Povrnitev stroškov fiksnega aparata
Na vas se obračam z vprašanjem v zvezi s povračilom stroškov nabave zobnega aparata za hči staro 11 let.
Pred kratkim je hči prišla na vrsto za prvi ortodontski pregled. Ugotovljeno je bilo precej resno stanje, ki jo je uvrstilo v čakalno vrsto za nujne paciente. Vendar to pomeni naslednji pregled čez leto in pol, aprila 2019, čeprav nepravilnost sodi v skupino s prednostno obravnavo. Kot kaže je stanje zgoraj precej tesno in ji grozi, da vsaj trije zobje nimajo prostora za izraščanje. Potrebna bi bila čimprejšnja sanacija, ker se stanje s čakanjem slabša. To pomeni, da bo hči imela zaradi tega dolgotrajnejše zdravljenje in tudi bolj agresivno, za zavarovalnico pa to pomeni tudi večje stroške.
Moje vprašanje je, ali je možno kakršnokoli povračilo stroškov v primeru, da koristimo samoplačniške storitve našega že izbranega ortodonta?
Najlepša hvala in lepo pozdravljeni!
Pozdravljeni!
Imate prav. Trenutno je sistem na papirju tak, da povrne stroške samoplačniškega zdravljenja v tujini, ne pa zdravljenja v Sloveniji. Če dejansko pride do povračila tudi v praksi ne vem. Tema je sporna in proti Zavodu za zdravstveno zavarovanje je bila vložena tudi tožba.
Morda bi vas zanimalo prebrati ta članek o omenjeni tožbi in trenutnih pravilih:
http://online.pubhtml5.com/agha/ywhq/#p=35
ISIS oktober 2017, stran 34
in tudi naslednji prispevek na strani 36.
LP,
Miha Bobič