Forum: Psihiatrija

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

Walbutrin

Odgovori Nova tema
Default avatar Jo jo 5 Jul 2017 10:13

Pozdravljeni.zaradi depresije jemljem walbutrin 150 in trittico.jemljem jih 2 meseca.zanima me zakaj po walbutrinu nimam neke energije,volje.preležim na kavču celo dopoldne ker nimam tudi volje da bi kam šel.hvala za pomoč in nasvet

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Avatar Daniela_Fiket 6 Jul 2017 14:10

Pozdravljeni,

težko rečem zakaj Wellbutrin ni (dovolj) učinkovit. Lahko pa bi se pogovoril s svojim psihiatrom ali bi bilo smiselno povišanje odmerka?

Lep pozdrav,

Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si

Odgovori Citiraj sporočilo Povezava Prijavi objavo
Stran 1 od 1
Na vrh