Najdi forum

Naslovnica Forum Politični čvek Feminizem se podpira zato, ker ženske več trošijo, so neekološko usmerjene.

Feminizem se podpira zato, ker ženske več trošijo, so neekološko usmerjene.

Feminizem je neekološki in uničuje naš lepi planet.
80 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} nakupnih odločitev na svetu sprejmejo ženske. So bistveno bolj potrošniško usmerjene kot moški, imajo bistveno večji ogljični odtis in njihova potrošnja je netrajnostno usmerjena. V davčno blagajno prispevajo bistveno manj, potrošijo pa bistveno več kot moški.
Zato svetovna politika in gospodarstvo podpirata feminizem in podivjano feministično potrošništvo.

Ženske so neekološko in netrajnostno usmerjene. En kup krame, da se bo bolje počutila.

30 parov čevljev, 30 torbic, 40 oblek, 1001 okrasek za dom, dišave, preparati za hujšanje, ličila, da o pamžih sploh ne razpravljamo, kupi igrač, ki se uporabijo enkrat in vržejo stran.

Ženske potrošnja ima ekvivalent samo v rakavih metastazah.


Če že pišeš o davkih: bolj si potrošno naravnan, več davka plačaš državi. DDV!!! (za tiste, ki še niso slišali za DDV in ne vedo, kaj pomeni: DAVEK na Dodano Vrednost.)

nova
Uredništvo priporoča

Moški ne gleda čevljev in torbic, gleda žensko.
Ženska gleda torbico in čevlje in moškega ki bo to kupil.

Prosim te za vir teh podatkov in prave statistike. Tale tvoja izjava: ” So bistveno bolj po trošniško usmerjene kot moški, imajo bistveno večji ogljični odtis in njihova potrošnja je netrajnostno usmerjena. V davčno blagajno prispevajo bistveno manj, potrošijo pa bistveno več kot moški. ” je prepost samo seksistična. Tvoj argument je preprost nesmiseln in nima korenin v dejstvih

Stric google vse najde. 🙂 Ženske res preveč zapravljajo.
Research find that as a group, only men pay tax
BY THE END OF HER LIFE, THE AVERAGE WOMAN WILL HAVE A NEGATIVE FISCAL IMPACT OF $150,000
http://judgybitch.com/2016/08/16/reblog-research-find-that-as-a-group-only-men-pay-tax/

WOMEN INFLUENCE 83{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} OF ALL CONSUMER SPENDING IN U.S.
http://www.genderleadershipgroup.com/the-inclusionary-leadership-blog/210
Consumer Purchases by Women
Women account for 85{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} of all consumer purchases:
https://girlpowermarketing.com/statistics-purchasing-power-women/

Kje naj začnem. Prvo kot prvo tvoji viri so extremno subjektivno, resno Judgybitch.com a se šališ.
Na judgybitch strani bi lahko videl, da je njihov vir raziskava leta 2010 v NOVI ZELANDIJI, same statistike, ki jih je zbrala SSRN ni zbrala dovolj prostovoljcev in je v glavno zelo pomanjkljiv in nezanesljiv vir.
Genderleadershipgroup sploh ni pokazala kakrsnih koli virov tistih 83{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} nevem niti od kod so ga dobili.
Girlpowermarketing je najvecji kup dreka ka sem ga videl v zadjih desetih letih, nimajo. Ka se ti res ne zdi cudno ko vidis da trdijo da zenske kupijo 93{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} hrane, 66{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} PC racunalnikov in skoraj 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} bancnih racunov

Ok, a bo bloomberg boljši? Izvoli:
https://www.bloomberg.com/diversity-inclusion/blog/top-10-things-everyone-know-women-consumers/
Ženske seveda ne zaslužijo tega denarja, ga pa zapravijo oziroma odločijo, kaj se bo kupilo z denarjem, ki ga je zaslužil moški. Zaslužijo ga večino moški, v povprečju ženske ne zaslužijo niti za preživetje, kaj šele za to, da bi si nakupile vso to brezvezno kramo ki jo kupujejo. Moda in smeti za otroke, da se bodo bolje razvili rabijo 750 igračk, s katerimi se ne igrajo in 64 pajackov.
Ženske kupujejo vse mogoče smeti in to je izrazito potrošniško in neekološko. Ženske uničujejo naš planet pa tudi naše otroke, s potrošništvom in s tem, da jim nočejo in ne znajo postavljati mej.
Če se hočeš poglobit, izvoli:

https://www.victoria.ac.nz/sacl/centres-and-institutes/cpf/publications/pdfs/WP10_2013_Distribution-Income-and-Fiscal-Incidence_18062013.pdf

Zdaj mi je precej bolj jasno, zakaj se tolko podpira ta feministični nesmisel! Seveda ženske več nepotrebnih smeti kupujejo. Če bi kupovali moški bi imeli hiše, avtomobile, pa pir.
Zdaj, ko pa 80 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} kupujejo ženske imamo pa modo, bižuterijo, čevlje, torbice, kremce, kirurge, frizerje, igrače, vse smeti za otroke razvajat, pa rože, šalčke, klobučke in vse ostale smeti.
Se pravi 80 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} vse platike so ženske naštimale.

https://www.bloomberg.com/diversity-inclusion/blog/top-10-things-everyone-know-women-consumers/

New Report

Close