Med.Over.Net

Psihiatrija

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Daniela_Fiket

Ukinjanje Eglonyla

Default avatar

Tisa80

Pozdravljeni,

2 leti sem jemala 50 mg Eglonyla skupaj z 10 mg Cipralexa , nato pa sva se s psihiatrinjo odločili da z le tem preneham. Mnenja je bila, da ker je v obliki kapsul, se doze ne da postopno zmanjševati, ampak da moram tablete kar prenehati jemati. Poskusila sem sicer kako bi zgledalo, če bi razpolovila kapsulo ampak je tako majhna, da nikakor ne gre. Zagotovila mi je, da ne bo zaradi tega nič narobe in da imam kot oporo še vedno Cipralex. Od tega je že 6 dni, ampak največji problem je odtegnitvena kriza. Neprestano čutim razbijanje srca, pritisk v glavi, nemir in zmedenost, brezvoljnost, čustveno otopelost in upad zbranosti in koncentracije. Zanima me, ali je bila odločitev o nenadni ukinitvi napačna in kako si lahko pomagam pri odtegnitvenih simptomih? V kolikem času minejo?

Lp.
Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

ni drugega načina kot opustitev na odmerku 50mg. Odtegnitveni simptomi izzvenijo postopoma v parih tednih. Če je bilo trajanje dolgo in odmerki visoki, lahko trajajo dlje, ampak je pomembno vedeti, da je odtegnitev samo neprijetna, ni nevarna in sigurno izzveni, brez izjeme.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si