Med.Over.Net

Izgorelost

Odgovarjajo: mag. Uroš Drčić, specializant psihoterapije in transakcijski analitik svetovalec (TAC)

Burn out sindrom, izgorelost zaradi dela, adrenalni zlom, anksioznost in depresija v povezavi z izgorelostjo in zdravljenje izgorelosti. Kakšni so znaki, kako ukrepati v različnih stopnjah izčrpanosti in o posledicah izgorelosti. Kdo ima predispozicije za izgorelost in o preventivi?

mag. Uroš Drčić , specializant psihoterapije in transakcijski analitik svetovalec (TAC)

Uroš Drčić

Je specializant psihoterapije in transakcijski analitik svetovalec (TAC). Je direktor zavoda Revita, center za svetovanje in izgorelost, kjer vodi prakso individualne, partnerske in skupinske psihoterapije ter psihosocialnega svetovanja. Skozi leta psihosocialnega dela je tudi na podlagi lastne izkušnje izgorelosti dal poseben poudarek pomoči osebam s težavami s prekomernim izčrpavanjem. Vodi tudi svetovalno skupino prav za osebe s takimi težavami. Znanja in veščine s področja psihoterapije je pridobil v okviru študija na Univerzi Sigmunda Freuda ter specialističnega študija psihoterapije transakcijske analize na Psihopolis inštitutu pod mentorstvom priznanega psihoterapevta Zorana Milivojevića, TSTA. Je član Mednarodne zveze za transakcijsko analizo (ITAA). Poleg privatne prakse je Uroš v preteklosti več let delal kot psihoterapevt v programu za psihosocialno rehabilitacijo zasvojenih s prepovedanimi drogami Društva Projekt Človek.

Knjiga v pomoč v tem norem svetu

Default avatar

stresno življenje

Tudi jaz kot mnogi med nami sem se znašla v tem norem tempu, ki ga živimo dandanes.
Pri meni je ritem in stil življenja nemogoč že skoraj tri leta. Gradnja hiše, dva majhna otroka, psihično naporna služba, dolga vožnja do službe, veliko odsotnosti moža zaradi njegove službe, nobene (oziroma malo, da sem poštena) pomoči starih staršev.

Čutim, da sem prišla v fazo, ko ne morem več. prav tako pa ne morem izstopiti s tega vlaka, pa če bi še tako rada. Že dalj časa sem psihično in fizično ZELO utrujena in se "vlečem" skozi življenje, da me ni za prepoznat.

Enostavno ne zmorem zabremzat, saj se mi itak zdi, da počnem samo najosnovnejše, nisem in nočem biti popolna ampak govorim o najosnovnejših stvareh: služba, skrb za dva otroka, najosnovnejša gospodinjska opravila (moj nivo sem spustila že na popolno dno). Pred tem je bila tu še gradnja hiše in vedno sem mislila, da bo kaj bolje, ko bomo z gradnjo končali ampak ta nori tempo se kar nadaljuje.

Prišla sem tako daleč, da se me je lotilo že zdravje in vidim, da resnično moram nekaj spremeniti v svojem življenju. Postala sem precej živčna, vzkipljiva, ničesar v službi ne uspem več rešiti v roku itd.
Rada bi nekaj spremenila v svojem življenju pa ne vem kako, kaj.. kje naj se lotim. Ampak rabim res korenito spremembo v smislu... "nazaj k naravi" "stran od tega ponorelega sveta".

Pozna kdo kakšno res dobro literaturo, da se počasi začnem spet sestavljat nazaj, ker res ne funkcioniram več.
Default avatar

Martin Kojc

Martin Kojc: Učbenik življenja
Default avatar

Daj no daj

Ja seveda. Knjiga te bo rešila, ja. Rešiš se lahko le sama. Na način, ki je primeren samo zate. Nikakor pa to ne morejo biti neki instant univerzalni napotki iz neke knjige. To je tako, kto bi hotel nekdo z aspirinom zdraviti jetiko, raka, zlom roke in plešavost.
Ozri se okoli sebe, začni spoštovati druge in sebe, zadaj si posamezen cilj in ne odnehaj, dokler ga ne dosežeš. Tako pa samo letaš od cveta do cveta in v naglici izgubljaš ves cvetni prah, ki si ga do sedaj nabrala. Ne išči rešitev drugje, ker so že v tebi. Samo uporabiti jih moraš.
Default avatar

m ribca

tudi jaz sem vpeta v to, vidim, da mi najbolj pomaga, da grem tečt, je težko zdaj, ko je zvečer tema, vsaj dvakrat na teden. jaz sicer nima na glavi še gradnje hiše, imam pa službo, kjer moram včasih tudi zvečer kaj naredit, takrat sem še posebej sitna, otroke podim spat čim prej, ker vem, da sem tako utrujena, da bom komaj zmogla končati, kar moram za službo; vstanem ob 6ih zjutraj pol ure pred otroci, da imam 20 minut zase in da grem na računalnik, mon:) meni pomaga to, da gremo vsak vikend za oba dneva v naravo in hribe vsi skupaj, pri vas je sicer težje izvedljivo, ker mož delqa hišo, ampak to je tisto najbolj osnovno in pri meni najbolj učinkuje. gospodinjstvo pustim na strani oz. se ga lotim enkrat tedensko, sprot dajem le obleke prat. celo kuhinja stoji tudi po 3 dni, popoldne ne kuham, ampak skušam pripravit zdrav obrok za otroke- sadje, ipd. lani jeseni sem se preforsirala in tako ostala na bolniški kar cel mesec, letos zato dajem velik pomen spanju in športu, samo to mi pomaga. držim pesti tudi zate, da ti uspe delat na sebi! jaz sem se morala kar borit: še vedno poslušam od moža, kakšno da imamo, in da jaz pa delam samo na sebi, sem pa trma in si ne pustim vzeti teh stvari, ki me gor držijo:)) upam, da buš tudi ti uspela!!
Default avatar

DRRR

O fak....da bi rabil še literaturo za pobeg??
Jaz sem se od začetka letošnjega leta zavestno odločil da ne jebem nobenih poročil, cajtungov, revij, internetnih strani z novicami, itd...radija pa že tko in tko ne jebem že kar nekaj let...ne v službi, ne v avtu(sploh nimam antene priklopljene)....Moram priznat, da zarad tega misli usmerjene popolnoma drugam..predvsem v pozitivo....druženje, delo za dušo, izlet, pijačka, pes. itd...
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Default avatar

zares priporočam!

MARTIN KOJC- Učbenik življenja... notri boš našla vse odgovore...ubistvu podobne, kot so jih dali že predhodniki- pozitiva, zaupanje, uživanje v sedanjosti, brezbrižnost...