Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

Spremeniti svoj življenjski slog, odnos do telesa, svoje navade v prehranjevanju in najti pravo mero telesnih dejavnosti ni preprosto, a prednosti za zdravje in psihično počutje so lahko velike. V oporo so izkušnje drugih in strokovni nasveti.

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS

sebastijan - osebni trener

Mirjana Frankovič , specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

MirjanaFrankovic

super recept za praznike

Default avatar

pravakava

Ravno videla na FB posnetek recepta za "mafine" iz beljaka:

v model za mafine naložiš malo listov špinače, kocke paradižnika, preliješ z razžvrkljanim beljakom (verjetno je rahlo soljen, nisem šla poslušat) in daš pečt za 15 minut. En kupček ima 46 kalorij.

Bom definitivno probala, samo verjetno bom dala kar cela jajca. Sicer spečem podobno stvar v modelu kot nekakšen narastek: zelenjava, nastrgan sir, jajca in zapečem v pečici - zelo okusno in nasitno, primerno tudi za kosilo. Notri lahko zmečeš vse, kar se ti zdi, da paše skupaj. Zadnjič mi je zmanjkalo sira in sem dala onega topljenega, je tudi dobro izpadlo.
Default avatar

Matruška

Hvala! Super ideje. Jsz se res razveselim novih idej, ki so po vrhu vsega še iz kvalitetnih živil. Se mi kar svet odpira, ko spoznavam, da ni vse le meso in krompir :))
Default avatar

Aloha

Pravakava, super. Hvala.
Nekaj novega, drugačnega. Bom sprobala in če bo všečno, naredim za božič - letos mi gostimo, pa saj veste, fino je pripraviti kaj izvirnega. :)
Default avatar

Kaven

Odlično, hvlala