Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Odnosi in socialna prva pomoč Življenje, ah to življenje Reklamacija čevljev III – kaj pa zdaj?

Reklamacija čevljev III – kaj pa zdaj?

Pozdravljeni,

živce mi para (podobno kot Aniti27) reklamacija čevljev Base, kupljeni v trgovini Seuroy, kjer prodajajo tudi YC in Caterpillar, v Hali A spodaj.

Čevlje za 23.000,00 mi je prodajalec prejšnji teden prodal kot nepremočjive (prevlečeni naj bi bili z nekim voskom, pa kaj vem kaj še), pa pride mož po treh dnevih domov in potoži, da so nekaj flekasti na pregibu spredaj… in ne boste verjeli. Čevelj je bil zunaj popolnoma suh (snega še ni bilo), le na tistem pregibu pri prstih spredaj je imel moker madež -> premočil je od notranjosti na ven. Se pravi, da bo tudi kontra?
Grem v trgovino, pa bi mi zameljali čevlje za druge, vendar ker so fleki vidni, mora vse skupaj na njihovo komisijo. Po 8 dneh dobim odgovor, da so čevlje poslali k sodnemu izvedencu (imena niso želeli izdati, če želim izvedenčevo mnenje, naj si poiščem svojega?), ki je presodil, da napake na čevljih ni in da je napaka zunanjega izvora?!?

Kaj naj naredim? Požrem slino, danes čevlje očitno lahko prodaja že vsak in naj pustim moža, da štraja okoli s takimi čevlji, ali naj težim dalje?
Fržmaga se mi pa precej, saj so to že tretji par čevljev, ki sva jih v roku meseca dni kupila v njihovi trgovini. Pa briga jih… važno, da prodajo.

Se te res lahko povsod tako nahitro znebijo?
Kdo odgovarja, če ti prodajalec proda napačno blago (na škatli je res pisalo, da so čevlji za suho vreme, vendar se je napaka zgodila v času suhega vremena, kaj bi šele bilo, če bi bilo deževno?!)

Kaj bi storili vi?

Če piše na škatli, da so čevlji za suho vreme, zakaj jih potem prodajajo kot nepremočljive. To je zavajanje kupca.
Verjamem, da se ti fržmaga, zato ne odnehaj. Jim pa tržno za vrat obesi. Na tvojem mestu ne bi tako hitro odnehala, pa saj ne pobiramo dnarja po tleh. Ne rečem če šulni stanejo dva jurja. Normalno, da ne moreš ne vem kaj pričakovat od njih. Ampak 15 ali pa 23 jurjev…

Kupi čevlje, ki stanejo 3-6.000 SIT pa boš gotovo bolje zadovoljna…

No potem vsaj veste koliko cene in firme lahka prevarajo…:)

Lepe nakupe vam želim.

nova
Uredništvo priporoča

Jaz sem samo enkrat reklamirala čevlje; poletne sandale – v Alpini.
Poskusila sem jih kar s police, se odločila in kupila nov par iz skladišča.
Naslednji dan pa….levi OK, desni tišči. Primerjam s podplati skupaj – enaki!
Ampak tišči. Doma v roke šiviljski meter in primerjat še naprej. Desni je bil dejansko manjši, saj so očitno zgornji del vzeli manjši, ožji trakci, razmiki…Nesem nazaj v trgovino – bojo poslali v tovarno.
Me pokličejo čez par dni, da lahko pridem ponje. In seveda, dobim točno take, kot sem jih prinesla – da so pregledali, dali na kopito in da je vse OK.
Ponovno odnesem domov ter spet vse premerim in čevlje popolnoma prelepim. Vsak trakec na levem in na desnem čevlju; označim širino, dolžino, razmike med njimi, povsod napišem številke na rdeče listke ter jim nesem nazaj.
Spet pošljejo v tovarno na ponovno kontrolo in čez dva dni klic, naj se spet oglasim pri njih.
Se iskreno opravičujejo za napako, res je bila…lahko takoj dobim druge enake, lahko mi vrnejo denar, lahko si izberem kaj drugega.
In pa redno mi od takrat pošiljajo vse njihove kataloge, obvestila o akcijah 🙂
Skratka, čeprav so bile kolobocije, so bili korektni; napaka se lahko zgodi in pošteno od njih, da so jo priznali.

Tvoj post je najboljša antireklama za to trgovino. Meni jih že ne bodo prodali, potem ko sem ga prebral.
Me pa čudi, da si kupila v enem mesecu tri pare čevljev. Pa menda nisi žena od Mandele?

Hehehe, Mik, ne, tudi jaz nosim čevelje, ne samo mož ;P

Je pa tako. Včeraj sem šla po čevlje v trgovino in prodajalec mi je ponovno zatrdil, da naj bi čevlji bili nepremočljivi (čeprav na deklaraciji piše drugače), saj ima on enake in je z njimi zelo zadovoljen?!?
Svetoval je možu, naj jih nosi tudi v slabem vremenu in v primeru, da bodo premočile, pride nazaj z novo reklamacijo.
Ko sem ga vprašala, kako naj odstraniva madeže, ki so nastali ob prepustu kondenza iz čevlja, nama ni znal pomagat.

Mislim, ne razumem, kako mi lahko napišejo, da je čevelj brez napake, če očitno ne diha in so v suhem vremenu nastali madeži v pregibu, ki so bistveno temnejši, kot je barva čevlja?

Počasi sem že obupala, saj se mi zdi, da me bo več koštalo, da jim dokažem napako v čevlju, kot da mož svoje nove športno elegantne čevlje koristi za kidanje snega.

Po denarju se mi pa še vedno toži…
Hvala vsem za odgovore, želim vam veliko sreče v vaših čevljih 🙂
Z.

POZOR !
Mass je s svojimi “nepristranskimi cenilci” mojster za zavračanje upravičenih reklamacij.
Čevlji za 110 EVR, po 5x nošenju začne odpadati obloga pete.
Mass ne vidi razloga za vrnitev denarja, je “strokovnjak” tako ocenil.

Kdor želi dober servis, naj gre k Deichmannu ali Humanicu.
Menjava ni problem.
Okoli Massa pa ovinek v korist svoje denarnice.

Poguglajte “Mass reklamacija”. Žal je takšnih objav na stotine.

New Report

Close