Forum.Over.Net

Računalništvo, telefonija, internet in televizija

Računalniki, programi, tabele, televizijski programi, operaterji, mobilni telefoni, tarife, nastavitve, programska oprema, e-naprave in povezave, hitrost interneta, wifi, cene ...

Potrebujem nasvet - Uveljavljanje garancije Asus pri Sistem ena D.O.O. v Ljubljani

Default avatar

compuer

Pozdravljeni

14. februarja sem na garancijsko popravilo k pooblaščenem serviserju za aparate Asus Sistem Ena D.O.O. peljal popolnoma nov Asusov računalnik - 15 minut po zagonu je začel ropotati ventilator (predvidevam, da je bila tovarniška napaka). Ob oddaji mi je bilo rečeno, da bo računalnik popravljen v 14-16 dneh, odvisno od trajanja dobavljanja rezervnih delov.
Računalnik je bil gotov 12. marca, torej s skoraj 14 dnevno zamudo. Zaradi službenih obveznosti sem napravo lahko prevzel šele v petek, 16. marca. Ob prevzemu so mi povedali, da se je med servisom pojavila napaka na enkranu, da enkran ni dobavljiv s strani Asusa in da naj se za vračilo kupnine obrnem na trgovino, kjer sem napravo kupil. Računalnik je bil kupljen v Veliki Britaniji.
Po vztrajnem, vendar vseeno umirjenem prerekanjem z zaposlenim na servisu sem se vdal, prevzel napravo in odšel domov - upal, da je samo kakšen mrtev pixel ali kaj podobnega in bom zadevo lahko reševal ob naslednji poti v VB.
Kasneje sem doma ugotovil, da se računalnik ne polni, ne vžge ali da kakršen koli znak, da sploh deluje. Takoj sem poklical na servis, kjer je bil računalnik servisiran, povedal kakšno je stanje, kaj se z napravo dogaja (oz da se ne dogaja popolnoma nič), gospod pa je po telefonu samo ponavljal, da sem bil obveščen, da sa je pojavila napaka na enkranu, da enkran ni dobavljiv, da mi oni ne morejo povrniti kupnine, in naj se za slednjo obrnem na trgovino, kjer je bil računalnik kupljen (čeprav vračilo kupnine nisem niti enkrat omenil - zgolj vztrajal, da se računalnik popravi). Tudi po tem telefonskem pogovoru sem ostal brez novih informacij, kaj lahko naredim, kaj naj naredim (trgovino, pri kateri je bila naprava kupljena sem obvestil nemudoma).
Kasneje tega dne sem ob temeljitejšem vizualnem pregledu naprave ugotovil, da je bil računalnik v času servisa skrivljen, kar je jasno in na oko vidno.

Naj torej povzamem: popolnoma normalno delujoč računalnik z rahlo glasnim ventilatorjem sem dostavil na pooblaščeni Asus servis v Ljubljani, po enem mesecu pa mi je bil vrnjen popolnoma nedelujoč, neodziven in ukrivljen prenosnik.

Zanima me, na koga se lahko obrnem, da uspem doseči popravilo računalnika?

Hvala za odgovore, Uroš
Default avatar

MIHAc

Žal je ta ASUSov servis na izjemno slabem glasu. V LJ alternative niti ni. Nesi jim nazaj in zahtevaj odpravo napak.
Če mine 45 delavnih dni, pa lahko zahtevaš kupnino. Če se to zgodi kupi karkoli razen Asusa.