Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

Spremeniti svoj življenjski slog, odnos do telesa, svoje navade v prehranjevanju in najti pravo mero telesnih dejavnosti ni preprosto, a prednosti za zdravje in psihično počutje so lahko velike. V oporo so izkušnje drugih in strokovni nasveti.

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS

sebastijan - osebni trener

Mirjana Frankovič , specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

MirjanaFrankovic

LJUBLJANČANKE OKOLI 50 ( + ) , KI RABITE BRCO IN DRUŽBO

Default avatar

raglja.ena

Drage gospe!

Sem že blizu Abrahama in se pravzaprav bolj ali manj že vse življenje borim s preveč kilogrami.
Med 30. in 40. letom sem bila nekje na normali, potem pa me je najprej napadel Hashimoto in pa ponoreli ostali hormoni in sem tam , kjer ne bi smela biti,
Kondicija na nuli, zadihana že pri hoji, nezadovoljna.
Odločila sem se, da temu naredim konec. Za začetek planiram vsak dan vsaj pol ure ( upam, da bo čas dopuščal eno uro +) hoje. kasneje pa še kaj.
Fino bi bilo pri tem imeti družbo. Vsaj za kak sprehod , telovadbo, fitnes, karkoli.
Če je še katera , ki bi bila pripravljena -morda nas bo celo več , bi se bilo fino spoznati in se truditi skupaj, druga drugo spodbujati in se še zabavati.
Morda se najprej malce spoznamo preko samih klepetov tule.

Kakorkoli že morda nam uspe združiti prijetno s koristnim Korajža velja.
Default avatar

pravakava

Sprejela si dobro odločitev. Energični sprehodi so odličen začetek, potem počasi vključiš kak nedolžen klanček in tako dalje.
Ti pa predlagam, da ne čakaš na družbo, ampak začneš sama. Če se ti bo še katera pridružila, bo super, če ne, pa pač ne. Saj veš, da je zelo težko uskladiti urnike in velikokrat se zgodi, da so punce ena drugi potem potuha namesto spodbuda.
V prvi vrsti moraš pa uredit prehrano. Pri tebi je problem ščitnica pa še leta prinesejo manjšo potrebo po kalorijah, mislim, da je pri 50 to že kar enih 500 kalorij manj kot npr. pri 20 ... Sprehod je za počutje in da boš začela pridobivati kondicijo, nikakor pa to ni taka poraba kalorij, da bi zato lahko več jedla.
Sicer nisi nič napisala, kako se hraniš. Za začetek poskusi občutno zmanjšati porcijo za kosilo, sploh OH.
Default avatar

Olivca

Jaz pa bi z veseljem kdaj imela družbo na sprehodu, da vidim, če lahko hitro hodim in se zraven še pogovarjam:)))
Default avatar

Skuljp

Z veseljem se pridruzim.
Default avatar

kmalu 50

Iz katerega konca Lj pa ste? Če ste se že našle, bi se pridružila...
Default avatar

TUDI JAZ

Pozdravljene vse skupaj. Tudi jaz bi se pridružila. Sem pa iz Šiške. Ne vem pa, če vam bom sploh lahko sledila-imam poleg viška kil še hudo astmo.
Meni je vseeno, kje se dobimo . Se bom pa z veseljem pridružila!
Default avatar

TUDI JAZ

Bom pa kar jaz prevzela pobudo-Lahko se za prvič dobimo pri nas v Šiški, da se spoznamo in se lahko sprehodimo po PST, ali Mostecu, Rožniku. Če ima še katera kak predlog....Aja , kako ste pa kaj s časom. Zdaj bodo tudi že daljši dnevi