Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

Spremeniti svoj življenjski slog, odnos do telesa, svoje navade v prehranjevanju in najti pravo mero telesnih dejavnosti ni preprosto, a prednosti za zdravje in psihično počutje so lahko velike. V oporo so izkušnje drugih in strokovni nasveti.

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS

sebastijan - osebni trener

Mirjana Frankovič , specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

MirjanaFrankovic

Sladoled!

Default avatar

[email protected]@@

Sem kar pridna skoraj mesec dni, gre počasi dol ... Ampak ta presneti sladoled! Pa smetana! Me kar zvije recimo enkrat na teden, tudi dvakrat, in si ga vzamem ... Potem si pa rečem, bolje kot čokolada. Slaba tolažba :(
Default avatar

pravakava

Niti ni tako zelo slaba tolažba.
Če ne zmažeš litrske banje v enem šusu ... 100 g sladoleda, kar je cirka petina litrske banjice, ima okoli 200 kalorij (odvisno od vrste, sadni imajo malo manj kalorij, čokoladni z dodatki malo več). To sta dve lepi kepici.
Kot pri vseh stvareh velja zmernost ...

Hiter sladoled lahko pripraviš tudi sama: v blenderju zmiksaš zamrznjeno sadje, dodaš malo jogurta, postaviš v zamrzovalnik za uro dve, vmes premešaš, in voila.