Med.Over.Net

Psihiatrija

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Daniela_Fiket

Seroquel SR

Default avatar

Izzza

Pozdravlji!
Pred 2 letoma sem zacela prejemati Seroquel SR (800 mg ob vecerih). Pred dvema tednoma mi je osebna psihiatrinja odmerek zmanjsala na 400 mg (ostala terapija je ostala nespremenjena). Od takrat imam tezave s spanjem (vecino noci spim 0-5 ur, enkrat sem spala nekje 10 ur, a sem se zbudila povsem nespocita), poleg tega mi je ves cas slabo. Bruham ne, tudi ne sili me na bruhanje, samo neprestan obcutek slabosti. Pred parimi dnevi sem samoiniciativno ponovno vzela 800 mg odmerek, v roku pol ure me je slabost minila, spala pa sem kot dojencek. Potem sem ponovno zacela jemati 400 mg in je spet isto. Zanima je, zakaj je temu tako? Je to morda to nekaksen znak odvisnosti ali je razlog drugacen? Moja psihiatrinja je trenutno na dopustu, zato se obracam na vas.
Default avatar

Daniela_Fiket

POzdravljeni,

od Seroquela ne morete biti odvisni. Kljub temu, ker je to zdravilo ki vpliva na delovanje možganov, lahko da čutite simptome odtegnitve. V takšnih primerih svetujemo, da se odmerek niža bolj počasi, recimo na 600mg.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si
cron