Med.Over.Net

Psihiater odgovarja

Zolrix

Default avatar

bubama

Pozdravljeni!
En mesec sem jemala Zolrix zaradi zgodnjega zbujanja in nemira. Prvi mesec je bilo vse vredu, stanje se je zelo izboljšalo, potem pa sem se začela zbujati z nemirom in višjim srčnim utripom, prav tako so me dolečene svari vrgle bol iz tira, npr. povečan odziv na strah, brezvoljnost ipr. Zdravila jemljem zvečer pred spanjem. Potem sem odšla nazaj k zdravnici in ta mi je predpisala Fluoksetin Vitabalans, ker sem nevedla, da ko me napade strah, da postanem zelo nemirna, nevoljna ipd., apmpak to ni prisotno ves dan, ampak le zjutraj (ko se zbudim in ima povečan utrip) in čez dan, če me kaj prestraši. Zanima me, če je možno, da je povečan nemir ob stresni situaciji lahko tudi posledica jemanja Zolrixa, glede na to, da se zjutraj zbudim s povišanim utripom, pa ni zadaj nobenega stresnega razloga za to.
Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

možno je, da je Zolrix provzročil napade povišanega utripa, kar lahko posledično provzroči nemir, strah in anksioznost. Verjetno bi se tudi jaz odločila za zamenjavo zdravila. Res pa je, da mi ni povsem jasen potek dogodkov, ker najprej pravite da vam je zdravilo bilo predpisano zaradi nemira, potem, da je nemir bil povezan z povišanim utripom zjutraj en mesec po uvedbi Zolrixa. Torej, ni povsem jasno, ali je nemir simptom ki je pri vas tudi sicer prisoten ali je le stranski učinek zdravila. Se pa strinjam, da je fluoksetin dobra izbira glede na opis vaših težav. Počakajte 3-4 tedna da ocenite njegov učinek.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Inštitut Neocortex
Kontakt: 070/607844 ali [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si