lesnine usmerilo na odvetnika vas tudi razumem. Bralci foruma (razen nekaterih zlo pametnih in jasnovidnih) ne vemo pa, če je bil to res njihov edini in prvi odgovor?

Če pa ste (MORDA?) vztrajali v odškodnini, jih pa razumem. Tudi sam bi vas napotil do odvetnika. Vi jim morate škodo in njihovo napako najprej DIOKAZATI. In iz slik sodeč bi jim škodo težko dokazali!
Slike marsikaj povedo. Nekateri, žal redki obiskovalci foruma so vas že opozorili na prekomerno težo v visečem regačlu. Knjige, zgoščenke ... V takem regalu se mimogrede nabere tudi za par sto kil teže. In takšna obremenitev je vaša ne prodalalčeva skrb! Pa naj gre za Lesnino ali kakega devetega prodajalca.
Tudi na vrečki ki jo v trgovini zastonj dobite pri sadju ne piše, da lahko vanjo naložite le polkile jabolk. Pa verjemem da marsikateri bralec (tudi tisti, ki se je gražal nad Lesnino in tulijo v isti rog z oškodovanko) v vrečki nebi domov nesli 5 litrov vina pa še eno radensko povrh!

In še glede vaše precepcije o vijakih in njihovi nosilnosti. Pozoren gledalec in tisti ki se na te zadeve vsaj malo spozna bo iz razmerij na sliki lahko ocenil, da so vijaki, tisti ki štrlijo iz hrbtišča na tleh ležečega korpusa, na sliki dolgi cca 1/4 širine korpusa. Če gre za korpus 40 cm recimo (kar verjetno da je) potem so vijaki dolgi 10 cm! Ja, DESET centimetrov. Taki vijaki nosijo Bogapapol! In ni problem Lesnininega monterja in ne vijaka, če VAŠ ZID IN VAŠ OMET NI TEGA ZDRŽAL. Kar poglejte si, kak kos ometa je vaša PREOPBREMENITEV spulila iz zidu!

Torej, saj verjetno niste šli do odvetnika. Bolje za vas, ker bi dokazni material ne zdržal vaših pričakovanj! In še dve besedi vsem tistim ogorčenim bralkam, ... komentirajte stvari, na katere se spoznate!
Default avatar

Fejk

Pa še komentar vsem tistim naivnim, ki se zgražajo nad visokomi popusti, ki jih nudijo prodajalci ob akcijah, pa na naj si gre za Lesnino ali kogarkoli drugega ...
Ja kje pa živite ????
Proti naivnosti NI ZDRAVILA
Default avatar

Lburmen12

lesnina, Cugelj je napisal/a:
Glede na to, da se mnenja o sporni zadevi pod naslovom » V opozorilo, lesnina – groza !!!…« pojavljajo na tem forumu že od avgusta 2009, smo se v Lesnini odločili, da podamo na kratko tudi naše videnje celotne zadeve.

S strani ogorčenega kupca je natančno opisana nastala škoda, katera je razvidna tudi iz priloženih fotografij.
Povsem razumemo njegovo ogorčenost in jezo zaradi nastale situacije. Ne moremo pa žal pritrditi njegovim navedbam vzroka .

Nesporno drži, da je bil regal, ki se je zrušil, kupljen novembra 2004. V dopisu – zahtevku z dne 07.07.2009 - kupec ogorčeno navaja, da se je regal zrušil zaradi domnevno nestrokovne montaže, ker so popustili nosilci. Nikjer pa ne navaja, kaj je bilo na policah in v omaricah naloženo oz. koliko je bil regal dejansko obremenjen.
Iz priloženih fotografij je razvidno, da so bili vijaki skupaj z deli ometa dobesedno »izpuljeni iz stene« . Vse skupaj si je ogledal naš strokovnjak in ugotovil, da je izključni krivec dogodka pretirana obremenitev visečih elementov dnevnega regala. Poleg tega moramo poudariti, da je v navodilih za uporabo jasno zapisano, kolikšna je lahko maksimalna obremenitev tega regala.

Tudi dejstvo, da je od datuma montaže regala pa do neželenega dogodka preteklo več kot 4 leta in pol - potrjuje, da je teza o nestrokovni montaži izključena.
Nenazadnje nas je kupec prijavil tudi tržni inšpekciji, ki pa pri našem ravnanju ni našla nobenih napak.
Ne glede na navedeno, smo bili pripravljeni gospodu nuditi ustrezno pomoč v obliki popustov pri nadomeščanju uničenega pohištva, kar je odločno zavrnil. Namesto, da bi priznal svojo odgovornost pri neljubem dogodku, pa se je raje odločil za neupravičeno blatenje našega podjetja.

Sebastjan Cugelj, direktor centra Brdo
Default avatar

Lburmen12

Spoštovani vsi vodilni v Lesnini kaj takega kar doživljamo v Lesnini z nakupom komplet pohištva za novo stanovanje bpresega vse meje človeškega razuma ne verjamem da mi je Lesnina sposobna naročiti kaj šele zmontirati pult .na kuhinjo sem čakala od junija vendar so mi po 2 x neuspešno poizkusu montaže pult naročili že 2 x ..ne samo da jih bom dala v časopis še kam drugam.. odsvetujemo vsem...nikoli v lesnino žal mi je ker sem komplet denar pustila pri njih.pridala sem hišo zdaj pa sem v najemu da grem v malo kupljeno stanovanje zgubila sem upanje da se bom kdaj selila . zahtevam povrnitev stroškov