Med.Over.Net

Oksidativni stres

Odgovarjajo:

Stres povzroča bolečine v želodcu, plitko dihanje, tesnobo v prsih, paniko, kronično pomanjkanje energije in druge nevšečnosti. Kako ga reševati in kako preprečiti? Ali se lahko uspešno otresemo škodljivih posledic novodobnega načina življenja?

razstrupljanje telesa

Default avatar

odločila sem se

Spoštovani

Ker sem v zadnjem času ogotovila, da imam precej "zakisano telo", morda bi bil bolj primeren izraz "zapacano telo", sem se odločila narediti malce daljšo kuro, ki bi moje telo malce "razstrupila".

Odločila sem opustiti kajenje in alkohol, ter pretirano sedenje pred televizorjem. Sedaj se pa na vas obračam v upanju, da mi boste lahko pomagali s kakšnimi nasveti, kako naj se te kure lotim, da bodo učinki kar se da pozitivni. Ni moj namen hujšati, ampak pridobiti nazaj energijo in "razstrupiti" telo.

Sama nimam veliko izkušenj z zdravimi navadami (tako prehranskimi, kot tudi športnimi aktivnostmi), zato je zame karkoli preberem lahko tako relevantno kakor tudi ne. Ker sem v dilemi me zanima, ali mi lahko kakorkoli pomagate, me malce usmerite? Vsakega nasveta bom vesela, saj veste, kako pravijo, česar se že lotite, je dobro da se pred začetkom obrnete na ljudi, ki se na svoje področje spoznajo, ne pa vzeti za zlato vse, kar je možno na določeno temo prebrati.

Najlepša hvala

Odločila sem se
Default avatar

misa komar

Pozdravljena,

prav je, da ste se odlocila. To je prvi korak. In ko boste nacin zivljenja nekoliko spremenila, boste cez nekaj casa (to ni teden, dva, temvec 4,6 mesecev, predvsem NASLEDNJE LETO!) ugotovila, da res pomaga! In okolica bo to ugotovila tudi. Boste videla, samo novih navad se bo treba drzati, biti malo bolj redoljuben in discipliniran.

Prepricana sem, da ste marsikateri odgovor prebrala in vam ne bi se enkrat pisala o samem oksidativnem stresu.
Zato kar k osnovnim korakom:

1/ Najprej prehrana:

Ce zelite svoje telo ves cas dobro razstrupljati, potem bo treba poskrbeti za bolj sadno-zelenjavno prehrano; a ne zanemariti mesa( ribe in svinjina in pusto rdece meso) in ogljikovih hidratov. Dobro je narediti si vec obrokov, ki pa so manjsi. Najpomembneje pa je, da se odlocite, da boste jedla n.pr. 3-krat na dan ali n.pr. 5-krat na dan in se potem tega urnika drzala!! Veliko vode (ne kave, sokovi, razni caji,...) je potrebno piti tekom celega dneva. In tudi kaksno prehransko dopolnilo dodati, saj hrana ne vsebuje vec vseh tistih elementov, ki jih nase telo potrebuje. Ko se boste odlocala, je dobro da upostevate: veliko boljse so koktajl/sinergicne kombinacije manjsih doz vecjega stevila snovi, kot pa velike doze posameznih snovi ali elementov ( dajte telesu moznost, da sam gradi "orozje" proti tistim stresorjem, napadalcem telesa, ki ga v tistem trenutku ogrozajo (prosti radikali, preoblikovane molekule, tujki v telesu,...)in se tako telo ponovno zna boriti in ne nasprotno- da mu nudite ze izoblikovano neko snov, ki pa je ucinkovita samo proti eni vrsti agresorja, tujka,....- tako se celo telo poleni in ne opravlja vec svoje funkcije, da bi se branil).

2/ Potem rekreacija,
ki jo telo rabi zato, da pozene kri po telesu do cisto vsake celice in jo tako prehrani. Ob rekreaciji se misice napenjajo in njihov tonus poganja limfo po telesu, ki vam telo cisti skodljivih in strupenih snovi.
Tako rekreacija ni dobra samo zato, da imamo lepo oblikovano telo, ampak predvsem da vsakodnevno ocisti telo skodljivih snovi in ga nahrani. in ta hrana in ciscenje omogoca lepse oblikovanje telesa, lepsi videz koze, kar opazimo kot vitalnost, mladostnost. In ker se bolje pocutimo, smo bolj veseli. Vse skupaj nam nudi zadovoljstvo in to ostali opazajo kot vaso samozavest, lepoto in sarm. Zelo preprosto. Verjemite!
Najboljsa rekreacija je sigurno vodena; ko imate svojega vaditelja, ki vidi vase pomanjkljivosti(to ne govorim o lepotnih temvec o gibalnih hibah, ki nastajajo tekom nasega zivljenja; zaradi teh napak zacne nase telo samodejno uporabljati samo dolocene misice,ostale pa pocasi 'zaspijo"; veliko taksnih uspavanih misic je krivih, da nas zacnejo boleti stopala, kolena, kolki, hrbtenica,.....), vam pove katere vaje morate opravljati in KAKO, da ne delate se vec napak (zato aerobika, ko e mnozicna, na dolgi rok lahko naredi celo vec skode kot koristi). Po nekem casu (mesec, dva,..) se teh vaj naucite in vaditelja niti ne potrebujete vec. Dobro je le, da vas 1-krat letno malo pogleda (vsi ljudje smo malo lenobni, in nase telo to izkorisca in poskusa "fusati" pri dolocenih vajah). Tako se naucite razgibavati vse svoje misice in ne le enih. Poleg tega, ce ste rada aktivna, pa lahko vpeljete se kaksno obliko rekreacije: plavanje je ena boljsih, potem hoja, tek, kolesarjenje.
Razmigati telo je potrebno 2- do 3-krat tedensko. Ce boste hodila na vodeno razgibavanje, potem vam bo tako vas trener povedal kolikokrat in kako. In ne pretiravati in ne se ustrasiti vseh moznih bolecih tock in "musklfibra" - ce pa boste po telovadbi se misice primerno raztegnila (stretching, ki pa se ga ne opravi na hitro; pri raztezanju vsake misice je dobro drzati misico v raztezu vsaj 15sekund; stejete pocasi do 15), bo ucinek toliko vecji in bolecin manj.Ta stretching je tudi lahko tocka 3*/ oblika joge,ali globokega dihanja v povezavi z raztegovanjem misic.


3*/ Poleg tega, da telo (kot "masino") ves cas "hranimo in cistimo", moramo poskrbeti tudi za nase mozgancke in z njimi za nasa custva, custveni naboj. Zato postaja tudi v nasi kulturi vedno bolj priznana joga(lahko se vaj naucite v nekem obdobju-3-4 mesece in jih potem doma sami izvajate ob uri, ko vam najbolj ustreza), avtogeni treningi,.. ali samo da vsak dan ob doloceni uri (ko vam najbolj ustreza!!) se "ustavite" - 15 do 20 minut mirno, globoko dihate. Pri tem lahko sedite, lahko se sprehajate, lahko se vlezete, POSKUSITE MISLITI samo na dihanje (lahko si vizualizirate kako vdahnete zrak in izdihnete "umazanijo" ali karkoli drugega). Na tak nacin umirite svoj vsakodnevni prehitri tempo zivljenja, ki vam "pobira" ogromno energije (ATP) in povzroca precej skode na custvenem naboju. To pa zaznavamo kot strese, utrujenost, depresivnost, razdrazljivost,... VEDETI morate,predvsem, ce ste bolj aktivna, deloholik,.....da se morate nauciti UMIRITI SE! Nic se ne zgodi takoj. V zacetku se vam bo zdelo celo neumno. A ko se telo nauci (to je tako kot smo se ucili pisati, brati, racunati; kar nekaj casa smo rabili, da smo to osvoili), potem mu to postane dnevna hrana - NUJNO POTREBNO! In to je dobro!

Ne pozabite spati, pocivati in se tudi zabavati! Smeh, sproscenost sta zelo pomembna pri uravnavanju nase psihicne in fizicne stabilnosti.

Da se boste zacela drzati urnika in da ne boste prehitro obupala (to se ponavadi dogaja, ker ljudje ne vidijo takojsnjih rezultatov in niso potrpezljivi!) je dobro, da si kupite tedenski urnik in si ga nekam pritrdite. Za vsak dan si zapisite ob katerih urah/casu (tudi koliko casa) boste opravljala aktivne in pasivne vaje. Kdaj priblizno boste jedla in kdaj boste zauzila dodatke. Mogoce se vam zdi to neumno, a verjemite mi, da ni. Ko boste vizualizirala (v svoji zavesti) svoj tedenski ritem, bo postal del vas. In to vas bo tudi pripeljalo k temu, da boste izboljsala svoj nacin zivljenja, kar pa pelje k boljsemu pocutji, vecji vitalnosti, manjsi obolevnosti (tudi ce ste ali boste zbolela za kaksno okuzbo, ali degenerativno boleznijo jo boste veliko lazje prebolevala!!!in posledice bodo veliko veliko manjse kot pri ostalih!). IN VI BOSTE ZADOVOLJNA. Poskusite, lahko se oglasite ponovno, ko boste ze po nekaj mesecih uvajanja. Lahko ostalim sporocite kako vam bo na zacetku in kako se bolje pocutite.

Zelim vam veliko volje, malo potrpljenja in reda in nemogoce postane mogoce!

Vedno lahko ponovno vprasate,ce....
lp m
Default avatar

anuane

pozdravljeni
rada bi začela razstrupljevati svoje telo ampak ne vem s čim naj začnem.
hvala za odgovore :)
Default avatar

misa komar

Pozdravljena,

zelo skopo ste napisala, kako bi rada razstrupljala telo.

Naš organizem se "zastruplja", temu lahko tudi rečemo, da se mu nabirajo metabolne smeti vsako uro, ves dan. Torej ves čas.
In razstrupljanje organizma je tako, kot vzdrževanje našega stanovanja:
tudi stanovanje mažemo in smetimo vsako uro, ves dan. Še posebej kuhinjo, kopalnico, wc. Nekateri čistimo in odpravljamo smeti vsak dan, drugi enkrat na teden, nekateri zelo neredno, eni že spet naredijo nekajkrat letno "generalno čiščenje", in še in še variant.

Veliko reklam nudi različne oblike "detoksifikacije ali razstrupljanja" organizma. Lahko dobite 10-dnevne, pa 14-dnevne, pa 20-dnevne, pa.....

Najprej se boste morala odločiti, KAKO BI ŽELELA "razstrupljati" vaš organizem.

To t.im. razstrupljanje je VEDNO ZELO KOMPLEKSNE NARAVE. Ni ravno dovolj, da en ali dva tedna pijete neke sokove, ali tabletke,ali... in potem verjamete, da ste očiščena. Nekoliko ste že. Ni pa to tisto "ta pravo čiščenje" orgnizma. Največkrat je celo tako, da se vam nekje kopičijo še dodatno neke snovi, ki ste jih vnesli v telo.

Dobra oblika "razstrupljanja" organizma je, ko to počnemo VSAK DAN. ZATO, da se te metabolne smeti ne začnejo shranjevati med vezivna tkiva, v maščevje, v ožilje,...

KAJ BI BILO dobro početi?

1 - Najprej piti veliko dobre navadne vode. To pomeni cca na 1 do 1,5h po 2-3dl vode. Skupaj: v enem dnevu cca 2litra vode.

2- Dobro bi bilo vsakodnevno oprhati svoje možgane (tako kot se vsak dan stuširte in umijete zobe), saj so možgani največji "krivec" za nabiranje cel kup stresnih "metabolnih smeti". Možgane "prhamo" tako, da jim omogočimo, da se umirijo in nič več ne razmišljajo kako, pa kaj, pa zakaj, pa.... S tem omogočimo, da možgani prenehajo tvoriti stresne hormone in začnejo tvoriti hormone sreče - endorfine.
To prhanje možganov izvajamo z globokim mirnim dihanjem, ki mora trajati vsaj 20 do 30 min ( če ste začetnik, potem začnete samo 10min in po vsaj 1 do 2. mesecih počasi podaljšujete čas tega dihanja).
Ob dihanju se potrudimo "MISLITI IN GLEDATI" na te vdihe in izdihe. Na tak način preusmerimo pozornost naših možganov, ki se tako umirjajo. To enostavno globoko dihanje je najenostavnejša oblika prhanja možganov, ki jo izvajamo zjutraj in/ali zvečer. Dobro je ob istih urah in VSAK DAN (zobe si tudi umivamo vsak dan). Bolj zahtevne oblike prhanja možganov je joga, pa različne oblike meditacij.

3. - Zelo pomembna je tudi fizična rekreacija, vsaj 3 do 4 - krat tedensko. ZATO, da dobro prekrvavimo celo telo, in hkrati pospešimo pretok limfe. Limfa je tisti organ, ki odplakuje metabolne smeti iz telesa ( lahko rečemo, da ima limfa podobno nalogo kot smetnjaki in smetarska vozila).

4. - Pazite tudi na prehrano. Seveda se včasih pregrešimo. A ČIM MANJKRAT boste grešili (sladkarije, moka, maščobe žival. izvora, sintetična, konzervirana pijača, hrana....alkohol, cigarete, poživila...), manj bo telo tvorilo smeti.

5. - in šele sedaj bi vam predlagala tudi kakšno prehransko dopolnilo kot pomoč, da se čiščenje organizma izvaja čim bolj optimalno in s čim manj še dodatnimi smetmi.
Osebno bi vam predlagala Cellfood kisik za življenje, ki je v obliki koloidne raztopine in si ga lahko "dozirate" toliko, kolikor vaše telo potrebuje te dodatne vzpodbude za sprotno čiščenje celic metabolnih smeti in s tem tvorbo dovolj celičnega goriva (ATP), da celice sploh lahko odvažajo smeti iz celične plazme. Če vas Cellfood zanima, se lahko obrnete na 031 278 381 ali [email protected], in povprašate to, kar vas še posebej zanima. lp m