Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

Spremeniti svoj življenjski slog, odnos do telesa, svoje navade v prehranjevanju in najti pravo mero telesnih dejavnosti ni preprosto, a prednosti za zdravje in psihično počutje so lahko velike. V oporo so izkušnje drugih in strokovni nasveti.

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS

sebastijan - osebni trener

Mirjana Frankovič , specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

MirjanaFrankovic

Naveličana?

Default avatar

[email protected]

Še pred 4 leti 62 kg, danes 82. 171 cm. Še novembra 2016 mali maraton, (sicer bolj počasi, a saj hitra nikoli nisem bila), zdaj že od decembra na kavču, pred TV. Še lani prebrala na kupe knjig, zdaj le TV. Zadnja leta dvakrat tedensko bootcamp treningi, zdaj NIČ. Tudi na sprehod ne grem. Za počitnice gremo smučat, pa mi je že zdaj kar slabo, ker se bom morala gibat.
Kaj se je zgodilo z mano? Kot bi se vsega naveličala. Te rekreacije, povsod samo bereš o pomembnosti le-te, pa te fitnes trenerji - v končni fazi je njihov cilj vedno, da bi stranke shujšale ... Dovolj imam tega!!! Vendar pa se zavedam, da se zapiram tudi zato, ker se ne počutim dobro v svojem telesu. Saj nimam nič pametnega za oblečt! Spet po drugi strani pa po dolgih letih občutim svobodo, ker niti malo ne gledam na hrano in ne preračunavam, kdaj naj grem na trening, da bom šla potem še po otroke itd itd.
Kaj naj naredim???
Default avatar

2befree

Mogoče probaš poiskat zlato sredino?
Malo je že prav da se spraviš s kavča, ane?
Če ti ne paše fitnes, poišči kar te vsaj malček veseli.
Default avatar

pravakava

Zlata sredina je odličen predlog, ga podpiram.

Tudi ob 10 kg več kot prej bi morala imeti kar precejšnjo svobodo pri hrani ... za 20 kg dodatka se je treba že kar potrudit.
Očitno se vseeno rada premikaš. Z leti višek kg pomeni tudi okornost, če ne migaš. Če te baše čas oz. urnik, začni hodit na sprehode, tek, kolo. Za to ne rabiš stalne ure dneva, ampak greš takrat, ko imaš čas. Imam kolega, ki gre magari ob 3. ponoči teči, če ne gre drugače. Druga možnost je, da na fitnesu izbereš več vadb in greš na tisto, na katero pač utegneš. Večina fitnesov ima vsak dan na sporedu kako skupinsko vadbo, običajno celo dve ali tri na isti dan. V našem je trikrat na teden skupinska vadba celo zjutraj.

Ampak ni samo v tem problem, a ne. Kot bi imela rahlo depresijo, se mi zdi. In imaš prav, vsepovsod se propagira šport, šport, šport, zavzeti rekreativci veljajo skoraj za svetnike, nihče pa jih ne vpraša, kaj naredijo za duševno hrano.
Vzemi v knjižnici eno dobro, vendar ne pretežko knjigo. Jaz bi ti priporočala Charlesa Bukowskega, če imaš rada cinični humor. Lepo se bere, pa ni pogrošna literatura. Mislim pa, da boš hkrati s tem, ko se boš že enkrat spravila s kavča in izpred TV, v pogon spravila tudi možgane.
Kompromis: pred TV telovadi. Nabavi si dve ročki in migaj.
Danes popoldne naredi samo tole za hec: obleci se, obuj si superge in odpri vhodna vrata.