Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

Spremeniti svoj življenjski slog, odnos do telesa, svoje navade v prehranjevanju in najti pravo mero telesnih dejavnosti ni preprosto, a prednosti za zdravje in psihično počutje so lahko velike. V oporo so izkušnje drugih in strokovni nasveti.

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS

sebastijan - osebni trener

Mirjana Frankovič , specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

MirjanaFrankovic

pomagajte!!

Default avatar

debeluh

pozdravljeni!
odločil sem se da bom shujšal. imam namreč 95 kg in visok sem 187 cm. rad bi shujšal do poletja. telovadba: odločil sem se da bom malo okrepil svoje mišice, in sem si z trgovine play potegni aplikacijo ( 30 day fitnes chalenge) kjer vsak dan narediš več vaj in s tem krepiš mišice. tudi jesti sem začel manj, za zajtrk pojem 2 jajci, za malico kakšno enolončnico ali jabolko, za kosilo meso z solato, za popoldno malico jabolko in za večerjo jajce.
zanima me, kaj vse lahko jem za določen obrok, in ali obstaja kakšna zelenjava/ sadje, ki zavira apetit? naslednji petek bom tudi začel hoditi v fitnes. vesel bom vsakega mnenja. hvala!
Default avatar

Anabina

Ja, cimprej v fitness. Po moje moras preoblikovati svoje telo, ker s to kilazo na to visino niti ne bi smel biti prevec debel, razen ce imas malo misicne mase.
Najemi osebnega trenerja za eno uro, se splaca in tud ni ne vem kako drago...povej mu svoje zelje in ti bo sestavil program, s katerim lahko zacnes, potem pa naredis nadgradnjo z drugimi vajami, ki jih snames z neta.
Kar se hrane tice se mi zdi da malo premalo pojes. Jaz sem zenska, 10cm manjsa kot ti, 5kg lazja, pojem vec, pa hujsam.
To moras sam ugotovit...kdaj je najbolj primerno, da imas tisti svoj glavni obrok, ki ti nahrani telo in duso...to moras obdrzat in ga malo prilagodit. To je seveda samo moje mnenje, pisem iz lastnih izkusenj.
Pa srecno in porocaj kako ti uspeva.
Default avatar

Debeluh

Hvala za odgovor. Meni je ta obrok čiat dovolj, s tem da za kosilo pojem dva kosa mesa in majhno skledo salate. Zjutraj si tudi včasih odprem konzervo tune, iz katere iztisnem olje. Svoj napredek pa najbolje vidim v tem, da pred hujšanjem nisem moral narediti skleca, sedaj po 10 dnevih pa naredim 5 brez problema