Kam in kako na počitnice

Odgovarjajo: Potovanja.Over.Net

Izkoristila bi vavčerje - a okužbe naraščajo

Default avatar
Takole je je napisal/a:
Ne zavajaj z neresnico. To je izključno neka domena hotela, ne pa pravilo po MNIJZju, ko hotel mora zagotavljat čisto in svžo brisačo - če se niti na lotri radiatorja ne more posušit, ker to ni mogoče za čas bivanja gosta ! Če bi bilo to res, kar ti pišeš, da sobarice ne vstopajo in da se ne menja brisač za čas bivanja, bi bilo na pultu receptorja ob prijavi gosta to tako napisano. Ni NIJZ tega predpisal, da v hotelih sobarice ne smejo vstopati za čas bivanja gosta in da se ne menja brisač, ne čisti kopalnic in ne prazni košev! Dajte nehat zavajat z nekimi zadevami, ki so izključno na račun šparanja vode, elektrike in pralčnih sredstev in nezagotavljanja higienskega standarda, sploh ki v času korone v javnih nastanitvah.

Brisače morajo bit na voljo sveže in suhe vsak dan po predpisanem standardu higiene za določeno kategorijo nastanitve - ker so mokre brisače gojišče bakterij in virusov.
Default avatar
1raglja je napisal/a:
Ne gre za jezik stegnit, pa neko ponižnost gosta, da mora jezik stegvat na recepciji, nikakor. Imam pol svta prekruzanega, vem kaj pišem. Nisem noben presran gost, če poznam standarde hotelskih zvezdic, da ti bo jasno. :) Jasno,da hotel s tem veliko vode in praška prišpara. Gre za pravilo spoštovanja standarda 4 zvezdic, ki jih imajo in v času, ko se virus širi nimajo kaj šparat na brisačah iz higienskega razloga . In ni dolžnost gosta, da fehta za to - dolćnost je samo v tem času, da POVE, da noče , da sobarica vstopa, čisti, prazni in menja brisače. da se spoštuje torej "please do not disturb" snak obešen na vratih - če ga ni kdo že speezdil in tudi tega ni na voljo v sobi :) Kapiraš zdaj? :)
Default avatar
Si letos v casu korone krizarila po svetu? Aja ne...pol pa ne govori kako je bilo...saj tud z masko nisi lani v tem casu v trgovino hodila, pa se kaj...zadeve so se in se spreminjajo povsod.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Če znaš življenje izkoristiti, je dovolj dolgo. (Seneka)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Default avatar
Pa o sparanju hotela...kvecjem vec prispara pri hrani, ce ni samopostrezna, ker vemo da marsikdo v par dneh pozre tolk kot doma v celem mesecu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Če znaš življenje izkoristiti, je dovolj dolgo. (Seneka)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Default avatar
1raglja je napisal/a:
Preveč v prazno ragljaš mimo mojega odgovora. Upam, da boš opazila.
Default avatar
Korona je prinesla različne ukrepe in je opaziti nekoliko kaosa, tako med turističnimi delavci, kot med gosti.
Vsekakor se tukaj strinjam s komentarjem, da se je v Sloveniji ob vnovčitvi vavčerjev pokazalo, kakšni primitivci so pričakovali nadstandard prve klase ob prihodu v hotele.
Ker vodim določene postopke v več hotelih po pogodbeni zaposlitvi v več državah, poznam seveda tudi zadnje standarde kot tudi splošne standarde za hotelirstvo.
Hotel s 4 zvezdicami NIKOLI ni imel zajamčene menjave brisač in kopalnih plaščev vsakodnevno. Kopalne plašče dobiš enega po osebi za celotno bivanje v hotelu. Vedno in povsod v hotelih s 4 zvezicami ali manj moraš za dodatni kopalni plašč prositi in ga doplačati. To velja že vsaj 40 let v hotelirstvu. V hotelih s 3 zvezdicami moraš ponvadi celo prvi kopalni plašč najaviti ob rezervaciji ali prihodu v hotel in že tega doplačati.
Za menjavo brisač velja enako že vseskozi, da se zamenjajo, če jih pustiš na tleh ali na robu kadi.
Čiščenje je v nekaterih hotelih v času korone res ukinjeno, vendar ne povsod. Pri večini gostov, ki so prvič bivali v hotelih in primitivno pričakovali nadstandard je bila težava tudi glede čiščenja. Nekateri so obešali ven obešanke za "ne moti", potem pa pozabili to odstraniti oz. obrniti. Če sobarica cel dan vidi napis "ne moti", potem sobe ne bo pospravila. Velikokrat se zgodi tudi, da v času polne zasedenosti enostavno ni časa, da bo sobarica skakala sem in tja, včasih celo med etažami in iskala sobo, ki jo že lahko pospravi. Sobarice začnejo na enem delu hodnika in pospravljajo po redu. Večinoma morajo narediti dve do tri etaže na dan. Do malice ena, po malici druga, po opoldanski pavzi tretja etaža.
Hoteli Sava ter vsi hoteli v sklopih termalnih zdravilišč imajo vsaj eno popoldansko dežurno sobarico. Seveda je čiščenje potrebno naročiti na recepciji in včasih tudi doplačati.
Posteljnina se v hotelih menjava na 5-7 dni, odvisno od politike hotela. Ponekod je potrebno celo doplačati, večinoma v hotelih s 3 zvezdicami in manj. Vendar tudi hoteli s 4 zvezdicami niso izjema.
Različni hoteli se različno spopadajo s korono. Nikjer pa ni zaradi korone zapovedano dnevno menjavanje brisač in kopalnih plaščev samoposebi. Takšne direktive ni med splošnimi ukrepi proti koroni.
Za dodelitev zvezdic se gleda 250 kriterijev.
Menjava brisač in dnevno čiščenje (če gost to omogoči) sta tako v kategoriji 3, 4 in 5 zvezdic nujna samo, če gost zahteva oz. omogoči. Dnevno čiščenje takrat, ko sobarica pride mimo tvojih vrat, menjava brisač, če gost želi.
Dnevno menjavanje brisač in kopalnih plaščev brez doplačila pa je mogoče samo v hotelih 5 zvezdic Superior. Torej zraven 5 zvezdic še naziv superior, kar se razlikuje celo od kategorije 5 zvezdic.
V Avstriji in Nemčiji pa se pogosto zgodi, da celo v hotelih s 5 zvezdicami ne zamenjajo brisač brez doplačila, celo v superior 5 zvezdic hotelih. Ponekod dobiš kar vse brisače v sobo in jih v času bivanja mečeš v poseben koš za perilo v kopalnici. Sobarica v času tvojega bivanja samo počisti kopalnico.
Upam, da se ne bo kdo našel in hitel razlagati, da čiščenje sobe med bivanjem gosta ni enako generlanemu čiščenju in da je bil zato nezadovoljen s čiščenjem.
Glede vzglavnikov je pravilo, da se jih mora enkrat na leto kemično očistiti, v vseh kategorijah hotelov od 1 do 5 zvezdic. Nič več ali manj. Samo v hotelu s 5 zvezdicami je nujno postaviti v sobo dva vzglabnika za 1 osebo, v drugih kategorijah je dodatni vzglavnik glede na zmožnost, ponekod tudi proti plačilu mogoče dobiti.
Hotelirji, receptorji in sobarice znajo povedati, da primitivcev z vavčerji ne bodo pogrešali. Hotelom, ki imajo dovolj dohodka skozi tuje goste, bi šlo obro tudi brez vavčerjev in so jih ponekod na veliko odklanjali. Tisti, ki jim letos ne bi dobro šlo zaradi korone, pa jim tudi vavčerji ne bi pomagali. Nekateri hoteli so poskusili in ostali odprit, nekatere nastanitvene obrate so za letos zaprli lastniki že pred poletno sezono. Tale pomoč je bila bolj sizifovo delo. Na koncu bodo nezadovoljni gosti, ki so prvič sploh uspeli povohati počitnice v hotelu, pisali kritike in pritožbe in s tem nižali ocene hotelom. Kot lahko vidite iz čiste neumnosti in nevednosti, ker bontona in protokolov v hotelu ne poznajo.
Default avatar
Gastronomija in hotelirstvo je napisal/a:
Če si iz stroke, s tem zapisom zelo zavajaš, upam ,da se tega zavedaš.

ne gre za nobeno in pričakovanje. Tako je. Upam, da kot "poznavalec stroke" poznaš kakšno hotelsko verigo in njihove standarde, so tudi v 4 zvezdični kategoriji , ti bo malo več jasnega in boš bolj realno pisal/a tudi tukaj.

https://corporate.cms-horwathhtl.com/wp ... AINS-2.pdf



Če je čiščenje ukinjeno, kar je izrecno storejno sedaj po odločitvi hotelske verige in ne predpisu in standardu , mora to izrecno pisati na prijavnem pultu dovolj opazno in na vidnem mestu ob prijavi gosta na bivanje. Je morda NIJZ določil ta standard, da se čiščenje sob, menjava brisač in praznjenje košev ne izvaja ob bivanju več kot 2 dneva za 4 zvezdični standard :) ?

Ja res je, že bilo zapisano z moje strani - brisača se zamenja, ko jo gost pusti ob robu tuša, bane ali na tleh - ampak kako bo pa sobarica sploh vedela, da jo je potrebno zamenjati, če 3 dni med gostovim npr. 6 dnevnim bivanjem noter sploh ne stopi? :D. Ni gostova dolnost, da hodi fehtat na recepcijo in stat v že tako dolgo vrsto, ko dela ponavadi v tako velikem resortu samo en receptor za vse. Je pa dolžnost tistega gosta ki NE ŽELI, da se vstopa v njegovo sobo in čisti in menja da to pove ob prijavi, ja.

V času korone pa sploh, ko se mora zagotavljati neko higieno tudi znotraj sobe , kjer bivajo gosti, ne samo zunanji prostori. Čistit kopalnico redno dnevno ( pa ne bo plesni na fugah in po kotih sobe po preprogah, ipd), pleskati redno stene ( tudi to prepdisuje stamdard!), prazniti koše dnevno v sobi - ali pa naj napiše vodstvo, da gost postavi pred vrata poln koš in umazane brisače. Tako so namreč gostje potem tudi delali v teh toplicah.


Čisto neumnost in zavajanje torej pripiši samo sebi. In ne zavajaj s takimi zapisi javnosti na forumu. Si iz Sava Turizem Dunajska Lj. morda?
Default avatar
Mi smo načrtovali podaljšan vikend v novembru. Tudi nameravamo koristiti vavčerje. Do sedaj nismo bili prosti, da bi jih lahko.
Default avatar
Nisem bila v hotelu Sava Turizma, pa so me ob prijavi obvestili, da sobarice v sobo ne vstopajo, če želim, da mi zamenjajo brisače naj to povem na recepciji in naslednji dan bodo zamenjane. Že veliko let hodim v isti hotel, 4 zvezdice, do letos so bile brisače vsakodnevno zamenjane, če je le videla da so bile uporabljene, ne glede na to kje sem jih pustila (tudi če so bile obešene na obešalnik) Za tisti dan ko sem vedela da bo prišla menjat brisače sem pred vrata kopalnice postavila koš za smeti in tudi ta je bil izpraznjen.
Mene ta način ni motil, se mi je zdelo čisto sprejemljivo.
====================================================
Bogat si šele takrat, ko imaš nekaj, kar se ne da kupiti z denarjem.
Default avatar
Jaz pa sem imela dopust v drugi polovici junija. Vavčerjev takrat nismo koristili, ker je bilo še maja veliko nejasnosti. Za junij pa smo imeli že rezervirano.
Od takrat si kot družina nismo mogli privoščiti skupnega prostega vikenda. Načrtovali smo med jesenskimi počitnicami. Torej, da bi takrat koristili vavčerje.
A delam v domu starejših in od zaposlenih se pričakuje, da zdaj v teh časih ne gremo nikamor!
Bilo bi res skrajno grozno, da gremo npr. v Portorož ali v kake terme in prinesem virus v dom.
Torej vavčerjev sploh ne bomo mogli pokoristiti.
So jih pa lahko tisti brez služb.
Default avatar
Sveža brisača in 4 hotelske zvezdice je napisal/a:
Kaj počneš v sobi in z brisačami, da potrebuješ dnevno čiščenje?
Default avatar
wtđqgate je napisal/a:
Dej kucka umir se
Kdo ti je kriv.
Podaljsal jih bojo se zihr za pol leta ce ne let
Default avatar
svetujte mi prosim je napisal/a:
Obdrži rezervacijo in pojdi na dopust. Tam se pa drži vseh priporočenih smernic. Bo malce drugačen dopust, ampak še vedno bo dopust:) Namesto dvigal uporabljaj stopnice, vzdržuj razdaljo. Sobe so "varna cona", ker čistilke ne hodijo dnevno v sobo, ampak samo "upon request".
Predvsem pa se imej lepo:)
Default avatar
Sveža brisača in 4 hotelske zvezdice je napisal/a:
Očitno si čistilka v službenem času.
Default avatar
Sveža brisača in 4 hotelske zvezdice je napisal/a:
Ma si tečna.
Default avatar
Mamma mia je napisal/a:
A bejžno... Si tudi ti Sava Turizem? :)
Default avatar
ne bom nam uspelo koristiti je napisal/a:

Država bo koriščenje vavčerjev podaljšala!
Več kot pol upravičencev bonov še ni koristilo. V kratkem bomo obveščeni, da se podaljša, nič skrbet.
Default avatar
svetujte mi prosim je napisal/a:
Okužbe naraščajo , Potrorož nabito poln nekih tenisačev iz Italije, Hrvaške.
Izgleda virus skače samo na določene Slovence.
Mi se pazimo ja, ostali pa veselo rajajo pri nas :)
Default avatar
Nehajte zganjati paniko je napisal/a:
Ker jih za jesenske počitnice ne bomo uspeli koristit, tam kamor bi šli, je vse polno.

Moderatorji

Potovanja.Over.Net
Potovanja.Over.Net