Psihiater odgovarja

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

aurorix

Default avatar

Tinestrinar

Pozdravljeni,

star sem 27 in zaradi nenavadnega anksioznega napada si 3 leta pomagam z antidepresivi. moje stanje sicer kr vredu ampak me načeloma mučijo stranski učinki antidepresivov. Jemal sem cipralex,ki sem ga opustil zaradi pridobitve teže in spolnih motenj,nato je sledila cymbalta,ki je prav tako vplivala na spolno disfukcijo. Pišem vam ,ker me zanima sledeče... en sam mesec sem jemal aurorix,ki mi je zelo odgovarjal vendar mi ga je psihiater zamenjal češ da je toksičen za srce(dobil sem ga od osebne zdravnice)...pa me zanima kaj o tem mislite vi? Je to zdravilo načeloma varno? Zanima me pa še,če je možno da je za močne anksiozne napade pri aurorixu lahko krivo nenadno povečanje doze,naprimer v 2 tednih iz 150 na 600 mg? ( najbrž brez potrebe ker bi bilo že 300mg dovolj) ampak nisem imel sploh nobenih navodil kako se odmerja in ravna z antidepresivi. Zmotno sem mislil,da je pač najvišja doza tudi najbolj učinkovita. To je bilo kakšne 2 leti nazaj in sedaj razmišljam če bi bilo pametno dati temu zdravilu še eno možnost s pravim nadzorom in navodili? Njegovi učinki so mi razen te malenkosti zelo odgovarjali.

Najlepša hvala za odgovor in veliko uspehov pri svojem delu.
Tine
Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

Aurorix ima dober varnostni profil, stranski učinki so redki in ga zato pogosto predpisujemo starostnikom. Zelo redko so pojavio stranski učinki na kardiovaskularni sistem kot so ekstrasistole, bradikardija (počasno bitje srca) ali povečan krvni pristisk, ampak je to zelo redko pri nekomu ki sicer nima težav s srcem. Torej, ni razloga, da ne bi jemal Aurorix, če vam pomaga in ga dobro prenašate. Pogovorite se o tem s svojim psihiatrom.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Inštitut Neocortex
Kontakt: 070/607844 ali [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si
Default avatar

Tinestrinar

Zelo ste mi bila v pomoč,tudi zdravilo že jemljem.
lep pozdrav in veliko sreče vam želim.

Moderatorji

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka
Daniela_Fiket