Med.Over.Net

Oksidativni stres

Odgovarjajo:

Stres povzroča bolečine v želodcu, plitko dihanje, tesnobo v prsih, paniko, kronično pomanjkanje energije in druge nevšečnosti. Kako ga reševati in kako preprečiti? Ali se lahko uspešno otresemo škodljivih posledic novodobnega načina življenja?

preveč spim

Default avatar

zvezdicazaspankalunasije

Ko sem prebiral spodnje teme, sem se kar zamislila in v marsikateri sem se tudi prepoznala.
Že kar nekaj časa namreč opažam, da me muči spanje. Imam neverjetno željo in potrebo po spanju. Moje telo in psiha se namreč nikakor nočeta spočiti. Nimam ne volje in niti energije za gibanje. Zdi se mi, da je to začaran krog. Neprestano se mi spi, spim tudi do 12 ur dnevno, kar si zaradi narave dela lahko privoščim. Gre se mi samo za to, da več kot spim, bolj sem zmatrana. Ali je to mogoče, ali se mi samo zdi? Kaj mi svetujete, kako se zvleči iz tega začaranega kroga?
Hvala
Default avatar

misa komar

Pozdravljena,

res se nam lahko dogaja, da se nikakor ne moremo naspati, in da to traja in traja tedne in mesece.

Najprej lahko naredite zase to, da se prisilite, da ko vstanete, da globoko vdahnete in izdahnete nekajkrat (pri tem naj se prsni kos dvigne in spusti, in ponovno dvigne in spusti,...) - tako pozenete kri po zilah in s tem bolje nakisikate celice. Tako nastaja vec energije, in telo je lahko bolj aktivno, zivahno.
Potem, da se zacnete ukvarjati z rekreacijo vsaj 2 do 3 krat na teden. Da greste v naravo teci, ali hoditi vsaj 1 uro. Ali da se zacnete ukvarjati s kaksno obliko telovadbe (pilates, fitnes, aerobika,....plavanje, kolesarjenje...).
Potem je dobro, da pijete veliko tekocine (vode, sadne sokove!!!), jeste vec sadja in presne zelenjave.

Ce pa se nikakor ne morete prisiliti in ste se vedno zaspana in zaspana, potem bi vam predlagala, da poskusite s Cellfood kisik za zivljenje osnovnimi kapljicami. Te bi vam dale tisto zacetno energijo, ki jo sami ne morete zbrati. Po dveh tednih uzivanja Cellfooda, pa bi telo imelo ze toliko energije, da bi imelo tudi VOLJO ZACETI rekreirati se. IN TAKRAT zacnite z rekreacijo (hoja, tek, kolesarjenje, pilates,....) in navadite se teh nekaj (5 do 7) globokih vdihov in izdihov zjutraj. S Cellfoodom bi tudi popila kozarec vode ob dolocenih urah (vsaj 2 krat dnevno/ zjutraj in pozno popoldan), kar je za telo zelo dobro.

Upam, da boste resnicno zbrala dovolj energije, mogoce skupaj s Cellfoodom, in da ne bo vas dan samo zelja po spanju,

lp m
Default avatar

umetnik

Zaspanost, nemoč, brezvoljnost,.... so prvi znaki nedostatka kisika v celice zaradi stresa.
Stresu se marsikdaj ne moremo izogniti, lahko pa blažimo ali v celoti odpravimo njegove posledice.
ot oče samohranilec sem dolgoletno trpel od povečanega stresa in prikrite depresije. Jemal številna zdravila in se vseskozi počutil kot "cota". Pred 5. meseci me je prijatelj opozoril na spletno stran : http://www.ednevnik.si/?w=REVITALIZACIJA

Kar sem prebral , še posebej poslušal na predavanja autorice članka, me je predramilo. Sedaj sem pri 53. spet živahen in dejaven kot pri 30.
Rad bi spoznal zdravnika, ki lahko argumentirano demantira strokovnost avtorice.
Default avatar

misa komar

Pozdravljeni,

nisem zdravnik, sem pa biolog in vem, da nasi bioloski procesi ali presnova potrebuje celo vrsto mineralov (ne le magnezij, kalcij, jod,...) za to, da se med celicami prenasajo drazljaji. Temu lahko tudi recemo, da celice med seboj komunicirajo. To je se kako pomembno za zivcne celice, ki morajo prenasati informacije o tem kaj bomo delali, kako se bomo premikali, reagirali, bili veseli zalostni,.... In potem so tu hormoni, ki ta sporocila prevedejo v biokemijski jezik. In tako dalje.... In ce v telesu ni dovolj nekaterih mineralov (PREDVSEM PA OLIGOMINERALOV - sem sodi tudi germanij, pa ali ste ze slisal kako zelo pomemben je baker?), potem je komunikacija - prenos drazljajev moten ali onemogocen.
Posledice se pokazejo z leti. Pokazejo se na razlicne nacine. Zaspanost, brezvoljnost je tudi ena od oblik.

Kot biolog verjamem v veliko kombinacijo razlicnih mineralov, oligomineralov in to v majhnih bioloških dozah. In to zato, ker si minerali v procesih med seboj pomagajo in tako povecujejo ucinek delovanja. To pomeni, da telo ne prezasitimo z enim mineralom, kar lahko v nekem daljsem casu pripelje do nekih drugih napak (za kalcij se ve, ce ga pojemo prevec povzroci raztapljanje kostne mase, in ne jacanje kostne mase. Enako vemo za zelezo,... pa se za marsikateri drug element).

To so samo minerali, ki omogocajo komunikacijo. Potem pa rabimo se energijo (kot benzin, da masina sploh tece, se pelje)

Sedaj pa se nekaj o hrani, ki jo uzivamo zato, da dobimo vse te minerale, oligominerale, in vse ostale gradbene elemente,...:
nasa hrana ne vsebuje vec vseh oligomineralov, saj je zemlja, v kateri ta hrana raste - osiromasena. Tako da taksnih redkih mineralov, kot je germanij, ni vec povsod. Pa se mnogo drugih oligomineralov ne najdemo v zemlji. Najdemo jih pa v morskem dnu, saj morsko dno izhaja iz globin Zemlje, ki vse te elemente se vedno vsebuje. Tudi germanij, pa baker, pa cink, pa srebro....
Zato osebno menim, da je Cellfood ena boljsih kombinacij kot dodatek, saj vsebuje vse te redke oligominerale, ki si v taksni sestavi med seboj pomagajo in je tako njihov ucinek vecji. Hkrati pa vam omogoca tudi biolosko dober kisik. Tudi brez tega ne gre, in velikokrat ga v nase telo-celice sploh ne dobimo dovolj.

Lep dan vam zelim
m
Default avatar

tudi jaz sem zraven

Tudi jaz bom dodala svoj piskerček

Meni se pa pojavljajo obdobja, ko preveč spim, nato sledi obdobje pomanjkanja spanca, nato pa spet potreba po prekomernem spanju. Zanima me, ali je to normalno in predvsem koristno za telo, da sledim njegovim potrebam ali naj bi malce bolj skušala uravnavati stanje?
hvala za mnenje
Default avatar

misa komar

Pozdravljena,

povedali ste samo o vasem ritmu spanja. Nic pa o fizicnih in predvsem!! umskih-intelektualnih ali custvenih-psihicnih naporih v casu prevec ali premalo spanja. Ta dva zadnja dejavnika imata zelo velik vpliv na potrebo po spanju. Mozgani namrec rabijo najvec energije od vseh nasih organov! Ko pa morajo biti se zelo aktivni (prekomerna custva ali prekomerno intelektualno delo), potem prihaja do ogromne porabe energije. In ko zmanjka energije, potem telo "zaspi" (obcutimo pa lahko kot obupna utrujenost, malodusje, zaspanost - ali kot nespecnost, razdrazljivost, tesnoba). Avto tudi zacne pokasljevati in se ustavi, ko ni vec bencina v rezervoarju.

Vsako telo, oseba, je UNIKALNA v svojem metabolnem procesu. Eni imamo hiter metabolizem, drugi imamo zelo pocasen metabolizem. To se pokaze v nasem bioritmu vsaj na dveh nivojih:
- v roku 24h(enega dneva) - diuralni ritem
- lahko pa tudi periodicno, sezonsko (v dolocenem obdobju leta, smo bolj ali manj aktivni) - veste, da se bolje ali pa slabse pocutimo v nekem obdobju leta(pozimi, ali poleti, ali spomladi,...).

Mogoce imate tudi vi vase spanje "naravnano" po vasi bioloski uri v obdobju enega leta. Ravno tako stresni dejavniki (poraba prevec energije) se dodatno vplivajo na ta vas ritem spanja. In vse skupaj povzroci, da imate obdobja z veliko spanja in obdobja z malo spanja.

Ce bi zelela uravnavati spanje tako, da ne boste agresivna do telesa in da mu zelite "slediti" (da ste prijazna do vasega metabolizma), morate najprej odgovoriti na zgornja vprasanja. Ko boste ugotovila pri cem ste, boste vedela kdaj vam zacne zmanjkovati energije. In takrat bi bilo dobro dodajati organizmu- celicam biolosko energijo (ATP-molekule), da lahko podpira prekomerne napore.
Ce pa je ritem spanja odvisen od sezonskega obdobja, potem je to vas bioloski vzorec. tako kot nekdo potrebuje 4 ure spanja na dan, drugi pa 9 ur spanja na dan. A z nobenim ni nic narobe. Samo taksno biolosko urico imata v svojem metabolizmu.

Ce vas bo se kaj zanimalo, vedno sem vam na voljo,

lep konec tedna
m
Default avatar

julija 72

pozdrav!
jaz imam probleme s spanjem preko dneva..ponavadi ponoči globoko in mirno spim, ponavadi 6-7 ur. a me vedno premaga želja po spanju čez dan (lahko že dopoldne, če ne, popoldne), takrat lahko spim tudi tri ure..sem že poskušala s tem, da bi to željo premagala, pa me vedno znova zapelje nazaj na staro pot..to se mi dogaja že precej časa, je pa res, da se mi zdi, da je bolj izražena v obdobju, ko sem postala vegetarijanka (ribe in mlečne izdelke uživam)..ta želja po spanju je močnejša pozimi, a obstaja tudi poleti, le da mi takrat čez dan zadostuje ura spanja..stara sem 41 let, pritisk imam normalen, razen včasih znižan, na splošno sem zdrava, nisem v depresiji..tudi če se prisilim in grem ven na zrak, v hrib, hitro hojo, ko pridem domov mislim samo na kavč in dve uri spanja..kaj storiti?
Default avatar

misa komar

Pozdravljena,

ali veste, da vsakemu od nas teče (ali tik-taka) biološka ura malo drugače? To pomeni, da je celični metabolizem v vsakem od nas malo drugačen. In ogromnokrat pozabljamo, da je naše telo samo sestavni del narave. Narava, vsa živa bitja so narejena tako, da se prilagajajo 24-urnemu dnevnemu ritmu ( zbujeni, ko je dan in spimo, ko je noč), ki pa je pozimi drugačen kot poleti. Živa bitja (človek NI NOBENA IZJEMA!!) so se v 100-in 100-tisočih let prilagodila na klimatske razmere. Zato so Eskimi na severu nekoliko drugače prilagojeni na zimo/poletje /dolžino dneva, kot pa recimo afriška ljudstva ob ekvatorju, kjer je vedno enaka dolžina dneva in noči......

Ravno tako velja za nas, ki živimo v tem srednje-evropskem podnebju.Ljudje, ki tukaj živimo, smo pa tudi že malo pomešali svoje gene. Prilagodili smo se našim podnebnim razmeram, zato imamo večje potrebe po spanju pozimi, jeseni in bolj smo radoživi spomladi poleti, ko je več sonca.

Poleg tega vppliva podnebja, pa strokovnjaki(nevrofiziologija je to dokazala/pokazala, skupaj s psihologijo) že dooooolgo vedo, da naši možgani delujejo v tem 24-urnem t.im. diuralnem ciklu. Možgani se morajo regenerirati in reprocesirati ter napolniti z energijo. To pa LAHKO počnejo samo v SPANJU. In najbolj optimalno se regenerirajo in napolnijo z energijo takrat, ko lahko:
1/ spijo ponoči (koliko časa, je odvisno od vsakega posameznika; lahko samo 5ur, nekateri pa potrebujejo tudi 9-10 ur. Pa z nobenim ni nič narobe). Najbolj trdno spimo in takrat se možgani tudi najbolje regenerirajo od cca 23h pa tja do 4.ure zjutraj. Dobro je spati cca 4h v enem kosu.
2/ HKRATI pa ZAHTEVAJO en krajši "odklop" v zgodnje-popoldanskem času. Tudi takrat naši možgani naredijo en hiter-kratek "check-up". Zato je zelo priporočljivo, da v zgodnjepopoldanskem času malo odspimo (saj poznate tisti ameriški izraz "quick-nap"). To je NEKAJ, KAR NAM JE DANO KOT ŽIVIM BITJEM in kar naši možgani za dobro delovanje tudi potrebujejo.
Z vami najbrž ni čisto nič narobe. Vaši možgani samo "bolj na glas" zahtevajo to, kar jim po biološkem konceptu pripada.
Naš potrošniški, hitri, hektični način življenja že dolgo zanemarja, hoče pozabiti, da nismo človeška bitja in del narave (biološkega koncepta), temveč, da se lahko tako "predelamo"(način življenja od bivalnih prostorov, prehrane, rekreacije, počitnikovanja, žuranja in zabav, preveč dela,......), da nam ni potrebno SPOŠTOVATI biologijo našega organizma. A ne bo šlo.

Malo bolje "poglejte vase", pa boste videla, da bo vse to najbrž res in, če boste spoštovala svoje možgane/telo, potem boste sprejela to popoldansko zaspanost kot nekaj samo po sebi umevnega in nič narobe.

Lepo se imejte m
cron