Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Popravni izpit v osnovni šoli

Popravni izpit v osnovni šoli

Dober dan.

Sem ucen 9 razreda v osnovni soli.Ima hude probleme z matematiko ze od 7 razreda,takrat sem dobil popravni izpit in sem ga naredil v drugemu roku.Solsko leto se bliza koncu in spet kaze na popravni izpit.Ima 4 negativne ocene in eno pozitivno,redno delam naloge(Manjka mi mogoce 2 nalogi ces celo leto),hodim redno na dopolnilni pouk,se lepo vedem,poslusam in trudim popraviti matematiko.Imamo uciteljico ki je zelo nepravicna do mene med ustnim sprasevanjem.Ko imamo ustno sprasevanje ponavadi dobimo 3 naloge sepravi ce znas prvo nalogo dobis 2,ce znas drugo nalogo dobis 3-4,ce nas pa tretjo nalog pa dobis 5.Jaz sem znal prvo nalogo in pol druge naloge uciteljica nato uprasa razred kaksno oceno si zasluzim in pravijo zadostno(2) nato pa uciteljica pravi da to znanje ni bilo za 2.Jaz nevem kaj sem ji naredil ali sem jo kako uzalil da se tako vede do mene.Nikoli nisem bil nespostljiv do nje,se obnasal grdo med uro ampak me sovrazi.Mene zelo skrbi da nebom imel pocitnice unicene zaradi matematike.Uciteljica mi pravi da naj obiskujem dopolnilni pouk in saj tudi ga ampak ko sem tam mi neposveti nic pozornosti in mi niti ne obrazlozi kako se resi racun ali problem.Rece samo na keri strani naj delam naloge in mi pokaze naloge.Uciteljica se zelo nespostljivo obnasa do mene npr ko nisem znal odgovoriti na njeno oprasanje me je zacela izivati da se njena hcerka zna vec kot jaz in da naj neham prepisovati naloge kar jih nikoli tudi nisem,enkrat me je tudi izpostavila pred celim razredom ker sem naredil napako v testu in je rekla da nimam pojma od matematike.Se zelo trudim nocem biti eden od unih ucencev ki se nic ne trudijo in potem pricakujejo biti pozitivni na koncu leta.Zanima me kako lahko prepricam uciteljico da naj mi ne da popravnega izpita.Zanima me pa se ali to kaj pomaga na koncu solskega leta da imam vse naloge,mislim ce dobim kaksno oceno iz tega.

PS: Prvo in drugo konferenco imam na negativnem zdaj bom v petek popravlal prvo konferenco pisno.Upam da jo naredim,ker se tudi trudim in ucim 🙂

Vidim, da imaš težave tudi s slovenskim jezikom. To, kar si napisal je zelo težko brati.

Kje pa so tvoji starši v tej zgodbi?

nova
Uredništvo priporoča

Pozdravljeni!

astrid74 in ER – upam, srčno upam, da nista zaposlena v šolstvu! Fant sprašuje nas za nasvet, če bi svoje težave vedel sam rešiti, bi jih verjetno že zdavnaj. S svojimi neumestnimi pripombami nista prispevala k temu, da bi se fant boljše počutil.

Dragi SuperNapsty!

Predlagam ti naslednje:

Sama zagovarjam, da je potrebno težave reševati odkrito, s pogovorom na štiri oči. Prosi učiteljico, da si vzame nekaj trenutkov (predlagam, da po pouku) in ji odkrito priznaj svoje težave in svoje strahove. Predvidevam, da tudi doma vadiš in rešuješ naloge, zato jo prosi, če ti lahko pregleda naloge in pove, kje delaš napake. Sigurno imaš sošolca ali sošolko, ki mu matematika ne dela težav. Prosi ga/jo, da ti razloži snov (lahko ostaneta po pouku, lahko ga povabiš k sebi ali se učita v knjižnici). Za pomoč lahko prosiš koga od starejših (brata, sestro, bratranca, sestrično, sosede…),….

Predlagam, da se obrneš tudi na razrednika. Razrednik mora biti seznanjen s tvojimi težavami, saj je največkrat on tisti, ki lahko posreduje, ter nenazadnje tisti, ki informacije iz šole posreduje tudi tvojim staršem.
Potem je tu še svetovalna služba (socialna delavka, pedagoginja), ki so na šoli tudi za to, da pomagajo otrokom z učnimi težavami. V kolikor se boš obrnil na njih, sem prepričana, da bodo hitro stopile v akcijo in ti začele pomagati.
Naj ti tvoje “težave” ne vzamejo volje do učenje, temveč naj ti predstavljajo izziv! Dokaži sebi in drugim, da zmoreš! Verjemi, da sta volja in trud vedno nagrajena.
Vztrajaj!

Oglasi se še, v kolikor boš imel vprašanja ali težave….prav tako bom vesela, če boš objavil kakšne dobre novice.

Držim pesti! 😉
Verja

Verja, vse tole, kar si mu svetovala, fant najbrž že ve in šola izvaja, ker je to dolžna narediti.
V šoli se redno organizira vrstniška pomoč, učitelj se je dolžan posebej posvetiti učencu, ki ima pri njegovem predmetu negativne ocene (imamo tudi zagovor lastnega dela pri ravnatelju), razrednik ima dolžnost, da takšnega učenca spodbuja in bedi nad njim ter se celo skrega v zbornici, če je treba (tudi to sem že storila sama, celo večkrat). Tudi svetovalna delavka se zelo hitro vključi v dogajanje…

Če fant pravi, da je učiteljica do njega skrajno nepravična, se morajo vključiti starši.
Problemi učenca se namreč rešujejo v trikotniku: učenec, učitelj, starši. Zato sem tudi zastavila vprašanje, ne zato, da bi ga žalila ali, da bi bila neumestna. Če starši namreč ugotovijo, da se učencu dejansko dela krivica s strani učitelja, so oni dolžni ukrepati, saj so otrokovi legalni zastopniki.

Pozdravljeni!

Sem ucenka 9 razreda in kot ze vsi vemo se bliza konec solskega leta . Naslednjo leto sem se vpisala na Srednjo zdravstveno solo Ljubljana in ko sem klicala na zdravstveno solo so mi rekel da bom verjetno sprejeta saj imam dobre ocene (Dovolj točk) sedaj je pa problem nastal , da mi učiteljica za matematiko želi dati popravni izpit ocene imam res slabe saj mi matematika ne gre moje ocene so : 1,1,1,1,1,2,2 nevem kaj nerediti ? Vsi drugi predmeti mi grejo odlično le matematika mi dela težave . Če me pošlje na popravni izpit pol me bojo vrgel z srednje zdravstvene šole in se bom morala vpisati na drugo šolo saj bo moja zasedena .

Kaj naj naredim ? Učiteljica za matematiko je moja razredničarka . Jaz se res učim čeprav mi učiteljica komaj verjame ampak se res učim in delam redno domače naloge … Svetujte prosim saj sem popolnoma obupala in padam vse globlje zaradi te šole … Kako naj se pogovorim z učiteljico ? Kaj naj ji povem ? Precej sem sramežljiva in ne hodim do nje objokana vsako uro kot moji ostali sošolci … Svetujte prosim . HVALA !

Jaz hodim v 9. razred. Imam zlato Vegovo priznanje in matematiko obožujem. Lahko ti nudim inštrukcije (15€/ura). Če si za, kopiraj to objavo in pripisi da pa ti Napisem mojo tel. št. Na zasebni pogovor.

15 € ura ? Vem da se ta cena tebi zdi uredu meni pa je to predrago res tako da vseeno hvala za pomoč sam si bom poiskala kje drugje upam da cenej , ker sem slišala da imajo nekateri 10 €/ura …

Še enkrat hvala , če je še kdo drug cenejši prosim naj se oglasi pripravljena sem dati 10 € na uro rabila bi pa približno 10 ur da bi vse naredila (po mojem mnenju,ker zdej že znam večino) :))

Lp

Dober dan.

Sem ucenka osmega razreda in mam težave pri matematiki, imam kar dosti slabe ocene – 1,2,2,2,1,1,2,2,1. Ko mi je učiteljica rekla da bom imela popravni izpit me je zadel šok res nisem vedela kaj naj naredim saj sem se cez celo solsko leto zelo trudila in se učila vedno sem prisla na dopolnile pouke in se trudla s delanjem domacim nalog oz. naredila sem samo tiste naloge katere sem razumela. Res nisem hotela da bi mela popravni izpit zato sem učiteljico prosila ce lahko pisem se en test, pozanimala sem se in vprsala kaj bo use v testu odgovrila mi je da samo pitagorov izrek. Poiskala sem pomoc da bom cim bolj pisala, naslejdnji dan ko sem pisala mi je učitlejica dala test ko sem ga zagledala sem vidla da je bilo use drugo samo pitagorov izreka ni bilo, ko sem videla sem ze vedla da bom slabo pisala ker sem se pripravjlala samo na pitagorov izrek in ne na druge snovi naslednji dan sem pisala 1. Moja sosošolka je imela iste probleme kot jaz samo da je mela ocene malo drgacne in sicer 3,1,1,2,2,1,1,1,2 ( isto kakor jaz). Imela je drugo uciteljico ki jo je usak dan vprasala in ji usak dan dala priloznost da ma zakljuceno oceno 2. Sele pri 6 priloznosti oz. poskusu je bila vprasana 2 in zdaj ma tudi zakljuceno 2. Res mi ni pravicno da je ona mela vec moznosti da je mela zakljuceno oceno 2 ko sem jaz mela samo eno priloznost. Se zmeraj imave isto zakljuceno oceno in sicer 1,4 samo da ona nima popravnega izpita. jaz ga pa imam. Ne mislm v tem smislu kot da je kriva moja sosošolka ker ni in se tudi dobro razumeva. Tuki se vidi razlika med očiteljicami da enim dajo vec priloznosti in drugim samo eno, s tem da mave se zmer isto zakljuceno oceno. To sem tudi povedala svoji učiteljici in mi je odvrnila z odg. da to ne vpliva name in naj ne gledam na ustale …

Živjo!

Vabim te, da obiščeš FB stran “Hitra pomoč pri nalogah” in izkoristiš tudi brezplačno pomoč;)

A.R povej od kje si ?? Jaz ti lahko ponudim 5€ ura…

a mi lahko poveste kako se izracunajo koti plzzzz :))

dragi učenci 8. in 9. razredov, niso toliko važne ocene od določenega učenca, važno je doseganje učnih ciljev pri določenem predmetu … vem pa zagotovo, da vsaj v osnovni šoli matematika ni toliko težka, da se je ne bi mogel vsak naučiti vsaj za oceno zadostno (2) … predlagam, da se začnete učit z razumevanjem …

Pozdravljeni
Ker se bliža konec 9. razreda in tudi konferenca je že pred vrati, otroku pa se obeta popravni izpit iz fizike, me zanima kako naprej. Ima učne težave in tudi dodatno strokovno pomoč, primanjkuje mu delovnih navad, h katerim ga nenehno spodbujam. Težava je tudi v tem, da se je preko celega leta v razredu delalo bolj neresno in je učiteljica izgubila voljo do dela z njimi, otrok pa očitno snovi ni dobil podane na njemu zanimiv in razumljiv način. Prosim za odgovor tiste, ki ste v šolstvu, saj mi boste lahko podali informacijo iz prve roke. Kako je potem glede priprave na popravni izpit? Je učitelj dolžan otroku nuditi dodatno pomoč, ali si jo mora otrok iskati drugje?
Moram pa povedati, da se otrok boji testov in spraševanj, posledica vsega tega strahu pa je, da obveznosti prelaga na zadnje roke.
Za vsak odgovor vam bom hvaležna
lp

Pozdravljeni,

Sicer nisem zaposlena v šoli in nimam informacij o tem, kako je z DSP in pripravami na popravni izpit, vendar bi vseeno rada komentirala vaše sporočilo, saj v kontekstu priprav omenjate pomanjkljive delovne navade in strah pred preizkusi znanja.
En način krepitve učnih navad je določitev učnega načrta. Otrok v 9. razredu si lahko sam organizira svoj čas in načrtuje svoj urnik učenja, tudi uči naj se čim več sam (zelo neprijetna izkušnja za otroka je, če ne uspe vsega opraviti v roku, a nobene izkušnje ne bo imel, če starši naredijo večino stvari namesto njega). Starši pa preverijo, kakšen je otrokov načrt učenja: od katere do katere ure se bo učil, koliko kako dolgih pavz bo imel med učenjem, katere dneve bo imel proste, na kakšen način bo preverjal svoje znanje (npr. kdo ga bo izpraševal snov) itd. Če je stvar vzel premalo resno, naj se o tem pogovorijo in ga v pogovoru vodijo (veliko ga sprašujejo, kako bi on rešil te stvari), da sam pride do spoznanja, da bo moral vložiti več truda in časa. Ko skupaj popravijo učni načrt, ga zapiše. Potem se oboji dosledno držijo tega načrta. Odgovornost staršev je, da otroka spomnijo o dogovorih iz načrta. Starši so odgovorni za to, kar sami naredijo, torej za svoja vedenja (npr. postavljanje pravil, meja in dosledno vedenje v kontekstu meja), niso pa odgovorni za to, kar bo otrok naredil.
Ko starši otroku nudijo povratne informacije, naj bodo te pozitivne. Tako bo gradil pozitivno samopodobo in odgovornost. Opominjanje, kaj vse ni v redu, ne zaleže; očitanje ne deluje: če otrok neprestano dobiva negativne povratne informacije, se nauči, da nikoli ni nič dovolj dobro in se preneha truditi. Pohvale so najboljši način, da nadaljujemo z nekim vedenjem. Ni večje motivacije za otroka, kot je pozitivna povratna informacija o tem, kaj je naredil dobro. Zato mu je treba povedati, s čim smo zadovoljni, in kaj mora še storiti. Za motivacijo je pomembno tudi, da starši otroka spodbujajo pri razmišljanju: »Kateri so moji cilji učenja in ali sem na pravi poti, da jih dosežem?« Analiza sedanjega stanja nam namreč omogoča, da vidimo, kje smo in koliko nam še manjka do cilja.
Omenjate tudi strah pred preizkusi znanja. Potrebno je ugotoviti, od kod izvira ta strah: iz neznanja ali iz anticipacije slabe ocene? Skupaj z otrokom poiščite vzrok, potem pa naj razmisli, kaj vse lahko naredi, da ga bo manj strah: bi bilo dobro, da bi se več učil? Bi se moral učiti na drugačen način – z razumevanjem? … Naj preizkusi te alternative v praksi, vi pa mu stojte ob strani s pozitivnim razmišljanjem. Za zmanjšanje napetosti se lahko poslužuje tudi različnih tehnik sproščanja.
Pri tem je pomembno, da mu to predlagate, ponudite, ne pa vsiljujete. Trdni in vztrajni pa bodite pri dogovorih in pravilih.

Lep pozdrav,

Tina Milharčič, univ. dipl. psih. [email protected] Inštitut C. A. R., d.o.o. www.institutcar.si

Glede vprašanja
Je učitelj dolžan otroku nuditi dodatno pomoč, ali si jo mora otrok iskati drugje?

Učitelj dodatne pomoči ni dolžan izvajati (je imel čez leto dopolnilni pouk, nekateri imajo tudi individualne ure itd. – se je tega posluževal?!), je pa navada, da učitelj učencu da spisek vprašanj oz. tematik, ki jih mora znati na popravnem izpitu.

LP, g

p.s. Prelaganje obveznosti na “jutri” verjetno ni posledica tega, da se boji testov ali spraševanja ampak vzrok tega … Če bi me glede na napisano vprašal za mnenje bi rekel, da je otrok razvajen in ima v vas pretirano “oporo” – v narekovajih zato, ker taka “opora” na dolgi rok ni koristna, ampak škodljiva. (iz napisanega je namreč med vrsticami razbrati, da fant med letom ni delal, zdaj so pa učitelji krivi, ker bo imel popravni izpit in mu ne nudijo vsega, kar bi si mogoče želeli) Pa brez zamere!

Nespodbuden komentar. Če nekdo daje vse od sebe, da bi popravil stanje, bi bilo pričakovati pohvalo, ne pa izpostavljanje dodatnih napak. Učinek, ki ga s tem dosežemo, je žal nasproten od želenega. Dodatna kritika in graja gotovo nista v pomoč.
Učencu s težavami z matematiko želim vse dobro in mu držim pesti. Prepričana sem, da mu bo glede na vložen trud uspelo.
Glede občutka nepravičnosti pa morda tole. Za to, kako se vedejo drugi, nismo in ne moremo biti odgovorni. Učiteljica ima gotovo svoje razloge in svojo perspektivo, da ravna na zate žaljiv način. Vsi imamo svoje razloge. Pomembno je le, kako vedenje drugih vpliva na nas/nate. Ne pripisuj si krivde za učiteljičino vedenje, ampak poskusi dogajanje sprejeti tako, kot je – stvarno.

Pozdravljena.

Če si iz Maribora ti lahko pomagam. Sem namreč učiteljica razrednega pouka (mama dveh otrok) trenutno žal brez službe, zato imam čas, da ti pomagam. Javi se mi na e-mail: [email protected].

Pa ne bova se pogovarjali o 15 eur ali 10 eur ….., tisti ki svoje znanje tako močno cenijo, ne razumejo stisko drugih…., ah, pa o tem rajši ne bi!!!!!

Lp

Dobar da, hodim v 5 razret šole i imam težave pri engleskem jeziku. Sem iz Maribora. Može kdo da mi pomaga?

Ana Herić 5 razret

piši mi boma se prvo slo naučila, potem pa ang. 😉

New Report

Close