Med.Over.Net

Klimakterij -menopavza

Odgovarjajo: Magdalena Fabčič, Pogumna.si, univ. dipl. biol., coach ACTP, moderatorka

Pri ženskah so srednja leta neizbežno povezana s hormonskimi spremembami menopavze, prehoda iz rodne v nerodno dobo. Spremljajo jo spremembe na telesnem nivoju, pa tudi v čustvovanju, razmišljanju in doživljanju sveta. Lahko prinesejo nepričakovane težave, pa tudi nove priložnosti, da dolgoročno poskrbimo zase. V tem forumu je mesto za oba - njo, ki doživlja menopavzo in njega, ki jo želi na tej poti razumeti in podpreti.

Magdalena Fabčič, Pogumna.si , univ. dipl. biol., coach ACTP, moderatorka

Magdalena Fabčič

SMISELNOST MENJAVE NHT

Default avatar

ANAK

Spoštovani,
stara sem 52 let. 5 let sem jemala Novofem kot nadomstno hormonsko terapijo. Krvavitve sem imela le kot posledico terapije. Do letos mi je terapija zelo ustrezala (nobenih menopavznih težav), avgusta pa so se začele težave v obliki napetih in zelo bolečih dojk. Ginekolog mi je zamenjal terapijo – zdaj preizkušam Activelle, NHT, ki naj bi imelo manj hormonov, ki so vzrok mojim težavam (tako je rekel zdravnik). Žal se je težava v sredini 2. ciklusa ponovno pojavila, 3 tablete pred koncem ciklusa sem dobila še hude krče in začela krvaveti. Zdaj zdravnik pravi, da prejemam premalo hormonov in da naj potrpim še vsaj en ciklus. Če ne bo bolje, naj bi šla ponovno na terapijo z Novofemom. Skrbi me, kam to pelje, posledice takega eksperimentiranja... Sicer sem zdrava, v dobri kondiciji, redno se ukvarjam s športom (gorski tek, smučanje..). Res ne vem, kako naj se odločim, naj pustim vse in se prepustim naravi, da opravi svoje? Prosim za vaše mnenje.

Moderatorji

Magdalena Fabčič, Pogumna.si , univ. dipl. biol., coach ACTP, moderatorka
Magdalena Fabčič