Forum.Over.Net

Gradimo, opremljamo in urejamo dom

Odgovarjajo: Alenka Tomori, univ.dipl.inž.arh • Andrej Strgar, krajinski arhitekt • Luka Tomori, univ. dipl. inž. arh

Kako pristopiti h gradnji, adaptaciji stanovanja, hiše ali poslovnega prostora, kako izberete arhitekta, kaj od njega lahko pričakujete, o urejanju dokumentov, pridobivanju raznoraznih soglasij, vse o prispevkih, o dobrih slabih materialih in še veliko več.

Alenka Tomori , univ.dipl.inž.arh

AlenkaTomori

Andrej Strgar , krajinski arhitekt

AndrejStrgar

Je ljubitelj lepega. Posebno skladno urejeno bivalno okolje ga navdaja z navdušenjem. Zaveda se, da ljudje lepoto ne ustvarjamo naključno. Zato poskuša svoje znanje in izkušnje prenesti tudi drugim. Po poklicu je krajinski arhitekt. Od očeta je leta 1991 prevzel podjetje, ki ga je ustanovil že davnega leta 1968. Ukvarja se z ureditvami vrtov in parkov. Tako povezuje oblikovalska znanja s praktičnimi izkušnjami že več kot 25 let. Je član različnih strokovnih in poslovnih združenj, en mandat bil tudi predsednik Društva krajinskih arhitektov Slovenije. Znanje in izkušnje deli preko strokovnih in poljudnih člankih v različnih revijah, je reden gost na radiu in televiziji v oddajah, ki se dotikajo oblikovanja odprtega prostora, ima pa tudi licenco Zbornice za okolje in prostor za projektiranje in nadzor na področju urbanizma in krajinske arhitekture. Kot zapriseženi sodni izvedenec in cenilec kmetijske stroke pomaga sodnikom pri razreševanju vprašanj povezanih s hortikulturo. Sicer pa rad poje (v zboru), pozimi smuča (najraje po svežem snegu), poleti surfa (bolj piha, bolj leti), skače s padalom (prosti pad) in bere. Je srečno poročen in ima tri odrasle otroke.

Luka Tomori , univ. dipl. inž. arh

LukaTomori

Slabe izkušnje z Bauhaus.

Default avatar

Flyer

Pogosto hodim v Bauhaus, nakupi za gradnjo ipd. V zadnjih 14 dneh pa sem imel dve zelo slabi izkušnji. In sicer, najprej so mi zaračunali pet vreč betona namesto štiri, kar sem ugotovil šele doma, ko sem pregledal račun. Kako čudno, da se te ''napake'' zgodijo vedno samo v škodo potrošnika! Kot drugo pa – od septembra imajo na razprodaji voščene barve. Kupil sem vosek, ki je bil znižan za 30%, zaračunali pa so mi ga po stari ceni, kar sem ponovno, ker sem kupil več izdelkov, ugotovil šele doma. Ko sem šel nazaj in zahteval razliko, niso hoteli priznati napake, niti tega, da so vnesli v program spremembo cene z več tedensko zamudo. To so navadni nateguni, nesposobneži. Obi in Merkur sta 1000x boljša, ker imajo delavce na vsakem koraku in ti tudi ful svetujejo. Bauhaus pa me zaradi svojega nesramnega odnosa do strank, do tega, da niti ne priznajo napake, ne bodo več videli.
Imate tudi vi kakšne takšne izkušnje?
Default avatar

Detektiv potriot

Ja in kaj zaj jočeš ? Tam bi račun preveru. Če ti ne paše pač ne hodiš več tja, pa je mir. Jaz grem večkrat, se res bol sprehajam, pa vkrast se da tud lahko, pa jim tak vrni.
Default avatar

Kretenček

Kdo pa danes še gleda račune, je preveč komplicirano gor napisano.