Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Kaj pa je narobe, če otrok med poukom klepeta?

Kaj pa je narobe, če otrok med poukom klepeta?

Očitno učitelj ni sposoben njegovih možganov dovolj zmotivirat na snov.
Nehajte mislit, da so sedenje pri miru, tišina in naučeni odgovori tisti, ki imajo kak smisel za človekov razvoj.
Otroke se uči ubogat, namesto, da bi se jih učilo mislit.
Pojdite gledat na svetovno raven. So uspeli tisti, ki so bili v šoli tiho in pridni, ali tisti, ki so bili glasni, svojeglavi in so kako ušpičili? Mislim, da si potem v življenju upajo predvsem slednji.
Je pa res, da rabijo tam eno trdno oporo, sicer lahko tekom pubertete precej zabredejo.
Ampak še vedno trdim, če mentalno zdrav otrok med poukom klepeta, je to nesposobnost učitelja.
Staršem pa priporočam, da otroka vpišejo na kako aktivnost, ker očitno potrebuje ta otrok več kot samo duhomorno sedenje in poslušanje dolgočasne snovi.

Šola je še zadnja ustanova, kjer človek dobi neko primerno vzgojo. Starši namreč vse otroke razvajajo dandanes do onemoglosti da potem postajajo vedno bolj narcistični. Vojsko smo ukinili.

Če tvoj sin/hči klepeta to ne pomeni, da bo iz njega kaj nastalo in da bo naredil kariero. Večinoma takšni, ki so klepetali so nakoncu zabredli.


Ne pravim, da starši ustrezno vzgajajo svoje otroke. Trdim pa, da je klepetanje učencev med poukom, nesposobnost učitelja. Kaj ti pa koristi, če 1000x napišeš na list papirja: med poukom se ne klepeta, če s tem nisi rešil nobenega vzroka – zakaj je ta otrok klepetal?
Učence je treba znat motivirat, pa bodo poslušali. Šolo jim je treba naredit zabavno, ne pa učenje bedarij na pamet.
Lahko zabredejo tisti, ki si kaj več upajo, če nimajo trdne opore staršev. Sicer bojo pa ravno takšni uspeli. Pridni bodo vedno le pridni in delali tako, kot se jim bo reklo.

nova
Uredništvo priporoča

Kaj naj ti recem, pejt ucit, ce mislis, da je to izi…

Sem klepetulja. Se pri najbolj strogem profesorju sem klepetala. Ne vedno, a cim je njegova koncentracija padla, sem cvekcvekcvek, tudi ce me ni nihce od sosolcev poslusal. Pa prisepetavala sem na polno in ceprav me je ta profesor potem vsakic vprasal za oceno, mi ni bilo hudega, ker sem znala snov. Edina sreca, da sem bila super odlicnjakinja.
Dobis enega takega v razred in kaj bos?
Stardi so mi pa tudi malo gledali skozi prste, ker sem bila uspesna na vseh podrocjih.

Se pravi, če je otroku dolgčas, je to legitimen razlog da moti druge in pouk?


zelo logičen razlog. Možgani se razvijajo do 24 leta. Torej je noro pričakovat od 10 let starega otroka, da bo imel vsa orodja in bo sposoben ravnat tako, kot se lahko pričakuje od odraslih.
Otrok rabi možgane odraslega, ker lahko samo ob njem razvija svoje možgane. (Sami od sebe se mu ne razvijejo: primer divji deček)
Če otrok med poukom klepeta, res moti druge in pouk, ampak to ni razlog, zakaj klepeta. Je zato nevzgojen? Kdaj si pa sploh do konca vzgojen? In spet – ravno možgane odraslih rabiš, da se tvoji lahko razvijajo. Torej je naloga odraslega – v učilnici učitelja – da zna otroke motivirat – eni rabijo več motivacije, drugi manj – in jim snov naredit zabavno.
Še odraslemu je mučno eno uro sedet pri miru in poslušat dolgčas. Otrok bi moral pa kar zdržat, pa še sploh nima do konca razvitih možganov. Kje je tu sploh logika? Ni je.
Torej gremo nazaj na razlog.
Zakaj otrok med poukom klepeta? Ker učitelj snov predava zelo živo, zabavno, aktivno, zanimivo?
Ali zato, ker se dolgočasi in bodo njegovi možgani “znoreli”, če bodo morali še minuto sedeti pri miru in poslušati dolgčas?
Tudi odrasel v nekem trenutku ne zdrži in gre gledat na telefon. Otrok pa še toliko težje zdrži in pač gre klepetat s sošolcem.

Predlagam v branje knjigi: Celosti razvoj otroških možganov in Vihar v glavi (Daniel Siegel)

Daj ne nakladaj. včasih se je v šoli spoštovalo učiteljevo avtoriteto, sedaj pa je tako kot je. Cirkus. Živalski vrt.
Sicer pa, če so nekateri starši tako pametni (hodijo v šole z odvetniki), naj vzamejo svoje otroke domov in jih sami učijo.
To pa ne, a ne?

------------------------------------------------------------------------------------------------------- [i]Do what you can't.[/i]

Avtorica, daj spredavaj integrale ali pa diferencialne enačbe na zabaven, duhovit način, da bom motiviran te poslušat. Pa da bo 30 popolnoma različnih mandelcov enako motiviranih pri tvojem enakem duhovitem predavanju. Meni trenutno gre po glavi predelava mopeda, pepetu, kako bi mojco popoldan polegel, ančka je zaljubljena in sanja itd… Zdaj pa najdi skupno točko in odpredavaj integrale, da bo za vse nas zanimivo.

Podpis!

Sicer poznem ene, ki otroka šolajo doma. Kaj bo po oš in kako se bo ta otrok znašel v življenju pa še sami ne vedo.

Stvar je tukaj v tem, da klepetanje lahko nekatere druge otroke moti, vem ker sem bila jaz ena izmed njih. Poslušam učiteljico, kako razlaga neko zanimivo snov, ampak potem kar naenkrat dva človeka pred mano, nekdo za mano, nekdo iz leve klopi začne klepetat in kar ne neha, tudi če mu rečeš 5x!
Potem se začne malo vrtet naokol, začne nagajat sosedu, ki pa tej osebi govori naj mu neha govorit, a ta še vedno ne neha…


tudi v mojih časi so bii nekateri, ki niso poslušali in so se med šolsko uro – ne samo pogovarjali tu pa tam, ampak kar plazil po razredu, sploh ni sedel za mizo… pa je bilo to več kot 30 let nazaj v prvem razredu in tista učiteljica je imela še palico – s katero je kazala po tabli, in je tista palica znala takemu tudi po tazadnji prileteti, pa teh nekaterih ni ustavilo nič… lepo se je med uro vstal in sprehajal naokoli in delal bedarije – se še zdaj spomnim.
tako,da to v učiteljevi avtoriteti ni razlog – še danes so učitelji, ki imajo avtoriteto in spoštovanje – zakaj – ker si ga znajo vzpostaviti s svojim odnosom.

Šmrkadijo morajo starši naučiti reda in discipline!
Jamranje, da imajo učitelji to dolžnost, je samo dokaz za nesposobnost staršev!


zelo logičen razlog. Možgani se razvijajo do 24 leta. Torej je noro pričakovat od 10 let starega otroka, da bo imel vsa orodja in bo sposoben ravnat tako, kot se lahko pričakuje od odraslih.
Otrok rabi možgane odraslega, ker lahko samo ob njem razvija svoje možgane. (Sami od sebe se mu ne razvijejo: primer divji deček)
Če otrok med poukom klepeta, res moti druge in pouk, ampak to ni razlog, zakaj klepeta. Je zato nevzgojen? Kdaj si pa sploh do konca vzgojen? In spet – ravno možgane odraslih rabiš, da se tvoji lahko razvijajo. Torej je naloga odraslega – v učilnici učitelja – da zna otroke motivirat – eni rabijo več motivacije, drugi manj – in jim snov naredit zabavno.
Še odraslemu je mučno eno uro sedet pri miru in poslušat dolgčas. Otrok bi moral pa kar zdržat, pa še sploh nima do konca razvitih možganov. Kje je tu sploh logika? Ni je.
Torej gremo nazaj na razlog.
Zakaj otrok med poukom klepeta? Ker učitelj snov predava zelo živo, zabavno, aktivno, zanimivo?
Ali zato, ker se dolgočasi in bodo njegovi možgani “znoreli”, če bodo morali še minuto sedeti pri miru in poslušati dolgčas?
Tudi odrasel v nekem trenutku ne zdrži in gre gledat na telefon. Otrok pa še toliko težje zdrži in pač gre klepetat s sošolcem.

Predlagam v branje knjigi: Celosti razvoj otroških možganov in Vihar v glavi (Daniel Siegel)
[/quote]

Si kdaj poskusila tako razloziti tudi 8-10 letniku?

Kaj, ko obstaja povezava med velikimi klepetujlami, njihovimi sposobnostmi in slabsim uspehom. Seveda so izjeme, vendar je vecina motecih manj sposobnih.
Zgoraj so odlicno odgovorili. Tezko je zadovoljiti vse in nihce nima pravice motiti drugih.

Učitelji niso avtoriteta. To ti je dano več ali manj ob rojstvu. Ko se gre po šolah se točno vidi kdo je avtoriteta. Tudi najhujši učenec bo mirno sedel in poslušal. Jih je pa malo žal v učiteljskih vodah. Jih sploh ni. Mogoče je trideset učiteljev po vsej Sloveniji. Tudi petdeset let nazaj je bilo enako. So bili učitelji z avtoriteto več ali manj pa kot danes. Grem na to šolo, da bom delal in imel službo. Bljek.

Šmrkadijo morajo starši naučiti reda in discipline!
Jamranje, da imajo učitelji to dolžnost, je samo dokaz za nesposobnost staršev!
[/quote]
pred nekaj leti sem bila na predavanju enega strokovnjaka, ki se ukvarja z vzgojo otrok – in je razlagal, da ugotavljajo, da otroci, ki so doma in kadar so starši zraven pod strogim nadzorom, preveč na špagi, pridni in ubogljivi kot robotki, se ti kadar ni staršev zraven pogosto razživijo…
in obratno – otroci, ki skupaj s starši ušpičijo kakšno vragolijo, ki jim je v nadzorstvu staršev dovoljeno izživeti normalno otroško radoživost in zvedavost, ti potem v družbi drugih (brez staršev) nimajo potrebe po izživljanju tega in lepo poslušajo in ubogajo.

Zdaj ne trdim, da to velja za vse – ker lahko so vzroki neprimernega obnašanja nekoga tudi drugje, v kakšni stiski, ki jo otrok s tem izraža…
… ampak načeloma, če gre za radoživost, igrivost pa kot je razlagal pogosto opažajo to – in potem so starši nemalokrat presenečeni …

Učiteljem se že nekaj časa načrtno spodkopava status (tudi socialni) in z njim avtoriteta. Kar se tega tiče, so se časi temeljito spremenili. Ne spomnim se, da bi pred leti starši učiteljem solili pamet, kako naj opravljajo svoje delo. In jim celo grozili z odvetniki.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- [i]Do what you can't.[/i]

Šmrkadijo morajo starši naučiti reda in discipline!
Jamranje, da imajo učitelji to dolžnost, je samo dokaz za nesposobnost staršev!
[/quote]
pred nekaj leti sem bila na predavanju enega strokovnjaka, ki se ukvarja z vzgojo otrok – in je razlagal, da ugotavljajo, da otroci, ki so doma in kadar so starši zraven pod strogim nadzorom, preveč na špagi, pridni in ubogljivi kot robotki, se ti kadar ni staršev zraven pogosto razživijo…
in obratno – otroci, ki skupaj s starši ušpičijo kakšno vragolijo, ki jim je v nadzorstvu staršev dovoljeno izživeti normalno otroško radoživost in zvedavost, ti potem v družbi drugih (brez staršev) nimajo potrebe po izživljanju tega in lepo poslušajo in ubogajo.

Zdaj ne trdim, da to velja za vse – ker lahko so vzroki neprimernega obnašanja nekoga tudi drugje, v kakšni stiski, ki jo otrok s tem izraža…
… ampak načeloma, če gre za radoživost, igrivost pa kot je razlagal pogosto opažajo to – in potem so starši nemalokrat presenečeni …
[/quote]
Strokovnjakov sem se naposlušal do pokrova in čez!
Šmrkadija mora vedeti, kdo je kdo in koga je treba poslušati/ubogati v šoli.
Neka socialna delavka, mi je poskušala, dopovedati neumnosti, ki jih razlagaš ti.
Usekal sem okoli ušes.
Danes mi hči priznava, da so bedaste socialce lahko zajebavali, kolikor so hoteli!
In ne nikoli nisem dvignil roke, če ni bilo upravičeno, pa se lahko moderni starši userjete od dokazovanja!

Obstaja preverjena metoda za izboljšanje motivacije – šiba!


pred nekaj leti sem bila na predavanju enega strokovnjaka, ki se ukvarja z vzgojo otrok – in je razlagal, da ugotavljajo, da otroci, ki so doma in kadar so starši zraven pod strogim nadzorom, preveč na špagi, pridni in ubogljivi kot robotki, se ti kadar ni staršev zraven pogosto razživijo…
in obratno – otroci, ki skupaj s starši ušpičijo kakšno vragolijo, ki jim je v nadzorstvu staršev dovoljeno izživeti normalno otroško radoživost in zvedavost, ti potem v družbi drugih (brez staršev) nimajo potrebe po izživljanju tega in lepo poslušajo in ubogajo.

Zdaj ne trdim, da to velja za vse – ker lahko so vzroki neprimernega obnašanja nekoga tudi drugje, v kakšni stiski, ki jo otrok s tem izraža…
… ampak načeloma, če gre za radoživost, igrivost pa kot je razlagal pogosto opažajo to – in potem so starši nemalokrat presenečeni …
[/quote]
Strokovnjakov sem se naposlušal do pokrova in čez!
Šmrkadija mora vedeti, kdo je kdo in koga je treba poslušati/ubogati v šoli.
Neka socialna delavka, mi je poskušala, dopovedati neumnosti, ki jih razlagaš ti.
Usekal sem okoli ušes.
Danes mi hči priznava, da so bedaste socialce lahko zajebavali, kolikor so hoteli!
In ne nikoli nisem dvignil roke, če ni bilo upravičeno, pa se lahko moderni starši userjete od dokazovanja!
[/quote]
glej nisem napisala to zato, da bi tebi kontrirala. jaz sem kar realna glede vzgoje, predvsem v tem smislu,da me ni zadela amnezija spomina mojega otroštva in torej s tem zavedanja,da otroci so nagajivi, radoživi in špičijo tudi vragolije – tudi mi smo jih.
Se strinjam, da je treba imeti meje… neko zdravo ravnovesje je potrebno pri vzgoji in pri tem tudi razumevanje tega.
Imam v domačem okolju primer – kjer je otrok hudo s trdo roko vzgajan… kaznovan celo, če ne pride objeti mame, ko mu ona to ukaže… pa domnevno (ne vem če je res sicer – ker kdaj si mama tudi kdaj namisli,da je slab, samo zato,d a ga lahko kaznuje) ampak domnevno ima tudi vpise v beležki… torej potem se vprašam kako je to mogoče – če pa je doma vzgajan s hudo trdo roko? kot posledica take vzgoje bi moral biti hudo discipliniran otrok, ki je povsod zelo poslušen… pa očitno ni tako…

New Report

Close