Forum: Psihiatrija

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

Cipralex

Odgovori Nova tema
Default avatar Sanaja30 26 Dec 2017 12:06

Zdravo,

zaradi napadov panike in tesnobe sem dobila od zdravnice predpisan cipralex, 14 dni jemljem že 1/2, ko sem pričela jemati celo tabletko (tri dni) sem bila kot zadeta, nisem mogla misliti, kaj šele da bi šla v službo, prav tako sem mi je vrtelo in imela sem veliko tresavico. Zato sem šla spet na polovičko, zadeve so se umirile, zadetost je popustila, tudi tesnoba se je nekoliko polegla vendar imam zdaj po 14 dnevih drug problem, zdi se mi kot, da nisem jaz, vidim, da se obnašam drugače, kot prej ko še jih nisem jemala in to me zelo moti, imam občutek, kot da bi na svojih možganih imela nek pokrov, ki mi tlači čustva, sem pasivna, hladna, ne morem čustvovati, kot da bi življenje gledala skozi šipo, ne morem se iskreno veseliti ničesar se ne veselim, prej je blo to drugače, kljub tesnobnosti sem se bila sposobna še občasno iskreno veseliti. Sem tudi utrujena in zehava, boli me želodec. Zanima me kaj storiti? ali je polovička vseeno premalo? ali je 14 dni še prekratek čas da bi lahko bilo boljše, naj torej vztrajam še en čas na polovički? ali bi moral menjati AD

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Daniela_Fiket 26 Dec 2017 22:22

Pozdravljeni,

po 14 dnevih antidepresiv še ne deluje. Torej, stvari ki jih opisujete so skoraj zagotovo stranski učinki ob uvajanju AD-ja. Običajno se pojavio, poleg prebavnih motenj, povišana anksioznost, ki se lahko kaže tudi tako kot jo opisujete (lahko da gre za depersonalizacijo, simptom ki je mnogim ljudem z anskioznostjo dobro znan).
Verjetno je najbolj smiselno, ko ste že na čez 14 dni, vztrajati in počakati, da stranski učinki izzvenijo, kar se v večini primerov zgodi po 4 tednu.

Lep pozdrav in lepe praznike želim!

Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh