Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Test matematika 6. razred

Test matematika 6. razred

Naši šestošolci bodo pri matematiki pisali 3. test in sicer v začetku junija. To bo prvi test v drugem polletju. Snov je zelo obsežna (čez pol leta) in učiteljica zelo temeljita. Test obsega ponavadi dva lista. Za učence, ki jim matematika ne leži je lahko to velik napor in breme. Nekateri celo ob pomoči inštruktorja ne uspejo doseči pozitivne ocene. Kako je kaj pri vaših šestošolcih? Mora biti res število pisnih in ustnih ocen enako?
Koliko % je potrebnih za pozitivno oceno?
Mislim, da minimalni nivo ne bi smel biti tako težko dosegljiv.

So rekli, da morajo imeti v 6. razredu pri matematiki najmanj 4 pisne ocene in najmanj toliko kot je pisnih tudi ustnih ocen. Tako, da bodo imeli 8 ocen. Pišejo še en test.
SNovi pa nimajo tako obsežne, so decimalna števila pisali čisto ločeno. Kaj obravnavajo pa sedaj pa ne vem.

Nasplošno pa se mi snov ne zdi nič težja, kot smo se jo učili mi.

Res pa je, da so v 4. in 5. razredu bili v glavnem vsi otroci pravdobri in odlični in mogoče potem več ne bodo. Ampak meni je to logično. V naših časih so bili odličnjaki redki, potem nekaj pravdobrih in veliko dobrih…
Meni je normalno, da imajo nekateri otroci težave z matematiko, ali pa kakšnim drugim predmetom, da imajo nekateri tudi slabe ocene, ter da imajo matematiko le redki odlično.
Verjetno je pa težava, ker se nekateri starši s tem težko sprijaznijo, sploh, če spada njihov otrok med tiste, ki imajo težavo.

Samo saj ne moremo imeti samo ljudi, ki bodo hodili na faks. Vsak poklic je cenjen.

Naša šestošolka je včeraj pisala 4. test ima pa tudi štiri ustne ocene. Nobene ni pridobljena ustno. Dve ustni sta iz pretvorb, ena je iz geometrije (te so pisali vsi hkrati)in ena v prvi konferenci je iz redne snov, tudi pisna samo da je vsako uro pisal en učenec, učitelj pa je ta čas razlagal snov ostalim. Pri nas testi obsegajo običajno štiri strani.
Če je toliko enk mislim da je nekaj narobe z učiteljico.

nova
Uredništvo priporoča

Kako to mislite?

Zanima me vaše mnenje, kako naj učitelj pri matematiki pridobi ustno oceno.

Naša ima pri matematiki letos 8 ocen.
Štirje pisni preizkusi (vsak po dva lista) in 4x spraševanje pred tablo -reševanje nalog.
Vem, da je v razredu pri testih vedno nekaj cvekov, so pa tudi petice.

S težavnostjo je tako: nekateri pač lažje delajo angleščino, drugi matematiko.
Pri nas hčeri občasno dodatno razlago pri matematiki nudi mož.

Mislim, da morajo za zadostno oceno osvojiti vsaj 60% točk.

Kako to mislite?

Zanima me vaše mnenje, kako naj učitelj pri matematiki pridobi ustno oceno.[/quote]

pri nas je v bistvu tudi ta ustna ocena pridobljena pisno, samo, da ni kot test, ampak vsi učenci dobijo na listu nekaj nalog, precej manj kot na testu, pa potem to rešujejo (vsi na isti dan), potem jih pa še po potrebi kaj vpraša pred tablo.

Zame je ustna ocena ko je otrok vprašan pred tablo in ne da piše test.


Se pravi, da naloge rešuje na tablo?
Kaj pa je potem drugače, če recimo par učencev rešuje nalogo na list
in nato še zagovarja svoje rešitve?
Nekaterim učencem je zelo zoprno stati pred tablo in nanjo reševati naloge.

Razlika je velika, saj je pred tablo otrok voden, jar mu je v pomoč, ko pa piše na list pa nič ne zagovarja pa je kot test. Pa še učitelj takrat ostalim razlaga drugo snov in je tako otrok prikrajšan za razlago, pa še nekateri otroci se ne morejo zbrati če nekdo drug zraven govori.

Pozdravljeni!

Glede tega spraševanja je tako da si učitelji malo po domače odločijo, da bodo učenci ustno oceno pridobili pisno. To lahko delajo če jim starši to dopustite. Iz strani zakonodaje, pa se to ne sme delat. Če bi se starši uradno pritožili na inšpekcijo bi ta ocene razveljavila. Tudi če si profesor predstavlja, da je to ustna ocena se to šteje kot pisni izdelek. Za tega velja, da se more napovedati en teden v naprej. To je že prvi razlog za razveljavitev. Drug primer: “učenci so vprašani”(pišejo test) od petih štirje pišejo ena. Se ocene spet lahko razveljavijo saj je več kot tretina učencev negativnih.

ustno spraševanje v obliki pisnega izdelka=TEST ( ZA NJIH VELAJO VSA PRAVILA KOT ZA TEST)

Če se vrnem na začetno vprašanje: testa se ne sme pisat 14 dni pred konferenco razen iz posebnih razlogov, ki jih mora potrditi ravnatelj-ica.(razen, da se s tem strinjajo učenci). Tako da je začetek junija lahko vprašljiv.

Minimalni standardi za pozitivno oceno je 50%. Lahko pa aktiv učiteljev sprejme drugačna pravila, ki pa morajo biti nekje zapisana predhodno, ne le na testu, npr. v zapisniku sestanka aktiva.

Otroci morajo biti pri predmetu, ki ga imajo več kot dve uri na teden, ocenjeni najmanj šestkrat, pri čemer število pisnih ocen ne sme presegati števila ustnih. Pet dni pred konferenco ne smejo pisati pisnega izdelka, razen če gre za popravljanje ocene. Koliko odstotkov točk potrebujejo za pozitivno oceno, je odvisno od testa oziroma deleža nalog, s katerimi se izkaže minimalno znanje. Koliko je to, je stvar avtonomije učitelja oz tima učiteljev, ki so test sestavili in je lahko bistveno nižji od 50 %.

Sicer pa je najbolje prebrati Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju v osnovni šoli, pozorni bodite na najnovejše spremembe in dopolnitve iz leta 2008, najdete pa ga tudi na spletu. Tam je tudi lepo zapisano, kdaj je potrebno pisno ocenjevanje ponoviti.

tadej125,
v zakonodaji ni nikjer natančno določeno kako naj izgleda ustno ocenjevanje,
zato imajo učitelji pri tem dokaj proste roke.
Nekateri menijo, da učenec pri ustnem ocenjevanju ne sme prijeti krede/ svinčnika v roke, nekateri sprašujejo pred tablo tako, da učenci nanjo rešujejo naloge, nekateri pa dajo učencem reševati naloge na list in jim potem postavijo še ustna vprašanja.
Meni osebno je prvi način neustrezen za ustno ocenjevanje pri matematiki, ostala dva pa sta mi OK.
Mi je pa pravilo, da število pisnih ocen ne sme presegati števila ustnih za matematiko zelo zgrešeno.

Pa še to: pisnega izdelka se ne sme pisati 5 dni pred konferenco, ne pa 14 dni.

Glede pridobivanja ocen obstajata dva termina – pisno ocenjevanje in nepisno ocenjevanje.
Ocene, ki se pridobijo s pisnim ocenjevanjem – po domače je to test.
Ocene, ki pa se pridobijo z nepisnim ocenjevanjem, pa lahko lahko zajemajo marsikaj:
– ustno spraševanje (po domače pred tablo)
– sodelovanje med poukom
– seminarske naloge
– projekti

Nikjer pa ni navedeno, kako mora ustno spraševanje potekati (zakonsko).
Mi smo navajeni tako, kot smo mi dali skozi (ti,tabla, učitelj, kreda, občinstvo).
Danes učitelji uporabljajo razne kombinacije (malo pred tablo, malo na svojih sedežih, malo pisnega izdelka + zagovor).

Odločitev, katerega načina se bo poslužil, je IZKLJUČNO NJEGOVA. Zato vsi tisti, ki niste pedagogi, zadržite svoje mnenje kaj je prav in kaj ni prav, kaj je moralno, nemoralno, pravično ali nepravično do vaših “mladičev” za sebe. Ker ste subjektivni in večinoma ne morete oceniti, kaj je za “mladiče” primerno in kaj ne.

Draga Tina.

Sem učiteljica matematike in učim tudi v 6.razredu. Rada bi vam odgovorila na nekaj vaših vprašanj.
Najprej glede testa – pisni preizkus znanja je napovedan vsaj 3 tedne prej, piše se preverjanje znanja, ki je zelo podobno preizkusu, se naredi analiza preverjanja. Za pozitivno oceno je potrebno, vsaj pri nas, 45%. Bolj minimalno ne more biti.
Nivojev v 6.razredu ni, zato pišejo vsi učenci enak test, razen če ima otrok odločbo (otroci s posebnimi potrebami).
Pri meni pa test obsega 3 strani. Ustno spraševanje pri meni poteka pred tablo, razen v primeru, ko učenec prosi za to, da piše na list, saj je za večino učencev to lažje.

Vsi otroci lahko dosežejo pozitivno oceno, če:
– poslušajo pri pouku, spremljajo in sodelujejo,
– delajo redno domače naloge,
– obiskujejo dopolnilni pouk,
– se učijo sproti.

Če bi otroci naredili vse to, bi morali dobiti oceno vsaj 3, če ne več. Če ste že sedaj najeli inštruktorje, kaj boste pa delali v srednji šoli?

Dragi starši, malce se pogovorite in usedite z otrokom, se skupaj naučite in verjamem, da bo uspešno zaključen 6. razred.

Pa še mnenje: vsako leto so kritetiji nižji, vsako leto znanje manjše in vsako leto otroci bolj leni, starši pa čedalje bolj težki in hodijo v šolo takrat, ko je že prepozno.

Danes so otroci leni.

Moje mnenje:

Naloga nas staršev je, vsaj v osnovni šoli in vsaj jaz osebno jo tako jemljem, da otroka naučimo, ker ga sami najbolje poznamo KAKO naj se uči, saj vemo kateremu predmetu moramo dati večjo ali manjšo težo.

Če je avtorica vedela, da hčerki (najbrž ne letos, ampak že prej) ne gre matematika od rok, je treba pač zavihat rokave, kupit kakšno dodatno gradivo, naprimer Znam za več, ali učbenik s podobno snovjo kakega drugega avtorja, kjer bo mogoče malo drugače razloženo in podobno. Očitno da otrok rabi pomoč, pa ne maja meseca, ampak septembra je treba zavihat rokave. Tudi na internetu je ogromno nalog in strani, ki vodijo otroka, ki tudi celo razlagajo snov. (vsaj za slovenščino in matematiko vem da obstaja). Potem, če veš, da otroku snov ne gre, se potrudiš sam, saj matematika ni tak baubau, pomembna je le redna vaja in nič več. Jaz sem velikokrat na podlagi teh različnih dodatnih gradiv, sestavila hčerki test, ki ga je reševala in potem sva ugotavljali, kaj ji ne gre. Pa sem ravno v 6 razredu ugotavljala, da ima težave z osnovnimi računskimi operacijami, ki posledično dajo napačen rezultat za celo nalogo, čeprav razume postopka, je povšrna in “šlampasta”. Tako smo potem delale počasi na tem, da je šla korak po korak, jaz sem pa sedela zraven…

Če vse to ne pomaga, se lahko (prepričana sem v to) gre do učitelja in ga prosi za pomoč, da otroku izpiše kakšno nalogo za delat doma, ali mu pojasni snov ali kaj podobnega, skratka…

Da bi pa najela inštrukcije v 6 razredu OŠ? neverjetno, res…kaj šele bo v srednji šoli…..

brez besed

666[sup]sccxccx[/sup]

fff[sup]4[/sup]

ffs lol xD

New Report

Close