Med.Over.Net

Kontracepcija

Vas zanimajo novosti s področja kontracepcije? Imate vprašanja, dileme ali težave z obstoječo kontracepcijo?

Moderator: Matjaž P. (jwslo)

Krvavitve med jemanjem Yaz tabletk

Default avatar

Paničarka

Ni pa moznosti, da kontracepcijske kar cudezno dejansko ne bi delovale? Da po vec kot mesecu rednega jemanja ne bi bila zascitena?
Default avatar

Paničarka

Pozdravljeni,

sedaj pa me zanima tole. Ali vmesne krvavitve med jemanjem kontracepcijskih tablet pomenijo, da so tablete prešibke in ali je zaradi tega zmanjšana zaščita in je potrebno uporabljati kondom? Ali ta prešibkost pomeni samo, da pač malo krvaviš v 2 ali 3 tednu jemanja tablet, zaščita pa je še vseeno takšna, da imaš lahko spolni odnos brez kondoma?

Hvala za odgovor
Default avatar

jwslo

Pozdravljeni!

Učinkovitost KT se ne "meri" z jakostjo, dolžino, barvo ... krvavitve. Krvavitve so posledice nestabilne maternične sluznice, ki ne reagira na hormone v KT tako, kot bi si želeli in kot je predvideno, ampak po malem tu in tam zakrvavi. Učinkovitost s tem ni zmanjšana. Če vam krvavitve gredo na jetra, prosite ginekologa, da vam predpiše druge KT, take, ki bodisi vsebujejo več estrogena (če je vzrok krvavitve preslaba "priprava" maternične sluznice), bodisi vsebujejo drugo vrsto gestagena (če je vzrok krvavitve neustrezna odzivnost progesteronskih receptorjev). Včasih zamenjava pomaga, včasih ne in je treba "kolobariti" med raznimi KT...

Matjaž
Default avatar

Jogo

Pozdravljeni
2.2. sem prvic zacela z jemanjem kt yaz, jemljem jih vsak dan ob isti uri. Do zdaj sem imela vedno hude krce vsaj 2 dni, ko sem imela menstruacijo, zdaj ko sem zacela s tabletkami pa cisto nic, niti mocne menstruacije ne. Najdlje je krvavitev trajala 7 dni, zdaj pa rjavordec izcedek oz sibka menstrucija traja ze trinajsti dan.
Veckrat sem ze poskusala poklicati ginekologinjo, vendar se mi ni nihce javil.
Ena prijateljica mi je rekla, da vrjetno tabletke niso primerne zame, drugi pa je ginekolog rekel, da ce 'krvavi' naj takrat vzame po dve tabletki.
Sama ne vem kako je trenutno z zascito, ce je to dejansko zaradi tabletk in kdaj bom spet brez krvavitve (redno menstruacijo imam drugace 6let)
Default avatar

jwslo

Pozdravljeni!

V bistvu nimam kaj novega za povedat, kot to, kar je že navedeno med odgovori v tej temi.

Matjaž
Default avatar

Bael

Pozdravljeni,

Že nekaj let jemljem KT Yazz. Ttrenutno sem točno na polovici zavojčka in tabletke sem jemala redno, vendar sem včeraj dobila temno rdeč izcedek, ki še ni ponehal.
Ginekologinja trenutno ne dela, zato bi prosila za kakršen koli nasvet oziroma informacijo!

Hvala in lp,

Bael
Default avatar

jwslo

Pozdravljeni!

Po vsej verjetnosti gre za prebojne, vmesne krvavitve. Najbrž bo krvavitev prenehala ob pričetku uporabe naslednjega zavojčka.

Matjaž