Med.Over.Net

Psihiatrija

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Daniela_Fiket

Eglonyl in menstruacija

Default avatar

kaja5

Stara sem 43 let. Eglonyl jemljem že 8 let in od takrat nisem več imela menstruacije. Občasno sem jo umetno sprožila. Od zadnje menstruacije, ki sem jo imela s sproženjem je minilo cca 1 mesec. Danes pa sem opazila malo neugodja v trebuhu in izcedek, ki ga običajno dobim pred menstruacijo.
Je možno, da se menstruacija nazaj pojavi spontano, kljub temu, da nisem vzela hormonskih tabletk, ki bi mi jo sprožile, kot sem to delala vseh osem let?
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

najprej se opravičujem na dolgem čakanju na odgovor. Odsotnost mesečnega cikla pri ženski je pogost stranski učinek Eglonyla, prevsem pri višjih odmerkih, ampak ni nujno. Ene pacientke so na ta stranski učinek bolj občutljive, ene manj.
Zanima vas, ali je možno, da se menstruacija pojavi tudi spontano, čeprav je 8 let niste imela? Teoretično je možno, vendar krvavi izcedek še ni menstruacija, menstruacija bi bila, če ji je predhodila ovulacija in tega zdaj ne moremo vedeti. Če pa ni menstruacija, kaj je lahko? Na to vprašanje mora odgovoriti ginekolog. Vsaka sprememba v menstralnem ciklu je lahko normalna, posledica fizioloških sprememb, lahko pa je znak bolezni. Brez ginekološkega pregleda tega ni možno vedeti.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si