Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Diferenciacija in homogene skupine v 8&9

Diferenciacija in homogene skupine v 8&9

Zanima me na katerih in koliko šolah imate t.im homogene učne skupine in kje imate nivojski pouk? Kako učitelji formirajo tiste homogene učne skupine v 8&9? Izkušnje? Ali obstaja kje državna statistika o tem oz. kakšna raziskava o razlikah, prednostih in slabostih obeh načinov? Hvala.

Govorim iz izkušenj kot učenka. V sedmem razredu smo imeli nivoje, v osmem in devetem pa heterogene skupine. Nivojski pouk se mi je zdel koristen, saj sem imela možnosti razvijati potenciale tam, kjer sem želela, in je dovoljeval tistim, ki so potrebovali malo več časa, da so ga tudi dobili. Heterogene skupine se mi niso zdele nič boljše od običajnega pouka, disciplina ni bila prav nič boljša, tudi ni bilo nič več individualnega dela (kljub manjšemu številu učencev).
Vem pa, da ko so starše seznanjali s temi heterogenimi skupinami, je moja mama vprašala ravnateljico, kaj točno je njihova prednost razen manjših skupin, pa ji ni znala povedati nič pametnega.

Pozdravljena,

Kar lahko jaz napišem je to, da je naše ministerstvo za šolstvo zrelo za Butale.
Začne se že ob vstopu v šolo, kjer do tretjega razreda ni ocen – popravek letos le do drugega razreda!
V razredu je lahko le 24 učencev – opa, letos 28!
Do sedaj je naša OŠ izvajala homogeni program za učence od 6. do 9. razreda – popravek letos so ugotovili, da je veliko boljši heterogeni!

Skratka debilnosti na vsakem koraku, da ne govorim o učbenikih in delovnih zvezkih za predmet državljanska, demokratična etika (hja, letos ima seveda novo ime!), ki so izdani leta 2001 in se v njih sprašujejo kako bi bilo vstopiti v EU, kaj bi nam prinesel monetarni sistem, bla, bla bla… pa saj imamo danes izkušnje s tem, predvsem ko starši prisilno kupujemo neuporabne delovne zvezke! Pa je tu še fizika, kemija…

Skratka, moja draga enaxmama, če te zanima kaj več lahko navrževe debato preko e-maila.

Lepo te pozdravljam

nova
Uredništvo priporoča

Pozdravljena,

še ena debilana iz naših Butal…
na naši Oš so vrsto let izvajali pouka SLO, ANG in MAT od 6. do 9.razreda v t.i. homegenih skupinah, letos pa ugotovili, da so primernejše heterogene skupine. :)))
Stoj, glej in se smej, ko tvoje otroke uporabljajo za poskusne zajčke… naredit ne moreš nič.

Moje mnenje:
vrnimo se v 60/70ta leta in OŠ naj postane nazaj taka kot je bila, s pravicami učiteljev in dolžnostmi učencev in ocenami od 1 do 8 razreda, uvedimo nazaj veliko poklicnih šol in malo gimnazij, študirat pa naj gredo izbranci in ne vsak bedak!

Lep pozdrav od eneymame

Pozdravljena,

še ena debilana iz naših Butal…
na naši Oš so vrsto let izvajali pouka SLO, ANG in MAT od 6. do 9.razreda v t.i. homegenih skupinah, letos pa ugotovili, da so primernejše heterogene skupine. :)))
Stoj, glej in se smej, ko tvoje otroke uporabljajo za poskusne zajčke… naredit ne moreš nič.

Moje mnenje:
vrnimo se v 60/70ta leta in OŠ naj postane nazaj taka kot je bila, s pravicami učiteljev in dolžnostmi učencev in ocenami od 1 do 8 razreda, uvedimo nazaj veliko poklicnih šol in malo gimnazij, študirat pa naj gredo izbranci in ne vsak bedak!

Lep pozdrav od eneymame

Se ne bi mogla bolj strinjat! Z veseljem. lenamairiatgmaildotcom

enaymama,

bravo!!!

ps – sem učiteljica v oš, pa se vsako leto sproti težko zadržujem, da ne bruham vsepovprek …

Prosila bi za nasvet… moja hči obiskuje 8. b razred, v katerem imajo manjše učne skupine. Ker so mešani z a-jevci, s katerimi se ne razumejo, ker jih ti ves čas zafrkavajo, je zelo nesrečna. Rada bi ji pomagala, ker vem da jim ni prijetno, še sploh zdaj, ko se bodo morali kmalu posloviti. Kaj naj naredim če se moj otrok pač me počuti vredu v MUS-u ker mora biti z nekom ki ji pač ne paše?

Prosila bi za nasvet… moja hči obiskuje 8. b razred, v katerem imajo manjše učne skupine. Ker so mešani z a-jevci, s katerimi se ne razumejo, ker jih ti ves čas zafrkavajo, je zelo nesrečna. Rada bi ji pomagala, ker vem da jim ni prijetno, še sploh zdaj, ko se bodo morali kmalu posloviti. Kaj naj naredim če se moj otrok pač me počuti vredu v MUS-u ker mora biti z nekom ki ji pač ne paše?

Ne morem vam svetovati kaj drugega kot to, da je potrebno deklici posredovati informacijo da je treba v življenju sodelovati včasih tudi s kom, ki nam ni najbolj všeč. Diferenciacija to potegne za seboj.

[i][i]mag. Nataša DurjavaGeštalt-izkustvena družinska psihoterapevtka[/i][email protected][/i]www.mojpsihoterapevt.siTudi naša šibka področja nam lahko postanejo izziv, če se soočimo in sprijaznimo z njimi. Verjamem v moč odkritih besed, zato vam želim biti v pomoč pri vprašanjih, kako v hitrem tempu vsakdanjika stabilizirati sebe, kako postati osebnostno močnejši, kako krepiti svoje kompetence in kako poskrbeti tudi zase.

New Report

Close