Najdi forum

Otrok zavrača šolo

Pozdravljeni.
Doma imamo dva osnovnošolca 6 in 2 razred. Z punco šestošolko ni bilo nikoli nobenih težav dobra športnica do 6r lepe ocene doma postori primerno njeni starosti skratka otrok brez posebnih težav. Fantič drugi razred je klasa zase. Že v vrtcu je kazal znake odklona avtoritete po domače ni kaj obrajtal vzgoiteljice. Je svobodnjak zelo razgledana brihtna glava. Težave so se pojavile v šoli. V šoli ne dela , ne piše tudi kontrolne odda samo podpisane češ “kaj čem jaz tebi kaj dokazovati saj znam” manjkajo mu vsak dan snovi tudi naloge dela na obroke . Seveda če ima označeno, jih dela sam brez pomoči. Doma zelo rad bere riše ustvarja. Vse smo poizkusili. Pogovori , grožnje, psiholog, posvetovalnice……. povsod se izkaže kot otrok brez nekih težav
Meni že načenja psiho saj vsak dan eno in isto v zvezkih. Ni snovi ne želi pisati….. Ali ima kdo kak nasvet izkušnjo kako z takimi otroki. Moram rečt da je drugače zelo prijazen , čuteč otrok vendar so ga zdaj zacele učiteljice že na hodnikih ogovarjat z . O ti si tisti najbolj poreden fantek na šoli. Še sestrico dnevno zaslišujejo kaksen je doma in podobno. … hvala.

Začnite vi dnevno zasliševati učiteljico, kaj otrok počne, zakaj počne, kdaj počne… in rešujte težave takoj. eno po eno. Kar pišete se mi ne zdi čisto v skladu doma: šola. Kakšen je vaš odnos do učiteljev/šole/otroka? Potrebovala bi več konkretnih podatkov.

[i][i]mag. Nataša DurjavaGeštalt-izkustvena družinska psihoterapevtka[/i][email protected][/i]www.mojpsihoterapevt.siTudi naša šibka področja nam lahko postanejo izziv, če se soočimo in sprijaznimo z njimi. Verjamem v moč odkritih besed, zato vam želim biti v pomoč pri vprašanjih, kako v hitrem tempu vsakdanjika stabilizirati sebe, kako postati osebnostno močnejši, kako krepiti svoje kompetence in kako poskrbeti tudi zase.

Lp. Z njegovo učiteljico in ostalimi v šoli imam do sedaj kar uredu solidenem odnosu. Od samega zacetka sva z razrednicarko v dogovoru za sprotno obveščanje . Vsaka se trudi po svoje. Mi doma ko se pogovarjamo kaj ga tako moti da je nemiren , da ne dela ….. sej neve zakaj . Vsak dan obljubi da bo priden se potrudil potem pa kot ukleto ga neki zmoti in je konec lusnega za tisti dan. Postane moteč za celi razred. Da nebo pomote ni agresiven le besedno moteč. Hodiva v posvetovalnice tam je cist ok prav zaprav komi čaka tiste obiske. Sedaj imamo na seznamu psihologinjo in pa preverjaje branja in pisanja … vdndar pa semi zdi da v šoli komi čakajo da jim povem da razmišlam o kaki premestitvi ali še bolj o kakem prevzgojnem domu. Meni kot mami kolikor poznam svojega otroka se zdi da otrok potrebuje le malce pohvale tudi za tisto opravljeno stvar ki pa mogoce le ni super narejena. Dnevno mi gredo čez misli kratice ADHD . Prosim.

nova
Uredništvo priporoča

Tole ADHD ni. Žal je vaš otrok vzgojno zanemarjen ali po domače razvajen. Da otrok nima avtoritete pred učiteljem niti pred vami!, je res huda razvajenost. Pri hčeri ste morda imeli srečo, da je po naravi bolj pridna in ubogljiva, fant (edini fantek in mlajši od otrok) pa ni takšen. Kot so omenili pred menoj, dnevna komunikacija z učiteljico in takojšnja vzgojno primerna kazen. Ta je lahko tudi pozitivna, ne samo negativna.

Pozdravljena. Kot vidim je za vas vse kar ni pridno je razvajeno in brez vzgoje . No naj vam povem da sem z tem moji “razvajenim otrokom” dala cez vse šolske razgovore , razgovore v posvetovalnici z osebjem ki ima strokovno izobrazbo in pa tudi pogovor z dr. Marn otrosko psihiatrinjo pa vam moram povedat da niti ena oseba ni namignila na razvajenost ali slabo vzgojo ravno obratno. So se pa vsi skupaj strinjali da ima otrok hude težave z koncentracijo , nakazujejo se bralno opismenovalne tezave . Če ste vi strokovnjakinja in date vsakemu na prvo žogo strokovno mnenje razvajenost in nevzgojenost potem si vas nikoli ne želim srecat. Lp

New Report

Close