Najdi forum

Naslovnica Forum Koronavirus Ker ministrica napoveduje že 2. val, pa potem še enega, naj ukine drugo leto maturo !!!!!!

Ker ministrica napoveduje že 2. val, pa potem še enega, naj ukine drugo leto maturo !!!!!!

To bi bilo pošteno do vseh dijakov, ker nimajo vsi dobro organiziranega šolanja na daljavo.
Nobenega haska, da se maltretira z maturo dijake.
Pa še veliko denarja bomo prišparali, saj vemo, da gre tu za velik zaslužek nekaterim.
Itak smo v pufih in škoda denarja za ljudi, ki sodelujejo pri maturi. Gre pa za veliiiiiiko denarja.

Lahko tudi razprodajo vsa šolska poslopja, ker če se bo šolalo na daljavo, ni potrebe po stroških z njimi.

Se strinjam. Maturo bi morali že letos ukiniti. Samo potrata denarja. Nobenega haska ni z maturo. Dijaki se samo papagajsko učijo po starih maturitetnih polah, da bodo zadostili maturitetnim standardom. Ni pa to noben kriterij znanja.
Štejejo naj se zaključne ocene, ki so jih pridobili v štiriletnem šolanju. Če pa so na faksih preveliki vpisi, se tam uvedejo sprejemni izpiti in to je to.

Če bo drugo leto spet vse zaprto, res ni potrebe, da se maltretira dijake 4. letnika z maturo. Čas je že, da nesmisle odstranimo. Financ bomo pa tudi veliko prišparali na račun tega. Mislim, da bodo druge države ravnale enako.

Moj sin, ki bo zdaj končal 3. letnik ne bom povedala katere gimnazije, ima katastrofalno šolanje na daljavo. Luknje v znanju bodo velike. Sploh si ne predstavljam kako bo drugo leto z njegovo maturo, sploh če bodo zapirali ponovno šole.
Zato sem jaz takoj ZA, da se matura ukine.

In na fakse naj se vpišejo na podlagi nikakvega znanja in ocen pridobljenih (prigoljufanih) na daljavo?
Mislim, da je ravno matura tisto, kar naj ostane.
škoda, da so NPZ-je letos odpovedali.


Res je.

Ma dej, jaz sem generacija usmerjenega izobraževanja, tako da mature nismo imeli in mi na faksu znanja prav nič ni manjkalo.

Bodoče šolanje se bo moralo krepko spremeniti. Matura je samo filanje brezveznih podatkov v glavo in psihiranje. Nobene dodane vrednosti za prihodnje življenje.

A drugi val, da bo ali kaj? Se pravi, da bo ponovno obstala cela Slovenija in bomo vsak dan preštevali stare in obnemogle?

Drži! Če ukinejo maturo, bo to zelo ne fer do vseh preteklih in prihodnjih generacij.

Življenje je razvoj. Matura za življenje, ki nas čaka, je zelo zastarela. Meljenje starih prežvečenih podatkov. Življenje v prihodnosti bo energijsko.
Dijaki v 4. letniku zgubijo 1 leto življenja na memoriranju, stresu, skrbi, paniki in s tem zgubljajo zdravje. Namesto, da bi trenirali srečo, ustvarjalnost, kreativnost, mir,….
Če že, se mi zdi boljši zaključek 4. letnega srednješolskega izobraževanja, neka izdelava projekta, ki jim bo dobra podlaga za nadaljnji študij. Izberejo si tudi temu primerno temo. Moj nečak, ki je zdaj uspešen študent fizike, je hodil v Waldorfsko gimnazijo. Tam se v 3. letniku dijaki odločijo za projekt na katerem delajo 1 leto in ga predstavijo v 4. letniku. V vsem tem času, imajo mentorja, sami morajo samoiniciativno in kreativno priti do cilja in rezultata. Teme pa so različne. Nekateri izdelajo violino, svoj film, robotizacija, napišejo angleški roman, izdelajo gledališko igro, muzikel, dietetika, arhitekturna dela,….

To, da dijaki ne morejo biti v šoli je zelo škodljivo za njihov razvoj in ne odtehta navidezne varnosti pred razširjanjem okužbe. Naše podjetje z okrog 100 zaposlenimi, v proizvodnji, tudi z nujnimi medsebojnimi stiki in dotikanjem istih predmetov, itd… je poslovalo normalno in nihče ni zbolel. Morda zato, ker smo se bolj pazili, če se je kdo počutil je ostal doma na bolniški, brez strahu, da ga bodo imeli za zabušanta in simulanta. Tudi dosledna higiena veliko zaleže in nekateri ljudje so se jo pač šele sedaj navadili prakticirati. Enako tudi šole ne bi smele biti kar zaprte. Če se kdo slabo počuti, naj ostane doma, če pa vendarle izbruhne epidemija v neki ustanovi, naj se pa to začasno zapre, največ za dva tedna. Ne more se kar cel svet takole ustavljati. Pa za gimnazijce še nekako gre, če so zelo pridni in organizirani, se tudi na daljavo lahko naučijo vsega tega teoretičnega znanja. Če seveda izvzamem psihološki pritisk šolanja na daljavo. Kaj pa dijaki tehničnih šol, ki ne morejo uporabljati šolskih delavnic, laboratorijev, prakse v podjetjih itd? Kako bodo oni prišli do uporabnega znanja? Moj otrok je dijak tehnične srednje šole in samo zamislite, kako mu je, ko prebira literaturo o nekem stroju in si ne zna predstavljati, kako nek strojni del funkcionira, ker ga ne more videti v živo. Profesor jim sicer posreduje posnetke teh strojev, vendar to ni to. Človek mora tako zadevo videti v živo, potipat, preizkusiti lastnoročno, da zares razume. V njihovi šoli imajo čudovite delavnice, katere so ga tudi navdušile, da se je na to šolo vpisal. A sedaj mu bodo pa te delavnice nedostopne, ker bodo vsakih par mesecev šolo zaprli in je ne odprli do naslednjega šolskega leta??? Kam to pelje?

Matura je velika neumnost! Kaj ti bo matura iz matematike, če greš študirat zgodovino?

Ena velika neumnost je, da se še vedno učimo po sistemu piflanja, ki izhaja iz 18./19. stoletja. Kako je lahko v glavah veleumov Izpitne komisije to še vedno vrednota, ko pa se že desetletja govori in govori o tem, da je to izrojeno, bolj kot so izrojena Monsantova semena?

Neumno razmišljanje, ki te kmalu pripelje na tanek led. Kaj ti bo zgodovina v OŠ, če te ne zanima, kaj ti bo OŠ, če boš doma podedoval kmetijo in kmetoval……..Kaj ti bo vozniški izpit, če znaš vseeno avto vozit…

Heinz Guderian, meni je pa tale tvoj nadimek ful dobr’. Večini se namreč sanja ne, kam bi dali Heinza Guderiana.

Danke, Ich bin Panzer General 🙂

Ves razvoj gre v robotizacijo, umetno intiligenco.
Treba se bo obračati in odpreti na vesoljske možgane in ne na naše male človeške, ki samo žvečijo staro znanje.
Matura zavira ustvarjalnost in kreativnost. Marsikateri dijak je že v 2. letniku v stresu zaradi mature. Psihoza šol glede mature je velika. Gre pa za samo piflanje podatkov, nobene inovativnosti in učenja dijaka za življenje. Pomembne so točke, ki še zdaleč niso pokazatelj uspeha v življenju.

Se strinjam, da se ukine. Matura je res nekaj zaokostelenelega.
Piflanje nekih podatkov je res za prejšnje stoletje.
Škoda časa za to preživetega v 4. letniku. Raje bi 4. letnik namenili kakšni praksi, izkustvenem učenju. Ni čudno, da večina dijakov ne želi hodit v šole, ker je prenasičen program z nepotrebnim balastom.
Če hočemo iti z razvojem naprej, moramo res dobro prevetrit šolski sistem.

Če nočeš mature imaš rešitev, pošlji otroka v srednjo poklicno šolo, tisti zaključni izpit bo pa že naredi, ane, pa še nepotrebnega balasta se mu ne bo treba učiti.

Finski sistem je super. Otroci in dijaki sproščeno in radi hodijo v šole. Dosegajo pa najboljše rezultate, kar se učenja tiče. Finski šolski sistem je v svetovnem merilu najboljši.
Najboljše je šolanje brez oziroma s čim manj stresa. Možgani so takrat najbolj kreativni.
Finci nimajo mature, imajo pa na določenih Univerzah sprejemne izpite.

Minister Počivalnik je danes izjavil, da drugega vala ne bo. Da se uporabnikom bonov ni treba bati, da bi jim drugi val preprečil koriščenje bonov.
Kdo je torej bolj kredibilen – ministrica, ki ve, da drugi val bo, ali minister, ki ve, da ga ne bo?

Kako lahko dosegajo najboljše rezultate, če se nič ne učijo? Kakšna misliš, da je memorizacija, če se ti ni treba učit za teste in izpite?:))

Sprejemni izpiti v kombinaciji z učnim uspehom iz SŠ so bili kar OK varianta za omejevanje vpisa na fakultete. Pač iz predmetov, ki so za določen faks najpomembnejši.

New Report

Close