Najdi forum

Naslovnica Forum Politični čvek KAOS V ŠOLSKEM SISTEMU

KAOS V ŠOLSKEM SISTEMU

ODPRTO PISMO
Zavodu za šolstvo in Ministrstvu za šolstvo

Je cilj slovenskega šolstva mučenje otrok?

Sem mati treh deklet, dve obiskujeta 8.razred in ena 3.razred osnovne šole.
Šolo torej spremljam že osem let in moram reči, da sem nad kaosom, ki vlada v šolskem sistemu , vedno bolj razočarana.

Učne vsebine so veliko preobsežne , pretežke in prezakomplicirano obravnavane, da bi jih otroci, sploh v višjih razredih , lahko samostojno in suvereno dojemali.

Na primer biologija- kaj res mislite, da morajo tako natančno v 8.razredu poznati človeško telo? In vse tujke? In formule pri kemiji? Čemu? Vse skupaj meji na absurd.

Zavod za šolstvo in vsi vi tako imenovani strokovnjaki ste popolnoma izgubili kompas, kaj naj bi osnovno šolstvo bilo in kako bi šolstvo moralo graditi znanje otrok.

V učne načrte zgolj trpate in trpate snov, ki ni primerna, ki je prezahtevna za otroke v tej starosti.S takim pristopom ne bomo dobili genijev in znanstvenikov, temveč zafrustrirane mlade ljudi , ki bodo o sebi imeli slabo mnenje in bodo nenehno le v strahu in stiski, da enostavno ne zmorejo.

Na starše stalno letijo očitki, da se preveč vtikamo v šolo.Ja, res je.Vendar se ne bi, če bi otroci šolo lahko izdelovali sami, če bi v njih njihovo samostojnost spodbujali, ne pa jo izpodbijali.Kopičenje predmetov in snovi je obratno sorazmerno z znanjem.Če bi imeli manj snovi, to enostavneje razloženo, bi se tudi otroci raje učili, saj bi jim tako spodbujali radovednost.S svojim pristopom otroško in mladostniško odprtost in radovednost ubijate.

Slovensko šolstvo je vedno slabše in psihično stanje otrok tudi.Raziskave kažejo, da so otroci pri nas pod vedno večjim stresom .Je to namen šole?

Ampak, saj je vse bob ob steno, starši moramo pač gledati, kako se s svojimi psevdo strokovnimi nebulozami izživljate nad otroki , namesto , da bi kaj spremenili in naredili korak na boljše.

Mogoče se vprašajte : bi sami devetletko izdelali?

Še sreča , da ste si še pravočasno pridobili doktorske nazive in zdaj lahko otrokom grenite življenje.To pa vam gre vsekakor odlično od rok.

P.S. : Očitki so usmerjeni izključno in popolnoma na snovalce učnih načrtov , tiste, ki imajo v rokah škarje in platno, ne na učitelje! Tudi ti so v veliki meri žrtve nesmiselnosti šolskega sistema in birokratizacije svojega poklica.

Veronika Rot, dipl. hispanistka in filozofinja, Ljubljana

Pismo iz današnje revije ONA..

Popolnoma se strinjam z napisanim! Zavod za šolstvo in Ministrstvo za šolstvo delujeta kot dva absolutistična despota.Ne brigajo jih otroci, ne učitelji, ne starši.
Oni so svet zase.So teoretiki in pojma nimajo, kako stvari potekajo v praksi.
Pa očitno jih niti ne zanima!
Tema, zrela za v medije.In poglobljen pretres!
Za te stvari bi morala biti stavka.Stavka otrok, učiteljev in staršev.

Se popolnoma strinjam z zapisanim.
Kot mama in kot učiteljica.

Jaz pa kar ne morem verjeti, da je to napisala Veronika Rot.
Da je OŠ pretežka?
Predvsem je problem, ker jim v glavo nabijajo samo naravoslovje, matematiko, fiziko itd. In da na to dipl. filozofinja in hispanistka ne bi opozorila? Mhm.

nova
Uredništvo priporoča

Šolski sistem je res izgubil kompas.
Vsakič znova sem razočarana.

Učitelje skrbi le višina plače.

Starši smo tiho, neorganizirani, da bi lahko kaj spremenili, organizirali stavko in pri zahtevah za sprememembo vztrajali….karavana pa gre lepo naprej.

Izgubila sem upanje na boljše čase.

Kot oče dve otrok v osnovni šoli. Lahko rečem samo tole.
Snov ni pretežka. Res pa da marsikateri starš z slabo izobrazbo, ni sposoben otroku
pomagati pri učenju.
Otroka me večkrat presenetita tudi z kaksnim tezkim vprasanjem iz matematike ali fizike. Ampak v povprečju pa ni to nič posebnega.
Otroka predvsem spodbujam k realnim problemom. Zivljenje ni samo šola in dobre ocene.

Dajte ga no srat, OŠ pretežka. En moj otrok je že zunaj, drugi v zadnji triadi in normalno inteligenten otrok ima zlahka same petke. Vsi pač ne morejo biti geniji in potem je kriva šola. Gospa ni napisala nič takega, česar se jaz ne spomnim iz svoje OŠ.
Ne vem, kaj bo njen otrok delal na gimnaziji, kamor seveda pod mus mora – grem stavit!

Mi je zmeraj znova fascinantno, da imajo probleme s šolo samo tisti starši, kateri otroci v šoli ne blestijo.

Normalno inteligenten otrok ima zlahka same petke? A se hecaš?
Zakaj je bilo pa potem v razredu vedno samo par odličnjakov?

Snov je bila in je dovolj težka.Preveč je teorije , premalo prakse in posledično nič povezovanja. Odlični so samo tisti, ki se piflajo in učijo na pamet, kasneje v življenju pa se izkažejo kot teoretiki z dvema levima rokama, kajti praksa jim gre težko od rok.

Normalno inteligenten otrok ima zlahka same petke? A se hecaš?
Zakaj je bilo pa potem v razredu vedno samo par odličnjakov?
[/quote]

Govorim o današnji šoli – kjer je možno ponavljanje spraševanja, popravljanje kontrolk in napovedano spraševanje. Vsega tega v mojih časih ni bilo. Če vam še to ni dovolj, potem pa tudi ne vem. Se pa še danes spomnim, kako zaguljena je bila biologija in morali smo znati še marsikaj, ne samo dele teles. Samo danes je treba otrokom prizanašat, pa jih ujčkat, ker bognedaj, da bi morali naprezat možgane. Pa kljub temu, da je šola blazno zahtevna in nemogoča, ima vsaj polovica otrok cele popoldneve in vikende še izvenšolske dejavnosti. Le kako???

A učenci v osnovnih šolah po drugih evropskih državah pa pri biologiji ne obravnavajo natančno človeškega telesa? Skupaj s tujkami? Pa mislite, da nimajo raznih enačb pri kemiji?

A drugi evropski otroci zmorejo svoje osnovne šole, naše pa so pretežke? Ali pa so naši otroci manj sposobni od otrok po raznih evropskih državah?

Snov je bila in je dovolj težka.Preveč je teorije , premalo prakse in posledično nič povezovanja. Odlični so samo tisti, ki se piflajo in učijo na pamet, kasneje v življenju pa se izkažejo kot teoretiki z dvema levima rokama, kajti praksa jim gre težko od rok.
[/quote]

Ravno si opisal vse zahtevne poklice – brez odličnega uspeha v OŠ danes sigurno ni pravnika, zdravnika niti inženirja nobene stroke. Ampak dajmo se tolažit, kakšen praktik bo naš otrok trojkar.

Naše osnovne šole so pretežke.Vprašaj koga, ki bo prišel iz Avstralije na dopust.

Ravno si opisal vse zahtevne poklice – brez odličnega uspeha v OŠ danes sigurno ni pravnika, zdravnika niti inženirja nobene stroke. Ampak dajmo se tolažit, kakšen praktik bo naš otrok trojkar.
[/quote]

In koliko zdravnikov, pravnikov in dipl.ing.je v tvojem bišem razredu OŠ?

Naše osnovne šole so pretežke.Vprašaj koga, ki bo prišel iz Avstralije na dopust.
[/quote]

Zakaj pa Avstralija uvaža visoko izobražen kader iz drugih držav, če ima sama tako super šole? Vklopi malo možgane. Daj še Ameriko za primer, no.

Kak teden nazaj nas je sodelavka na šihtu prosila če rešimo matematično nalogo za njegovo hči ki obiskuje 6 razred. Gre za problem z rešitvijo sistema enačb do katerega pa moraš priti iz navodil naloge. Sicer za inženirja taka naloga ni problem ampak take naloge smo mi reševali 25 let nazaj v srednji šoli v 2 ali 3 letniku. No dva dni kasneje pove da so samo štirje učenci rešili nalogo pravilno. Očitno tudi njihovim staršem ni šlo najbolje :))). Vprašanje če jo zna sploh učiteljica rešit.

In koliko zdravnikov, pravnikov in dipl.ing.je v tvojem bišem razredu OŠ?
[/quote]

Dva, zakaj? Oba odličnjaka, vključno z mano.

Sem prepričana, da se zaradi nerešene naloge ni zgodilo nič usodnega. 🙂 Če so še starši malo pomigali z možgančki, pa toliko bolje.

Snov je bila in je dovolj težka.Preveč je teorije , premalo prakse in posledično nič povezovanja. Odlični so samo tisti, ki se piflajo in učijo na pamet, kasneje v življenju pa se izkažejo kot teoretiki z dvema levima rokama, kajti praksa jim gre težko od rok.
[/quote]
Ti to resno? To o odlicnih in piflanju. Si clovek s prevec predsodki ali kompleksi.

Dajte se no zajebavat, no.

Sola je narejena za povprecne otroke, in ce ze OS kaze, da bo vas “soncek” pac mizar-pomocnik, pomozni vodovodar ali smetar, ja, takle mamo – vzemite to kot darilo, in nehajte uboscka z IQjem 80 forsirat. Minimalc je minimalc, ne glede na to kdo ga placa!

Zdaj naj bo pa sola bolj “u izi”, da se boste vi bolje pocutili, ker vam Mati Narava pravi, da imate za en kurac gene? Ja, pa kaj se.

Zakaj je sistem tak, da se moramo starši ukvarjati z otrokovo šolo?
Če tebe sprašujeta, je očitno snov pretežka, a ne?

Zakaj je sistem tak, da se moramo starši ukvarjati z otrokovo šolo?
Če tebe sprašujeta, je očitno snov pretežka, a ne?
[/quote]

Ja, Allah pomagaj, da bi moralo *ti* otroka kaj *nauciti*. Ali pa da je otrok kdaj izzzvan, in da mora uporabiti se kaksno dodatno mozgansko celico, kot pa tiste ki jih nuca ko ga ti zanemarjas in ga furtas s smetmi iz S Budgeta.

Jeba, ane?

Zakaj je sistem tak, da se moramo starši ukvarjati z otrokovo šolo?
Če tebe sprašujeta, je očitno snov pretežka, a ne?
[/quote]

Pretežka bi bila, če kljub razlagi cel razred ne bi razumel. Če mora dodatno doma starša vprašat, pa pomeni, da v šoli ni sledil ali pa učitelj ni dobro razložil. V vsakem primeru popolnoma normalna stvar.

Če ima otrok v osnovni šoli dvojke in trojke in dober učni uspeh je primeren za triletno srednjo šolo in poklic. Pa čisto nič več. Morali bi mu dejansko odvzet možnost nadalnega krpanja s plus dva pa maturo pa faksom. Če je pravdober, potem srednja šola, brez faksa. V gimnazijo pa samo dijaki.
Pa bo sistem rešen, poklicov bi blo dovolj.

Zanimivo.Eden bolj pameten kot ta drugi.
Sami pa so v OŠ torbe pozabljali sredi ceste, ko je bilo treba pisat naloge doma, so vpili staršem : kakat, lulat.Večina vas je bila povprečnih, pol pa vas ni razumelo uporabnih nalog pri matematiki.
Saj vemo kako je bilo : matematične naloge so se plonkale med glavnim odmorom, pred tablo pa eno samo jecljanje.
Zdaj so pa vsi tu gor dohtarji, pa pravniki pa dipl ing.
Smešno do amena.

New Report

Close