Psihiater odgovarja

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Vprasanje o zdravilih

Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

vsaka kombinacija ima lahko resne interakcije med zdravili. Če se je zdravnik odločil za to, se verjetno zaveda, da ima lahko kombinacija teh zdravil učinek na srčni ritem in se je za to odločil, ker koristi pretehtajo potencialna tveganja. Tveganje je večje pri ljudeh ki že imajo srčne aritmije, prirojena stanja kot je podaljšan QT interval, druge srčne bolezni, elektrolitske motnje in podobno. Zdravnika morate opozoriti če se pojavio naslednji simptomi: omotica, slabost, razbijanje srca, kratka sapa, občutek pomanjkanja zraka. Pri izbiri terapije moramo upoštevati vse bolezni in vsa zdravila ki jih pacient jemlje.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Inštitut Neocortex
Kontakt: 070/607844 ali [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si

Moderatorji

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka
Daniela_Fiket