Med.Over.Net

ED - želiva si spolnosti

Odgovarjajo: dr. Albert Mrgole, psiholog, doktor sociologije

Erektilna disfunkcija oziroma težave z erekcijo so zelo razširjen pojav. Zaradi njega trpi spolno življenje obeh partnerjev. Področje intimnosti partnerji pogosto najraje prepuščajo molku. Kako razumeti tudi druge zaplete v spolnosti in z njimi živeti v vsakdanjem življenju, vam pomaga strokovnjak za kvaliteto medsebojnih odnosov.

dr. Albert Mrgole , psiholog, doktor sociologije

Albert VEZAL

Impotenca zaradi zdravil?

Default avatar

ne gre

Pozdravljeni,
star sem 65 let in imam težave z impotenco. Že tri leta nisem imel spolnih odnosov, ker erekcije preprosto ni več. Žena je 20 let mlajša od mene, sicer zelo razumevajoča, vendar pa opažam, da je vedno bolj nezadovoljna, ker ni več spolnosti. Tudi sam si seksa še vedno želim. Poskusil sem z zdravilom Vizarsin, pa erekcije ni bilo, le v glavo sem bil ves zabuhel. Ne vem več kaj še lahko storim. Impotenca je verjetno posledica zdravil, ki jih jemljem za povišan pritisk in diabetes: Lacipil, Aglurab, Tritazide in Tonocardin. Mi lahko kaj svetujete?
Default avatar

Albert VEZAL

Spoštovani,

Več od pojasnila, da na erektivno disfunkcijo (impotenco) vplivajo zdravila, ki ste jih našteli, težko zmorem.

Nekaj sem o tem napisal v odgovoru na podobno temo:
http://med.over.net/forum5/read.php?277,10414665

Lep pozdrav,