Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

Spremeniti svoj življenjski slog, odnos do telesa, svoje navade v prehranjevanju in najti pravo mero telesnih dejavnosti ni preprosto, a prednosti za zdravje in psihično počutje so lahko velike. V oporo so izkušnje drugih in strokovni nasveti.

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS

sebastijan - osebni trener

Mirjana Frankovič , specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

MirjanaFrankovic

Za Sebastijana - zajtrk

Default avatar

[email protected]&

Pozdravljeni!
Ali je res pomembno, da zajtrk zaužijemo v prve pol ure po vstajanju, sicer težje shujšamo, saj telo že "špara"? Včasih namreč kupim na poti v službo pirino palčko in kefir in pojem v službi, kar pomeni, da je med vstajanjem in zajtrkom skoraj 2 uri. Doma popijem le kozarec vode.
In še nekaj - kam spada kefir? Začenjam namreč z izogibanjem mlečnim izdelkom, bom poskusila zaradi počutja in kože.
Default avatar

pravakava

Teh teorij je toliko, da se ti lahko zmeša, če vse bereš.
Da moraš jesti petkrat na dan, sicer se presnova ustavi. Da človek včasih ni jedel petkrat na dan, ampak kvečjemu enkrat, torej je bolj naravno, da ješ enkrat na dan. Da to sploh ni pomembno, pomembne so količine ... Da če premalo ješ, gre na varčevalni program, in moraš jesti več, če hočeš shujašt ...
Telo presnavlja non stop.
Kefir je mlečni izdelek.
Default avatar

sebastijan - osebni trener

Larisa,

Od zadnjega obroka pred spanjem do prvega v naslednjem dnevu preteče cca 10 ur, zato je zatrk tako pomemben obrok v dnevu. Sprva priporočam hidracijo, 2 do 3 mlačne vode ali nesladkanega čaja, nato pa po 10 minutah zajtrk. Ob pomankanju časa doma lahko zaužiješ sadež doma ali na poti v službo (jabolko), ali pa si doma pripraviš smotie in ga počasi popiješ na poti v službo.

Obroke zaužiješ cca vsake 3 ure, tako da lahko naslednji obrok nato zaužiješ v službi po 3 urah.
Sebastijan
Sebastijan Nemanič
www.fitnes-trener.si
Default avatar

[email protected]&

sebastijan - osebni trener je napisal/a:
Larisa,

Od zadnjega obroka pred spanjem do prvega v naslednjem dnevu preteče cca 10 ur, zato je zatrk tako pomemben obrok v dnevu. Sprva priporočam hidracijo, 2 do 3 mlačne vode ali nesladkanega čaja, nato pa po 10 minutah zajtrk. Ob pomankanju časa doma lahko zaužiješ sadež doma ali na poti v službo (jabolko), ali pa si doma pripraviš smotie in ga počasi popiješ na poti v službo.

Obroke zaužiješ cca vsake 3 ure, tako da lahko naslednji obrok nato zaužiješ v službi po 3 urah.
Sebastijan
Najlepša hvala!
Zanima me, ali (za plačilo seveda) sestavite tudi jedilnik?