Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, transkacijski analitik - psihoterapevtka, doktorandka SFU Dunaj

poletje se bliža

Default avatar

Hruškica

Pozdravljeni,

že dlje časa spremljam vaš forum. Stara sem 38 let, težka 72 kilogramov in visoka 160 centimetrov.. Do poletja bi rada izgubila nekaj kilogramov, da se bom bolje počutila v kopalkah. Zanima me kaj lahko storim v tem mesecu in pol za čim boljši rezultat?

Hvala za odgovor.
H.
Default avatar

sebastijan - osebni trener

Pozdravljena,

največ lahko storite s tem, da uredite prehrano. Iz prehrane takoj izločite vse sladkarije in sladke pijače (nadomestite jih z vodo, čaji, radensko), iz prehrane izločite še ogljikove hidrate (vse kar je narejeno iz moke, to so kruh, piškoti, krekerji, testenine) in v prehrano vnesite zelenjavo, katera naj predstavlja osnovo prehranjevanja (za različne obroke predlagam, da pobrskate po internetu in našli boš super ideje za sestavo obrokov), dnevno zaužijete 3 do 4 obroke.
To bo povzročilo zmanjšan kalorični vnos in razlika med vnosom kalorij in porabo kalorij bo rezultiralo padec telesne teže.

Vsak dan vsaj 1 uro namenite aktivnosti, ki pa naj bo intenzivna. To pomeni, da naj bo vaš srčni utrip med 75 in 85% maksimalnega srčnega utripa (maksimalni srčni utrip si izračunate tako , da od 215 odštejete svoja leta in nato izračunate srčni utrip, ki ustreza zastavljenim %). Menjajte obliko vadbe in sicer kolesarjenje, hoja oziroma tek, aerobika v bližnjem športnem centru.

V 45 dneh lahko dosežete padec telesne teže tudi do 8%, svetujem pa da v nadaljevanju čez celo leto ohranite gibanje (3-4x tedensko) in uravnotežite prehrano, da ne bo prihajalo do porasta telesne teže.

Srečno.
Sebastijan Nemanič
www.fitnes-trener.si

Moderatorji

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS
sebastijan - osebni trener
Mirjana Frankovič , transkacijski analitik - psihoterapevtka, doktorandka SFU Dunaj
MirjanaFrankovic