Med.Over.Net

Proktologija

Odgovarjajo: Ana Štern, dr. med., zdravnica specializantka dermatovenerologije

Imate težave s hemoroidi? Se vam pojavlja srbečica okoli zadnjika? So odvajanja blata težavna ali boleča? Opažate krvavitve?

Ana Štern , dr. med., zdravnica specializantka dermatovenerologije

Ana_Ramsak

'Izpad' iz zadnjika

Default avatar

Ana_Ramsak

frutabela je napisal/a:
Hvala, upoštevam vsa vaša navodila in moram reči, da je veliko bolje :)
Kako je s kopanjem v bazenu ?
Lep pozdrav!
Me veseli da gre na bolje.
Dokler ne bo res popolnoma vredu in zaceljeno je bolje da se bazenov izogibate.

Lp,
Ana Štern, dr. med.,
zdravnica specializantka dermatovenerologije, Zasebna klinika Zdrav splet
Default avatar

frutabela

Ponovno pozdravljeni in hvala vam za vaše odgovore :)
Včeraj se mi je prvič zgodilo, da mi je po odvajanju 'zacvetel' zadnjik. Ne vem, ali so to spet hemoroidi. Ni me bolelo, nisem krvavela, ampak zoprn občutek, ko ne moreš stisniti skupaj, pritisk, ko je nekaj zunaj, več 'bunkic'. Kot vedno, se po potrebi umijem, namažem, pomasiram. Zadeva se umiri, če se po potrebi uležem, ampak včeraj to ni bilo mogoče in sem bila v gibanju, tako da se je vse skupaj umirilo šele čez noč.
Zdaj me skrbi, če se bo zadeva spet poslabšala ali je to občasno 'normalno' po operaciji ? Še vedno mažem z bepanthenom in proktis m mazilom, bi v takem primeru morala uporabiti kremo za hemoroide ?
Hvala, lp
Default avatar

Ana_Ramsak

frutabela je napisal/a:
Ponovno pozdravljeni in hvala vam za vaše odgovore :)
Včeraj se mi je prvič zgodilo, da mi je po odvajanju 'zacvetel' zadnjik. Ne vem, ali so to spet hemoroidi. Ni me bolelo, nisem krvavela, ampak zoprn občutek, ko ne moreš stisniti skupaj, pritisk, ko je nekaj zunaj, več 'bunkic'. Kot vedno, se po potrebi umijem, namažem, pomasiram. Zadeva se umiri, če se po potrebi uležem, ampak včeraj to ni bilo mogoče in sem bila v gibanju, tako da se je vse skupaj umirilo šele čez noč.
Zdaj me skrbi, če se bo zadeva spet poslabšala ali je to občasno 'normalno' po operaciji ? Še vedno mažem z bepanthenom in proktis m mazilom, bi v takem primeru morala uporabiti kremo za hemoroide ?
Hvala, lp
Pozdravljeni!
Po opisu težko rečem za kaj bi lahko šlo, če vas skrbi opravite pregled v živo. Morda je res samo posledica povečane aktivnosti tisti dan.
Celjenje traja številne mesece in v tem času se kdaj lahko pojavi kakšno poslabšanje .

Lp
Ana Štern, dr. med.,
zdravnica specializantka dermatovenerologije, Zasebna klinika Zdrav splet
Default avatar

frutabela

Prilagam sliko po odvajanju...
Priponke

20180321_171345.jpg
(94.86 KiB)

Default avatar

Ana_Ramsak

frutabela je napisal/a:
Prilagam sliko po odvajanju...
Videti je blago edematozne kožne gube, druga ne vidim.
Kljub sliki teh težav ni možno reševati po spletu, veliko informacij dobimo tudi ob pregledu s tipanjem in s pregledom z instrumenotm.

Lp
Ana Štern, dr. med.,
zdravnica specializantka dermatovenerologije, Zasebna klinika Zdrav splet
Default avatar

frutabela

Hvala. Vem, slika ne pove veliko, ste nam pa vseeno v veliko pomoč in da ne letamo skoz okrog zdravnikov :)
Kaj in zakaj so kožne gube ?
Glede na vse, mi priporočate daljše jemanje detralex tablet ?
Lep pozdrav.
Default avatar

Ana_Ramsak

frutabela je napisal/a:
Hvala. Vem, slika ne pove veliko, ste nam pa vseeno v veliko pomoč in da ne letamo skoz okrog zdravnikov :)
Kaj in zakaj so kožne gube ?
Glede na vse, mi priporočate daljše jemanje detralex tablet ?
Lep pozdrav.
Razumem in me veseli da smo vam v pomoč, ampak zavedati se morate, da so brez pregleda to domnevanja in nikakor ne morejo nadomestiti obravnave v živo.
Kožna guba je normalna stvar, vedno prisotna. Nastane ker se more koža iz večje površine nagubati v majhen obroč (anus). Pri otročkih in v mladosti je to vse “napeto”, kasneje pa se ob kkih oteklinah (zaradi vnetij, posegov ipd) lahko koža raztegne in ostaja v obliki poudarjenih gub, ki se včasih ob odvajanju (zaradi napenjanja, gravitacije) nekoliko napolnijo, oteklina pa nato izgine.
Če so moteče jih je možno kirurško odstraniti. Ampak po posegu lahko (ni pa nujno) pride do odtekanja in spet do novih gub, začaran krog...
Ana Štern, dr. med.,
zdravnica specializantka dermatovenerologije, Zasebna klinika Zdrav splet
Default avatar

Ana_Ramsak

frutabela je napisal/a:
Hvala. Vem, slika ne pove veliko, ste nam pa vseeno v veliko pomoč in da ne letamo skoz okrog zdravnikov :)
Kaj in zakaj so kožne gube ?
Glede na vse, mi priporočate daljše jemanje detralex tablet ?
Lep pozdrav.
Pa še glede detralex. Glede na vaše težave bi bilo smiselno da jemljete 2x1 vsaj 4-6 mesecev oziroma kar do jeseni. Zaradi vročine (predvsem poleti) je odtekanja bistveno več. Hkrati boste poskrbeli tudi za morebitne krčne žile ;)
Ana Štern, dr. med.,
zdravnica specializantka dermatovenerologije, Zasebna klinika Zdrav splet