Forum: Psihiatrija

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

odvajanje od Welbutrina

Odgovori Nova tema
Default avatar tomasfilip 5 Nov 2017 08:57

Spoštovana! Imam 30 letno hčerko, invalida, s težko obliko ataksije. Pred več kot 8 leti ji je psihiater predpisal Welbutrin 300mg, od junija letos pa jemlje 150mg, glede na to , da je hčerka psihično povsem stabilna. Po nasvetu psihiatra, da lahko takoj preneha, je imela po 5 dneh izredno hudo abstinenčno krizo, tako da zdaj jemlje vsak drug dan eno tabletko 150mg. Psihiater še vedno trdi, da lahko takoj preneha, splošni zdravnik se s tem ne strinja, ker pravi, da po 8 letih telo pač zahteva svoje. Hči je v izredno slabem fizičnem stanju, vsak dan se počuti kot bi bila zadet nima apetita, prisotni so skoraj vsi stranski učinki, psihiater je svetoval, da razpolovi tabletko, v navodilih pa piše, da se to ne sme narediti, da je učinek še močnejši. V vsem tem času je niso poslali niti enkrat na preiskavo krvi ali urina, tako da bo to opravila ta teden. Lepo vas prosim za pomoč, ker mi hči fizično propada. Hvala, lep dan. Obupana mama.

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Daniela_Fiket 5 Nov 2017 18:39

Pozdravljeni,

odtegnitveni simptomi pri ukinitvi Wellbutrina so zelo redki, ni jih pa možno izključiti. Vsekakor podpiram postopno nižanje odmerka, vendar so mnenja glede tega kako to narediti deljena. Uradne smernice so, da je treba najprej znižati odmerek s 300mg na 150mg, in nato ga lahko po 2 tednih ukinemo. Moje izkušnje so, da se ta način skoraj vedno obnese.
Ker je Wellbutrin XR kapsula s prirejenim sproščanjem, bi z njenim odpiranjem dobili učinkovino s takojšnjim sproščanjem. V državah kjer je Wellbutrin na voljo tudi v obliki s takojšnjim sproščanjem, se nižanje lahko izvede tako da se najprej zamenja XR kapsula za IR, in nato se postopoma niža odmerek do ukinitve.
Jemanje vsak drugi dan, pa vsak tretji, dejansko odsvetujejo ker lahko provzroči dlje časa trajajoči odtegnitveni sindrom.
Osebno bi premislila o možnosti da ostanete še nekaj časa na 150 mg, da se zadeva umiri, in kar je najbolj pomembno, izključi kakšno drugo dogajanje ki provzroča tako slabo počutje pri hčerki. Absolutno podpiram pregled pri osebnem zdravniku in osnovne preiskave odvisno od ugotovljenih odklonov in opisanih težav. Ni nujno, da je za vse kriv Wellbutrin.

Lep pozdrav,

Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh