Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

Spremeniti svoj življenjski slog, odnos do telesa, svoje navade v prehranjevanju in najti pravo mero telesnih dejavnosti ni preprosto, a prednosti za zdravje in psihično počutje so lahko velike. V oporo so izkušnje drugih in strokovni nasveti.

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS

sebastijan - osebni trener

Mirjana Frankovič , specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

MirjanaFrankovic

Kurjenje maščob s telesno vadbo

Default avatar

MyLine

Kolikšen srčni utrip je najboljši za kurjenje maščob? Koliko minut dnevno je potrebno gibati s tempom ustreznega srčnega utripa, da ima gibanje sploh učinek. In, kakšna vadba je za te namene najbolj ustrezna?
Hvala za strokovni odgovor in informacije o izkušnjah
Default avatar

Lilka

Srčni utrip, količina potenja... ni pomembno pri hujšanju, saj se le-to razlikuje od človeka do človeka.
Za hujšanje je najboljša intenzivna vadba z obremenitvijo (oz. za začetek z lastno težo) ali HIIT vadba.
Vadba naj traja cca 45 minut, ampak vseh 45 minut intenzivno in pravilno izvedene vaje. HIIT je za začetek dovolj 20 minut. S tako - anaeobno vadbo - človek kuri kalorije tudi v mirovanju, še naslednjih cca 24 ur po vadbi.