Med.Over.Net

Klimakterij -menopavza

Odgovarjajo: Magdalena Fabčič, Pogumna.si, univ. dipl. biol., coach ACTP, moderatorka

Pri ženskah so srednja leta neizbežno povezana s hormonskimi spremembami menopavze, prehoda iz rodne v nerodno dobo. Spremljajo jo spremembe na telesnem nivoju, pa tudi v čustvovanju, razmišljanju in doživljanju sveta. Lahko prinesejo nepričakovane težave, pa tudi nove priložnosti, da dolgoročno poskrbimo zase. V tem forumu je mesto za oba - njo, ki doživlja menopavzo in njega, ki jo želi na tej poti razumeti in podpreti.

Magdalena Fabčič, Pogumna.si , univ. dipl. biol., coach ACTP, moderatorka

Magdalena Fabčič

prosim za nasvet

Default avatar

cris

Pozdravljeni, ponovno se vam oglašam zaradi težav v zvezi z zadrževanjem vode v telesu in čedalje hude nespečnosti. Najprej naj omenim, da pričakujem prosti termin v vaši ambulanti. Po nasvetu vaše sodelavke sem opravila krvne teste, ki so sledeči:
Tsh: 0,85 (0,46- 4,68)
T3 : 5,31 (4,26-8,10)
T4 : 15,70 ( 10,? - 28,2)
FSH: 40,4 mlU/mL, refer. po menopavzi 21,5 -131
LH 32,9 po menop. 13,1-86,5
estradiol 156,0 pmol/L , refer. po menopavzi 19,7 -141
progesteron S - PG 2,6nmol/L, ref.po menopavzi 0,49 - 3,31
Stara sem 46 let. Zadnja menst. 3.12 2013. Pred tem sem imela redne menst., vendar sta simptoma zadrževnja vode in nespečnosti bila prisotna v milejši obliki. Naj povem tudi, da jemljem eutiroks 50 , zaradi hipotireoze. Opravila sem tudi UZ maternice, ki je pokazal le stanjšano sluznico. Ostalo je vse v redu. Svetovana mi je bila NHT Novofem. Glede na laično poznavanje ginek., seveda tega nisem vzela, saj kombinacije estrogena in progesterona res ne potrebujem( povišana vrednost estrogena). Ali se morda motim? Kako naj ublažim težavi do pegleda v vaši ambulanti?

Hvala za pomoč in lep pozdrav.
Default avatar

sabinasencar

Pozdravljeni Cris!
Ne motite se. Dodatnega estrogena res ne potrebujete.
Lp.,Sabina Senčar.
Sabina Senčar, dr. med.
Default avatar

HanaKristina

POzdravljeni,

imam vprašanje z jemanjem tablet Primolut nor z namenom prestavitve menstruacije. IMam redno, zelo točno menstruacijio, pred 20 meseci sem rodila bi pa želel ponovno jeseni ponovno zanositi. Zanima me ali 10-dnevno jemanje tablet (gremo na dopust in je menstruacija lahko zelo moteča) laho vpliva na nadaljni redni ciklus menstruacije?

Hvala za odgovor in lep pozdrav, K.
Default avatar

sabinasencar

Pozdravljeni HanaKristina!
Ena prestavitev menstruacije s Primolut Nor-om ne bo imela nikakršnih dolgotrajnih posledic za vaše telo.
Lp.,Sabina Senčar.
Sabina Senčar, dr. med.

Moderatorji

Magdalena Fabčič, Pogumna.si , univ. dipl. biol., coach ACTP, moderatorka
Magdalena Fabčič