Med.Over.Net

Rekreacija, oblikovanje telesa in zdrava prehrana

Odgovarjajo: Mito Šinkovec, prof. športne vzg. • Vesna Feelgood, svetovalka za prehrano • Mario dr. FeelgoodMiloš Milošević, dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije

Fitnes in hujšanje

Default avatar

Taia

Zdravo!

Pred 4 tedni sem začela s fitnesom in najela osebnega trenerja za obdobje treh mesecev. Treniram 3x na teden, z naslednjim tednom pa 4x na teden. Do sedaj sva izvajala samo vaje za mišice nog in trebušnjake, vaje s kettlebelli, TBX trakovi, 6kg žogami večina vaj vključuje vaje z lastno težo (plezalec, poskoki, počepi,...), le 2x me je dal na uteži.
Ugotavljam, da še vedno pri vajah, kjer moram recimo poskakovati in dvigovati 6kg težko žogo sploh nimam moči v rokah, da bi opravila vajo pravilno do konca. Komaj dvignem tisto žogo nad glavo. Vaje opravljam 1 minuto s po tremi ponovitvami. Vaj je ponavadi 6-7 x tri ponovitve vseh vaj.
Pred pričetkom vadbe sem imela 118 kg, sedaj jih imam 111kg. Merjenje je pokazalo zmanjšanje ITM za 2%, zmanjšanje obsega prsi za 10cm, pasu za 7cm, bokov za 5 cm in beder za 2cm, povečal pa se mi je delež maščob okoli trebuha za 1% in mišic za 1%. Glede na to, da trening traja 45 minut brez oddiha (razen, ko grem spit malo vode), čutim močno bitje srca in močno se potim, na koncu treninga pa še komaj hodim, me preseneča takšna mala količina izgubljene maščobe in čudi tisti 1% povečanja okoli trebuha! Pazim na prehrano, popolnoma sem izločila vsa živila, ki vsebujejo kakršnokoli moko (testenine, kruh,...), jem jajca, piščančje prsi, tuno v lastnem soku, paradižnik, zeleno solato, papriko in vsak dan takoj po vadbi spijem beljakovinski shake (Whey). Po svojih izračunih dnevno pojem med 900-1000 kalorij,
Je pa res, da zaradi načina dela (3 izmensko), recimo, nikoli ne jem, ko končam z nočnim delom in grem zjutraj ob 8h na trening popolnoma tešča, spijem le 1000 mg kapsulo L-Karnitina, po treningu spijem Whey shake in grem spat. Vsak dan mi uspe pojesti največ 4 obroke, seveda čim bolj beljakovinske z malo OH (pa še te pojem samo v obliki zelenjave in pišč. mesa), solato zabelim z eno žlico olivnega olja.

Glede na to, da so za mano že 4 tedni treningov, še vedno ne morem izvesti vseh vaj do konca, ne morem dvigniti niti 6kg, ker mi roke že pri drugi ponovitvi vaj odpovejo, prav tako noge (mišice v mečih) se mi zdi, da se mi mišice sploh ne razvijajo. Ali delam kaj narobe oz. kaj bi morala s trenerjem spremeniti, da bi se pri naslednjih meritvah delež mišične mase dvignil za več kot 1% in bi tudi dejansko čutila, da imam več moči v svojem telesu za dvig težjih bremen? Potrebujem več vaj z utežmi?

Najlepša hvala za kakršenkoli nasvet!
Lep pozdrav!
Default avatar

night_girl

Pozdravljeni!

Kolikor sva na istem pri hujšanju... Glede bi vam priporočala kruh brez glutena in veliko pomaga pri hujšanju. Vsako jutro na tešče spijete kozarec vodo s chia semena (namakati se mora približno 20 min, da se okrepi). Pomaga pri prebavi, izgorevanju maščob in dobiš ogromno energije.
Glede prehrane je vse normalno. Samo pazite bolj pri kruhu, ker tega največkrat jemo. Vam lažje bi bilo, da bi jedli brezglutenski kruh in ne boste toliko lačni in vam ne bo luštalo po sladkem. Jeste tudi morate omega 3 in ribe losos ( najboljši so tiste zelo tanke file in pojes s kruhom s čebolo), sej so tudi file za pečenje so super! :)

Glede uteži... Poskusite zmanjašti na 4 kile... če kljub temu ne morete, pa dajte na 2 kili. Preveč pretiravati ni vredu, Po občutku!!
Razumem, da želite okrepiti mišice in izgubljati maščobo. Pomemebno je tudi, da hodite v hribe ali na sprehod. V fitnesu si lahko 2x in 1x v hribe in 1x sprehod. Telo rabi zrak in hojo, da vse mišice delujejo.
Poskusite...
Če vam ne bo uspelo, mi pošlljite na privatno sporočilo.

Lep dan! :)
night_girl
Default avatar

Mito

2 kilograma je lahko veliko lahko je pa malo, malo je lahko tudi 60 kg vse je odvisno od tega kaj z njimi počneš. Vendar če hočeš dati telesu stimulus, da bi se mišice okrepile, potem jih moraš obremeniti s progresivno obremenitvijo, kolikor koli to že je 2 kg - 250 kg.
900 do 1000 kalorij na dan je zelo zelo malo. To je tako malo, da je manj kolikor znaša tvoj bazalni metabolizem. Če bi res zaužila le toliko hrane bi bilo to zelo slabo, saj telo preklopi na program 'šparanje'. Takrat se hujšanje ustavi. Možno je da česa nisi vračunala.
Trening v katerem so le vaje za noge ter trebušne mišice je v štartu neumen. Preizkušeno je najboljše kolobarit, med krepilnim treningom in pa tistim ki je bolj metabolnega značaja. Vaje so pomembne, morajo biti takšne, ki bodo posledično napravile boljšo postavo. Pripomočki so pri tem popolnoma nepomembni.
Mito Šinkovec
http://www.telodrom.com Center Telodrom
http://www.mito.si Mito stran
https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok
Default avatar

Lol5

Koliko pa kaj stane osebni trener?

Moderatorji

Mito Šinkovec , prof. športne vzg.
Mito
Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano
Vesna Feelgood
Mario dr. Feelgood
Mario Feelgood
Miloš Milošević , dr. med., spec. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije
Miloš Milošević