Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja učiteljica stresa nezadovoljstvo nad počasnostjo mojega otroka

učiteljica stresa nezadovoljstvo nad počasnostjo mojega otroka

Skratka, gre za prvošolčka. Otrok je za svoja leta razgledan, izredno lepo riše, sam se je naučil brati velike in male tiskane črke. Sedaj se sam uči pisati male tiskane in to, brez da bi jaz karkoli imela pri tem.V nekaj minutah s pomočjo škarjic in lepilnega traku naredi npr. kostum za dinozavra.Je pa bolj zasanjan, ta otrok. Nima nekega občutka za čas. Se mi zdi, da je prirojeno, je počasen pri vsakodnevnih opravilih. Vendar ga doma ne grajamo, ampak ga spodbujamo k temu, da bi stvari opravil malce hitreje. V šoli pa non stop posluša, kako je počasen, danes je učiteljica pred celim razredom rekla tole…Ko so se mu posmehovali, ker so mu izpadli mlečni zobje spredaj, pa je samo dogovoril, da bodo tudi njim-ostalim sošolcem izpadli, pa se jim bo on tudi takrat smejal. In učiteljica reče, jaz bi se tudi tebi lahko smejala, ko si tako počasen pri nalogah?! Se vam to zdi o.k.? Meni nikakor ne. Vem, da ni deležen prav nobene vzpodbude s strani učiteljice, in da ona samo zavija z očmi, ko je spet zadnji od kosila npr. Tudi ostali otroci že zavijajo z očmi, češ, spet si zadnji…
Ko sem bila na govorilnih, sem opazila, da učiteljica sploh ne ve, da zna otrok npr. prebrati pravljico, počasi sicer, vendar jo zna.
Ne vem kaj naj storim, mislim, da se mojemu otroku godi krivica in da ta pedagoški pristop do otroka, ki je počasnejši od ostalih, vsekakor ni pravi. Kaj pa vi pravite?!
Pa ne začnite z razvajenimi sončki, ker temu ni tako…

Učiteljičino vedenje je vsekakor neprofesionalno. Super, da se zna tvo jsin postavit sam zase ob zbadanju sošolcev, zelo slabo, da učiteljica to priložnost izkoristi za stresanje lastne slabe volje.

Bi te pa tukaj opozorila na nekaj drugega. Ti otroka opisuješ kot “malce zasanjanega” in hkrati poudarjaš cel kup njegovih drugih pozitivih lastnosti in talentov.
Sicer je res, da nekdo pač mora bit zadnji, ampak, če že ostali otroci opažajo, da je tvoj vedno zadnji, potem bi se morda doma morali malo bolj angažirat glede njegove počasnosti. Ne zaradi učiteljičinih živcev, ampak zato, ker je življenje danes pač tako, da se človek mora znat obrnit, ne glede na to, kako lepo riše.
V nekaj letih bo tvoj sin na stopnji, ko bo pri kontrolnih nalogah strogo časovno omejen. Ne bo fajn, če se boste šele takrat začeli ubadat s tem, da porabi 3x več časa za en račun, kot je predvideno.

Mimogrede, si preverila še drugo plat zgodbe?

In zakaj bi morala ona po tvoje vedeti, da zna on že prebrati pravljico?

Ja, najbolje, da ga kar pustiš, da dela vse počasi še naprej, učiteljico pa takoj naznaniš ravnatelju, ker si drzne reči, da je otrok počasen, in še na šolsko inšpekcijo pokliči, da tvojega otroka žali. Najkasneje v 4. razredu, ko bodo ocene testov za dve oceni nižji, ker otrok testa ne bo dokončal v predvidenem času, te bo pa streznilo. Ampak potem bo že prepozno!

Se boš naslednjič pritožila, ker ima učiteljica črne lase, ki tvojega otroka plašijo?

nova
Uredništvo priporoča

Učiteljica ne ve , da zna počasi prebrati pravljico, ker tega v prvem razredu ne preverja. Lepo, če zna. Vendar vedi, da bi potem učiteljica tudi morala vedeti, da zna nekdo drug narediti salto, zna poštevanko, že dobro igrati vijolino, iskati po internetu,.. Na govorilnih urah te je verjetno seznanila z doseganjem ciljev 1. razreda.Če je rekla, da zna zapisovati števila do 5, to ne pomeni, da ne zna do 10, 20,100. A tega pač niso preverjali, čeprav je mogoče to opazila. Lepo, da si poiskala pozitivne stvari pri svojem otroku, a vedeti moraš, da je počasnost ena izmed lastnosti, ki v šoli niso najbolj zaželjeni. Predstavljaj si kako je sošolcem ,ki morajo ves čas nekoga čakati. Po kosilu, pri odhodu na igrišče, pri preoblačenju za športno vzgojo, pri …V 1. razredu delujejo kot celota, kar pomeni, da brez enega ne morejo nikamor.Ne išči napak pri učiteljici, raje še naprej spodbujaj oz. zahtevaj od otroka, da bo pohitel. Drugače ne bo mogel nikoli pokazati, kaj vse zna, saj ga bo čas vedno prehitel (tudi pri testih v višjih razredih).
Za konec pa lahko pričakuješ tudi kakšen post tu na monu v stilu- kako je to zoprno, ker morajo pri mojem otroku ves čas nekoga čakati. Se vam zdi prav, da učiteljica le njega čaka, na ta račun pa ostalim odpade to in ono… Razmisli.

Seveda se bom zopet pogovorila z njim o tem. Vem, da to ni zanemarljiv problem. Glede branja pravljic in o tem, da učiteljica v pol leta ni ugotovila, koliko zna otrok brati naj samo dodam, da gre tu za podružnično šolo in je otrok v tem razredu
manj kot 10.
Doma se trudimo, vsak dan…
In se zavedam, da je to moteče, če nekoga non stop čakajo…Ampak, zavijanje z očmi in grajanje tu ne pomaga veliko…
Ali naj učiteljici kaj omenim ali ne?

Nikakor ni profesionalno na tak ponižujoč način izpostavljati otroka! To je celo nedopustno.

Na srce ti polagam, pojdi v šolo in se pogovori z učiteljico.
Povej ji, da ne bo NIKOMUR prav NIČ koristilo, če se bo otrok zaradi posemhovanja začel slabo počutiti in celo zasovražil šolo.

UGOTOVITI pa MORATE, zakaj je počasen.
In če ni nekih fizičnih/razvojnih težav, potem je treba najt način, kako bo stimuliran, da bo pohitel, kadar je treba. Pogorite se tako z njim, kot tudi z učiteljico in specialno pedagoginjo na vaši šoli.

Nekateri otroci so počasni, pa niso sami krivi zato. Zato res ne bo pomagalo nič drugega kot odkrit pogovor z učiteljico.

mojemu je rekla, da je hinavc, mevža, hudič, nesamozaveszten in vodljiv
dere se na njih, da se derejo kot svinje…
in jaz ne rečem nič, ker mi monovke vedno naprej vržejo, naj raje mulca v roke primem in pustim tršico, ker ona že ve kaj dela

Otroka bi morali pustiti na miru. Ko je kosilo in ko drugi pojejo, mu odnesi stran krožnik, tudi če še ni pojedel vsega. Ko greste ven pohajati, če se še ni oblekel, ga (navidezno) pustite doma, itn. Otrok pri sedmih letih že prav dobro ve, kaj je prav in kaj ni in se zna dobro prilagoditi, če je potrebno. Redko so v ozadju kakšne psihološke težave.

To me spominja na šalo o otroku, ki ni nič govoril do petega leta starosti. ko je bil star 5 let, je rekel pri kosilu: Ta juha je mrzla. Vsi so bili presenečeni, da je spregovoril in so ga vprašali, kako to, da je šele sedaj spregovoril. Odgovoril je: “Ker je bilo dosedaj pač vse v redu.”

Po mojem pa ni fer pričakovati od učiteljice, da bo tvojega otroka ne vem kako vzpodbujala, naj pohiti. Otrok sam se mora (seveda s pomočjo in spodbudo svojih staršev) naučiti, da ni edini na svetu, ki bo sanjal, drugi ga bodo pa čakali.

Pa vem, kaj govorim, ker je moj isti. Tudi jaz sem na govorilnih slišala, kako je moj otrok počasen, da so na zimovanju vsi bili že na smučkah, ko je moj šele prvo nogavico iskal:-) Pa je imela učiteljica popolnoma prav! Kaj se to pravi: 20 otrok mora spraviti iz hiše, napraviti v smučarsko opremo, preveriti, če je vse OK – ona naj pa mojega “vzpodbuja, da bo malo manj sanjal”? Ni šans! Otrok mora dojeti, da se stvari odvijajo v določnem ritmu, ki je prilagojen povprečju in ne najpočasnejšemu v skupini,

Skratka ne delaj galame v šoli ampak delaj na tem vprašanju doma.

Ta učiteljica je nerazgledana ofca. Redko se najde pametna.

Tudi moji hčerki je miljonkrat učiteljica dejala v šali, za hec in presneto za res, da je ful počasna! In je res bila počasna, vedno in povsod so jo vsi čakali. Tudi mene je to izredno motilo, njo pa ne, pa sem se trudila, a prijelo se jo je le takrat ko je sama pogruntala, da je za njeno okolico to resnično ful moteče. Men so se že živčki kravžlali in sem čist zastopla učiteljco, ko mi je na govorilnih govorila, kako silno je pridna, ampak istočasno pa res pre-počasna. Doma sva veliko delale na tem, potočili sva tudi kakšno užaljeno solzico, a čez čas je le moja mala dama, dojela, da se mora ona prilagajati okolici in ne okolica njej, če se želi v tej svoji okolici dobro počutiti. Doživela je, da jo je okolica nekajkrat pustila zaradi počasnosti na cedilu in šla brez nje, nekam…kamorkoli že.

Skratka, že dolgo je tega, a na žalost ne smemo te naše “sončke” zavijat preveč v vatko, temveč opozorila okolice o motečem vedenju vzet za res, dokler se to da spremenit, brez večjih posledic. Vzemite tako pripombe učiteljice za res, kot izjemno iskreno in dobronamerno pripombo, ter ji bodite hvaležni, da je res skrajnji čas, da nekaj naredite s to “malo počasnelo”…..

Pri tem ni nič narobe, če iščete skoz pozitivne lastnosti na otroku, ampak, roko na srce, čisto vsak naš sonček ima tudi kakšno negativno, ki se jo z lahkoto da odpravit………

Na grmado z učiteljico. Ti kar nadaljuj tako. Ko bo pa v šestem razredu, takrat se ponavadi začne, pa piši, kako bo. Takrat boš morda rekla, da ni nihče nikoli rekel, da je kaj narobe, in ugotavljala, da je z vsemi učitelji nekaj narobe. Na dobri poti si, da vzgojiš mehkužca. Žal.

Bog, daj nam več takšnih mam.

Ja te učiteljice so pa res za na grmado; kdo pa je kriv, da so VSE učiteljice tako slabe, zagrenjene, tečne, hudobne … madonca v tem poklicu je najslabši kader , a ne, mama???? Kaj pa če taki ratajo zaradi nemogočih, nevzgojenih, razvajenih, zateženih, hudobnih, tečnih otrok??? A niso ljudje naša ogledala? Madonca, dejte pustit, da učiteljce opravijo svoje delo!

Naše šolstvo je totalno zgrešeno. Peščica učiteljev ve, zakaj gre, vsi ostali pa so pač učitelji, ki oddonkajo tiste ure in grejo domov. Žalostno a resnično!

Ne morem verjet, da nekdo lahko zagovarja tako vedenje. Učitelica v nobenem primeru ne more otroku reči, da je hudič, niti, da ga zasmehovati in se delati norca iz njegovih “napak” oz. “pomankljivosti”.

Groza me je, ko vas poslušam. In vaše komentarje. Primitivnosti ni ne konca ne kraja.

Avtorica, stopi do učiteljice in ji kar naravnost povej, da veš, da je otrok bolj počasen, da ga doma vzpodbujate in če ima ona mogoče še kakšno dodatno metodo, ki bi pripomogla k izboljšanju.

Da tokrat boš spregledala njeno zasmehovanje otroka, naslednjič pa ne. da tega ne dovoliš in konec.

444 .. dobro napisano.
Jaz imam tudi prvošolca in če bi se mu to zgodilo, bi definitivno šla k učiteljici.Na pogovor.Ali pa bi naredila štalo, če bi bila nesramna še naprej.
Ker otrok je tako, če mu ves čas nekaj tumbaš na napačen način, postane tak. tudi ,če prej sploh ni bil.
Moj pa piše črke kot kura, bere samo v sanjah, , drugače je pa hiter kot blisk.Hodi na 7 zel orazličnih izvenšolskih dejavnosti, pa še bi na kako, če bi imel teden več dni.
In, da bi mu učitelca v šoli kaj rekla grdega… boh ne daj..
Sem pa govorilnih posebej povdarila , da me ne zanima ,kaj vse dela dobro, ampak kaj dela slabše, da na tem potem doma delam. Naj me promptno obvešča o tem (itak se vsak dan srečujemo na hodniku)..da lahko pravočasno ukrepam…
Točno ve, da bom šla v luft, če bo treba, vedo pa tudi, da bom delala na njegovih napakah, samo opozorijo naj ,.če že jaz ne vidim…

Ti pa ne dojameš bistva, a ne?
Učiteljica bi morala menjati poklic, za učiteljico popolnoma nesposobna.
Inšpekcije se pa res bojite haha, tega očitno ne morete skriti.
Je že tako, ja, včasih jo je res dobro poklicat!

podpišem!!
učitelj naj bi otroka vzpodbujal; po mojem mnenju je nedopustno da se učitelj posmehuje 6 letnemu otroku in to še pred vsem razredom. otrok je verjetno že postal tarča posmeha med sošolci. Kdo je za to kriv? Učiteljica. Tudi jaz ne razumem kako se vam to lahko zdi ok?? Jaz bi vsekakor ne bila tiho, pa si vi mislite kar hočete.

lp

Bog, daj nam več takšnih mam.[/quote]

Saj ona ni mama, ona je učiteljica (pod krinko)

In otrok bo slika svojega starša.

New Report

Close