Rekreacija, oblikovanje telesa in zdrava prehrana

Odgovarjajo: Mito Šinkovec, prof. športne vzg. • Vesna Feelgood, svetovalka za prehrano • Mario dr. FeelgoodMiloš Milošević, dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije

KOLEBNICA

Default avatar
ŽIVJO!
Rabim nasvet za telovadbo z kolebnico zadradi primankanja čas telovadbe bi rada izgubila 5 kg s pomočjo kolebnice ali je kdo že poskusil in koliko časa dnevno je porabil oz.kakršen koli nasvet je dobrodošel....
Lep pozdravček vsem in hvala...
Default avatar
Ker se tudi sam veliko ukvarjam s športom in hujšam ti bom takole svetoval.Če hočeš shujšati si moraš najprej vzeti čas za segrevanje.Pravi učinek bo šele takrat, ko bo telo dovolj segreto.Najprej skači s kolebnico 5 do 10 minut.(Če čas dopušča, lahko tudi greš ven na prosto in tečeš) To naj bo lahko uvodno skakanje.Saj ni treba, da je segrevanje ravno 5-10 minut, ker boš tako sama videla kdaj si se začela znojiti.Ko si tako daleč odloži kolebnico in naredi razgibalne vaje oz. se razgibaj od glave do pete.Sigurno si ne bo težko izmisliti par razgibalnih vaj, npr. kroženje z glavo, kroženje z rokami, rameni, kroženje z boki, predklon zaklon, segravanje kolen, gležnjev, razne raztezne vaje.To so take vaje, ki ste jih delali tudi v šoli pri telovadbi in jih lahko izvedeš tudi doma v sobi.
Nato se loti skakanja s kolebnico.Skakanje naj bo dovolj intezivno.Sprva mogoče ne bo možno tako intenzivno skakati, ker se ti bo verjetno kolebnica veliko zapletala, vendar kot sama veš, vaja dela mojstra.Skači tam okrog 30 minut.To naj bo prva dva tedna, nato pa čas podaljšuj na 40 minut...se pravi vedno več, vedno več.Napore je treba stopnjevati postopoma, da se telo privadi.Temu naj sledijo trebušnjaki.Sprva naj bo to 25 trebušnjakov, nato napore stopnjuj.Trebušnjaki se dajo enostavno izvesti v sobi.Z nogami se pripneš za kakšen kavč ali kakšno drugo stvar.Nato sledijo vaje sproščanja.Stopiš v razkorak globoko vdihneš in roke iztegneš nad glavo, nato izdihneš in ob tem narediš globok predklon, to ponoviš še enih parkrat.Po takšni vadbi ne pij nič drugega kot vodo, vendar pa tudi ni prav če nič ne piješ.Moraš piti po vsaki vadbi, da telo nadomesti izgubljeno tekočino.

Na tak način sem jaz že po treh ali štirih mesecev zasledil prve rezultate, pa sem vadil le tri-do štirikrat na teden.Če pa te vaje opravljaš vsak dan, res ne bi smelo biti pretežko shujšati za 5 kg.Vendar je treba vztrajati.Tudi ni treba stradati, ampak si je treba na krožnik naložiti le toliko, kolikor telo potrebuje.

Uspešno hujšanje ti želim!
Default avatar
a poj naprimer če usak dan skačem s kolebnico bom shujšal
Default avatar
Za vse ki hujšate priporočam aplikacijo z imenom food. Držite se njihovega priporočenega dnevnega vnosa kalorij in boste shujšali. Sam sem s to aplikacijo skujšal za 5kg v sedmih tednih brez kakršne koli vadbe. Res priporočam.

Moderatorji

Mito Šinkovec , prof. športne vzg.
Mito
Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano
Vesna Feelgood
Mario dr. Feelgood
Mario Feelgood
Miloš Milošević , dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije
Miloš Milošević