Klimakterij -menopavza

Odgovarjajo: Magdalena Fabčič, Pogumna.si, univ. dipl. biol., coach ACTP, moderatorka

Dodatni hormoni pri epileptiku v menopavzi

Default avatar
Pozdravljeni,

pišem vam v imenu mame, ki je stara 55 let in je v predčasni menopavzi, saj so ji pred osmimi leti vzeli maternico. Od takrat ima še vedno določene simptone PMS-a, tudi približno ve, kdaj bi morala dobiti menstruacijo. Takrat ima povečano število napadov, saj je tudi epileptik. Ob kopici zdravil, ki jih ima (Tegretol, zdravila za povišan krvi pritisk in Depakin), jemlje tudi še Remifemin. Zanima jo, ali je smiselno, da jemlje dodatne estrogene ali ne. Farmacevti ji govorijo različno: nekateri, da bi bilo to smiselno, spet kakšen drug lekarnar pa, da to ni nikakor pametno, ker ima tudi epilepsijo.

Kaj menite vi?
Najlepša hvala za odgovor. Zaly

Moderatorji

Magdalena Fabčič, Pogumna.si , univ. dipl. biol., coach ACTP, moderatorka
Magdalena Fabčič