Med.Over.Net

Rekreacija, oblikovanje telesa in zdrava prehrana

Odgovarjajo: Mito Šinkovec, prof. športne vzg. • Vesna Feelgood, svetovalka za prehrano • Mario dr. FeelgoodMiloš Milošević, dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije

Fant na steroidih :(

Default avatar

Komplicirana

Pozdravljeni!

Na Vas se obračam, saj ne vem več kako in s čim prepričati partnerja, da imajo steroidi negativne posledice. Pred kratkim se je ponovno podal v fitnes in to s popno paro. S prehrano in proteini je čisto obseden. Zdaj sem pa odkrila, da uporablja tudi steroide. Berem o posledicah in stranskih učinkih in sem zaprepadena. Vem, da je to počel že v preteklosti, vendar mi je zagotavljal da ga to ne mika več. Mene pa skrbi, kakšne posledice imajo lahko steroidi? Kaj pa kar se obnašanja tiče? Želim si že družine, berem pa, da steroidi povzročajo impotenco. Ali lahkp tudi vplivajo na plod? Ali sem le ženska, ki malce preveč komplicira....
Hvala za pomoč, bom zelo vesel odgovorov :)

Moderatorji

Mito Šinkovec , prof. športne vzg.
Mito
Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano
Vesna Feelgood
Mario dr. Feelgood
Mario Feelgood
Miloš Milošević , dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije
Miloš Milošević