A je to normalen odnos prodajalcev do strank?
V neki prodajalni sem naročila en izdelek. Rekli so, da me bodo poklicali, ko ga bodo dobili. Ok, prav.
In danes dobim klic, da so izdelek dobili in, da lahko pridem ponj. Ženska, ki me je klicala pa je na koncu dodala še stavek: “Pa to ne pomeni, da pridete po izdelek 5minut pred 19.00.”
ne vem no.
A se sam meni zdi ta njen stavek rahlo nesramen?
veš kaj?
Njihov uradni delovni čas je od 8.00 do 19.00. ne do 18.57. In če jaz pridem ob 18.58, ko me mora še vedno sprejet in me postreči tako kot vsako drugi stranko.[/quote]
Se popolnoma strinjam, čeprav vem, da si tudi one želijo čim prej domov (ker to ne pomeni, da so 10 čez že v avtu). Sama se tega zavedam in grem prej v trgovino oz. nikoli nisemnot zadnja, ampak tale njen stavek bi me pa popolnoma razjezil. Jaz bi šla nalašč 2 min do 19h tja, res. In še počasi bi se nosla in še kaj gledala. Če bi bila prodajalka, sigurno ne bi upala kaj takega rečt.
lej!
V tej trgovini sem redna stranka. Sem že veliko keša pustila pri njih. NIKOLI ne hodim v trgovino zadnjo sekundo.
Ta prodajalka je bolj nova in me ne pozna osebno.
Izgledam precej mlada (začetek 20tih, čeprav sem že bliz 30). Pa mi najeda, da me vsi obravnavajo kot eno najstnico. In ja, se grem stavit, da je ta stavek rekla samo zato, ker sem po njeno premlada, da bi me lahko zares jemala.
“stranka” se ne pritožuje nad tem, da je prišla v trgovino 5 min pred zaprtjem in so jo grdo gledali in niso hoteli normalno postreči – v tem primeru bi še (zelo pogojno) bilo upravičeno prerekanje, kdo ima bolj prav in kdo je bolj bogi – stranka, ki tako pozno pride in pričakuje normalno obnašanje prodajalke… ali prodajalka, ki ima še ogromno za naredit in ji gre na živce taka pozna stranka
“stranka” se, po mojem mnenju, zelo upravičeno pritožuje nad načinom obnašanja prodajalke – čisto lahko bi normalno rekla “delamo do 19.00h in vas prosim, če ste lahko pri nas najkasneje do 18.30, da pravočasno urediva vse papirje” ali kaj podobnega … ne pa da na tak način podučuje “stranko”, kdaj lahko in kdaj ne sme priti.
TI PA NE ZNAŠ BRAT!
Nisem prišla v trgovino 5 minut pred zaprtjem. prišla sem sredi popoldneva.
Izjava, ki me je razjezila, pa je priletela iz telefonske slušalke mobilca, ko me je ženska obvestila, da so dobili izdelek.
Meni je jasno, da moram prit prej tja kot pet pred sedmo. sam tebi pa prodajalkam pa očitno NI JASNO kako se dela s strankami.
Očitno ne ločite DELOVNEGA ČASA prodajalcev in ODPIRALNEGA ČASA trgovine. Če se trgovina odpira ob 8.00 to ne pomeni, da prodajalke šele takrat začnejo. pridelo kako uro prej (verjetno kakšna še nekoliko prej), da nafilajo police,… Isto je z zaprtjem trgovine – delovni čas jim ne preneha ob 19.00 – ravno zato, da lahko opravijo vse potrebno povezano z zapiranjem trgovine – zaključijo nakupe, blagajno, pospravijo, še kaj počistijo…
S takim odnosom, kot ga navajaš, te delodajalec ne bi dolgo gledal v službi. Vsaj jaz ne.
Sama delam v DU in sem vsako stranko, ki ne zmore priti v času uradnih ur, sprejela izven njih, včasih sem katero čakala tudi po 16.00, čeprav bi lahko zaključila ob 15.30. Počasi se bo treba začeti zavedati, zakaj smo v službi in da niso stranke tam zaradi nas, temveč mi zaradi njih – velja tako za zasebni kot javni sektor!
Jaz delam s strankami, razlika je samo v tem, da je trgovina moja, zato me ne moti, če pride stranka 5 min pred koncem. Tudi drugi zaposleni imajo urnik do 19.30, ne do 19.00, ko se trgovina uradno zapre. Moji imajo plačan tisti čas, ko zaključujejo blagajno, pospravijo, itd.
Izjava prodajalke je res nesramna in nedopustna. Če je želela opozoriti na urnik, bi lahko povedala z bolj primernimi besedami.
Popolnoma nesramno in neprimeno!!! Skregano s normalnim poslovnim komuniciranjem, osnovnim bontonom!
Če bi bila jaz poslovodja ali vodja trgovine, podjetja, bi takšne stvari želela vedeti. V današnjih časih, ko se službo težko dobi ali ko je treba ljudi dati na cesto, so takšne inforamcije dobra pomoč pri odločitvah.
Takšen človek namreč naredi v svojem poklicu več škode kot koristi.
Prepričana sem, da bi ji nadrejeni dal pomembno lekcijo glede obnašanja in prav je tako!
Če nekje zapravim denar, naj z mano ravnajo tako kot je primerno, ne pa kot da mi oni delajo uslugo, pa še nespoštljivo.
Jaz bi napisala dopis kot zaznamek in pisno opisala dogodek.
Ja jaz bi tut hotla vedt kot delodajalec kaj in kako dela moj delavec sploh pa če je nanovo in v teh časih ko res ni dela ko se vsi bojimo za službe zato bi se ta prodajalka mogla zavedat da ni edina prodajalka in da je nadomestljiva in to v vsakem trenutku. Tut jaz ko imam določen delovni čas in nisem odvisna od strank nemorem vedt ali bom šla ob dveh popoldne domol ali ne velikokrat se mi je že zgodil da sem deset do dveh dobila delo ki se je mudilo in je naročnik rabil isti dan robo in kaj sem hotla ostati dokler nisem zaključila z delom da je bil zadovoljen oz. stranka. Vsi smo odvisni od strank takšnih in drugačnih pa tut pet minut pred zaključkom našega delovnega časa.