Potovanja.Over.Net

Kam in kako na počitnice

Odgovarjajo: Potovanja.Over.Net

Adrii zasegli letala

Default avatar

Brnik bo čedalje bolj cargo

Letalski trg v EU visoko konkurenčen je napisal/a:
Letalski trg je v EU najbolj konkurenčen na svetu. Bodo nadomeščeni zelo hitro.

Edino kar je bilo od Adrie vredno je bila njihova znamka, ker se je z dvojnim Ajem (AA - Adria Airways) na takšnih ali drugačnih spiskih pojavljala vedno kot prva.Tudi na svetovnih letališčih, kjer je imelo predstavništvo zavezništvo Star Alliance, katere del je bila Adria, so bli vedno na spisku prvi, pred npr. bistveno večjo Lufthanso.

Ampak kot vem ta znamka že dolgo ni več nijihova, tako da je tako ali tako vseeno... Jo bo hitro prevzel nekdo drug. Škoda samo ker je verjento ne bo več v Slovenijo.
.... na spiskih in seznamih so bili prvi samo zato, ker je ime firme v celori na prvo črko abecede :) črka "L" od Lufthanse je pa šele 13. po vrsti v naši abecedi :))))


Letališče Brnik, pardon trenutno Jožeta Pučnika ima Cargo potencial in v tej smeri se zadeva tudi razvija. Letalski potniški promet pa razen v času polenih mesecev, ko čarterski in nizkocenovni prevozniki "pit stopajo" in pobirajo eventuelne potnike in gredo naprej, nima perspektive, ker smo premajhen narod, strateško tudi ne ravno dobro pozicionirani, ker so avstrojska in italijanksa velika letališča našemu preblizu in poberejo predsvem potnike, ki letijo potem na prekooceanskih letih. Tudi mi slovenci se vozimo z beneškega Marca Pola, od koder letijo na druge celine, ali pa od tam do Munchna, Frankfurta za na druge celine ( ker je karta Brnika do drugega večjega evropskega letališča dostikrat toliko, kot pa cela karta na drugo celino v ekonomskem razredu naprimer) iz Treviza, pa Graza, Dunaja, ...... Letalski potniški promet pa prinaša dobiček le, ko so letala konstantno v luftu. Zato jih je, kot je bilo v zadnjih letih v primeru Adrie bolje najemat, kot imet v hangerjih na popravilih.
Default avatar

Da nekaj vprašam

Preden je slovenska država Adrio prodala Nemcem za 100.000€, je vanjo vložila 150 milijonov € !!!!!!!!

Kje je zdaj tistih 150 vloženih milijonov??? Jih je muca popapala?
Default avatar

Top manager

Bistveno je da smo jo prodali, da je v državo prišel tuj kapital, ker tujci znajo gospodariti ne pa tako kot komunisticni slovenci k8 bi samo ščitili nacionalni interes.
Default avatar

Čez kapitalizem ga ni

Top manager je napisal/a:
Bistveno je da smo jo prodali, da je v državo prišel tuj kapital, ker tujci znajo gospodariti ne pa tako kot komunisticni slovenci k8 bi samo ščitili nacionalni interes.

Res je!
Default avatar

v bistvu je dobro

da smo adrio prodali, ker bi jo sicer znova in znova in znova dokapitalizirali na take in drugačne načine ( ker direktna državna pomoč je nedovoljena). Hvala bogu...enako je z bankami.
Sicer pa glede na to, da adria ni imela svojega premoženja (stavba pod hipoteko, letala najeta) ni vredna nič, oziroma kar je vredna blagovna znamka, pa še ta je sedaj postala sinonim za težave. Torej lahko vsak posameznik, država, gospodarska družba, konzorcij ustanovi novo letalsko družbo, najame letala, najame posadke in leti in ustvarja dobiček. To je v bistvu še lažje, kot pa se ukvarjati z reševanjem že desetkrat propadle družbe. Bi človek rekel, da so kaj vredne licence, ki jih imajo, pa še te bodo v kratkem zgubili, tako, da res ni treba jokat po adrii.
Default avatar

Vidi prase

Brnik bo čedalje bolj cargo je napisal/a:
Letalski trg v EU visoko konkurenčen je napisal/a:
Letalski trg je v EU najbolj konkurenčen na svetu. Bodo nadomeščeni zelo hitro.

Edino kar je bilo od Adrie vredno je bila njihova znamka, ker se je z dvojnim Ajem (AA - Adria Airways) na takšnih ali drugačnih spiskih pojavljala vedno kot prva.Tudi na svetovnih letališčih, kjer je imelo predstavništvo zavezništvo Star Alliance, katere del je bila Adria, so bli vedno na spisku prvi, pred npr. bistveno večjo Lufthanso.

Ampak kot vem ta znamka že dolgo ni več nijihova, tako da je tako ali tako vseeno... Jo bo hitro prevzel nekdo drug. Škoda samo ker je verjento ne bo več v Slovenijo.
.... na spiskih in seznamih so bili prvi samo zato, ker je ime firme v celori na prvo črko abecede :) črka "L" od Lufthanse je pa šele 13. po vrsti v naši abecedi :))))


Letališče Brnik, pardon trenutno Jožeta Pučnika ima Cargo potencial in v tej smeri se zadeva tudi razvija. Letalski potniški promet pa razen v času polenih mesecev, ko čarterski in nizkocenovni prevozniki "pit stopajo" in pobirajo eventuelne potnike in gredo naprej, nima perspektive, ker smo premajhen narod, strateško tudi ne ravno dobro pozicionirani, ker so avstrojska in italijanksa velika letališča našemu preblizu in poberejo predsvem potnike, ki letijo potem na prekooceanskih letih. Tudi mi slovenci se vozimo z beneškega Marca Pola, od koder letijo na druge celine, ali pa od tam do Munchna, Frankfurta za na druge celine ( ker je karta Brnika do drugega večjega evropskega letališča dostikrat toliko, kot pa cela karta na drugo celino v ekonomskem razredu naprimer) iz Treviza, pa Graza, Dunaja, ...... Letalski potniški promet pa prinaša dobiček le, ko so letala konstantno v luftu. Zato jih je, kot je bilo v zadnjih letih v primeru Adrie bolje najemat, kot imet v hangerjih na popravilih.
Čudno, da se potem Luxembourgu splača imeti letališče.
Default avatar

Brnik bo čedalje bolj cargo

Vidi prase je napisal/a:
Brnik bo čedalje bolj cargo je napisal/a:


.... na spiskih in seznamih so bili prvi samo zato, ker je ime firme v celori na prvo črko abecede :) črka "L" od Lufthanse je pa šele 13. po vrsti v naši abecedi :))))


Letališče Brnik, pardon trenutno Jožeta Pučnika ima Cargo potencial in v tej smeri se zadeva tudi razvija. Letalski potniški promet pa razen v času polenih mesecev, ko čarterski in nizkocenovni prevozniki "pit stopajo" in pobirajo eventuelne potnike in gredo naprej, nima perspektive, ker smo premajhen narod, strateško tudi ne ravno dobro pozicionirani, ker so avstrojska in italijanksa velika letališča našemu preblizu in poberejo predsvem potnike, ki letijo potem na prekooceanskih letih. Tudi mi slovenci se vozimo z beneškega Marca Pola, od koder letijo na druge celine, ali pa od tam do Munchna, Frankfurta za na druge celine ( ker je karta Brnika do drugega večjega evropskega letališča dostikrat toliko, kot pa cela karta na drugo celino v ekonomskem razredu naprimer) iz Treviza, pa Graza, Dunaja, ...... Letalski potniški promet pa prinaša dobiček le, ko so letala konstantno v luftu. Zato jih je, kot je bilo v zadnjih letih v primeru Adrie bolje najemat, kot imet v hangerjih na popravilih.
Čudno, da se potem Luxembourgu splača imeti letališče.
daj pojdi raje še naprej pice pečt, prosim....
Default avatar

Še nedolgo tega

Da nekaj vprašam je napisal/a:
Preden je slovenska država Adrio prodala Nemcem za 100.000€, je vanjo vložila 150 milijonov € !!!!!!!!

Kje je zdaj tistih 150 vloženih milijonov??? Jih je muca popapala?
Janković je taspodnjemu prodal Cestno podjetje za 1€. V prejšnjem mandatu.
Uni je pa potem fehtal, beri zahteval koncesijo 21mio. Ojrov.
Nič novega, torej.
Default avatar

Brihtna glava

vsaj en plus je napisal/a:
da smo z zmanjševanjem letov bolj ekološki in ozonu prijazni.
Ziher, ja. Ko ljudje potujejo po cesti skozi Slovenijo, da pridejo do najbližjih letališč naših sosedov. Brihtno, kajne?
Pejd na Poček in letališče Cerklje gledat, kaj NATO tam dela. Ekološko, da občutimo njihovo ekologijo že leta, tako zdravstveno, kot gospodarsko. Pa še jo bomo.
Default avatar

nemška firma

Top manager je napisal/a:
Bistveno je da smo jo prodali, da je v državo prišel tuj kapital, ker tujci znajo gospodariti ne pa tako kot komunisticni slovenci k8 bi samo ščitili nacionalni interes.
Ne vem sicer, zakaj se toliko obremenjujemo z eno nemško firmo, ki so jo, tako kot druge uspešno okradli skladi! In prodali naši! Ni bil dovolj Helios, ni bila dovolj NKBM ( ki ima sedaj neskončne težave pri prenovi informacijskega sistema- bodite pazljivi opozarja ZPS včeraj na svoji spletni strani), prodali smo tudi Tomos, pa Cimor, pa .... vse, kar je bilo mogoče. Dobili na polju umazano tovarno! To bo! Bravo ministri in "precednik" vlade. Pa ne tale zadnji. Kam je zginil Tajnikar, veliki svetovalec Adrie? Kam so izginili ostali svetovalci? Kdo ve?
Default avatar

jaka 31

Vsi kateri se kurčite zaradi Adeie, saj je čudno da je še toliko časa lavfalo. Mi smo torej štirje leteli iz Moskve na Brnik v avijonu sami, ok, v repu je bilo nekaj rusov, v glavnem na avijonu nas je bilo 10, let pa kot poln, last minute karta ni bila možna sem preveril za štos tisto dopoldne pred letom, torej če avijoni letajo za 10 ljudi na 3000 kilometrov dolgih letih potem mora firmo hudič vzet !
Default avatar

Xyzzzzz

Cemu je tema premaknjena na forum Potovanja ?? Moderator pojma nima vec kot ocitno kaj pomeni stecaj Adrie . Malo ze izobrazi!!

Moderatorji

Potovanja.Over.Net
Potovanja.Over.Net