Najdi forum

Naslovnica Forum Politični čvek Novejša zgodovina teh krajev (Kanjske, Karniole)

Novejša zgodovina teh krajev (Kanjske, Karniole)

Čez to ozemlje gre transibirska železnica, od Vladivostoka Tihi Ocean) do Porugalske (Atlantski ocean)..in druga Južno Evropejska železnica, iz Anatolije – Istanbul do Španije in Portugalske..(gre tudi skoz te kraje)..
ko so 1867 potegnili železnico na Koroško skoz sotesko Drave..Je z Koroške postalo lažje (in bolj udobno) priti v Sibirijo kot pa na Tirolsko oz. Salzburg recimo..(ker do tja ni bilo železnice in ne dobrih cest)..

To, da je to ozemlje postala trasa čez katero gre Transibirska železnica od Vladivostoka do Portugalske je prineslo velike spremembe v te kraje..(predvsem glede kopenske možnosti transporta v Sibirijo in Portugalsko, recimo)..

(Tako da Slovani, ki so prišli v te kraje v času gradnje Transibirske železnice in elektrizacije teh krajev.po 1800.)..So različni Slovani, kot pa tisti, ki so živeli v stari Kraljevini Slavoniji..(V zgodovinski pokrajini Slavoniji in stari kraljevini Slavoniji, ki je pa bila nekoliko nižje po reki Savi in Dravi.
Kraljevina Slavonija in Kraljevina Hrvaška sta bile v zgodovini dve ločeni Kraljestvi..
Katerih dveh obeh krono so pa dobili potem v 17. stoletju Habsburžani,..ki so imeli tudi krono..Spanije , Portgalske, Lombardije ,
Bohemije , Madžarske , itd…

Samo Državljani oz. prebivalci zgodovinjske kraljevine Slavonije v Spodnji Panoniji tukaj..So marsikateri drugi Slovani, kot pa tisti Slovani, ki so prišli v te kraje, v okviru, gradnje transibirske Zeleznice, in elekrizacije teh krajev zadnjih 200 let..

Ker pred 1919 je bilo prvo združena kraljevina Slavonija in Hrvaška v eno kraljestvo , kraljevina Slavonija-Hrvaška..(V casu Habsburžanov, ker Habzburžani so ime obe kroni)..
tako kot kraljevina Lombardija in Venetia, v Kraljevino Lombardijo- Venetia..leta 1919 in po letu 1919..je bila Kraljevina Slavonija-Hrvaška združena z Državo Srbijo, v Kraljevino Slavonija- Hrvaška- Sbija… (Katero krono so potem imeli Karadžorževiči)

Ampak 1919 se potem spremeni ime..in je kot Kraljevina Srbov, Hrvatov in Slovencev,..in ime Slovenci ime postane, nekako neke vrste zamenjava za ime Slavonci prej in istočasno nakak ime za druge Slovane tukaj, ki so prišli sem v okviru gradenj železnic in elektrizacije,..in ali kot begunci po oktoberski revolucije potem..

in potem ko se preimenuje cela ta kraljevina v Kraljevino Jugoslavijo..so se te identitete postale se bolj zamešane..
leta 1945 potem Titova vlada postavi neke nove meje,..(z ustvaritvijo) potem teh Republik ..Republika Srbija, Republika Hrvaška, Republike Slovenija itd..Te Republike z kakimi zgodovinskimi pokrajinami in kraljevinami in vojvodinami v teh krajih niso imele več dosti veze.. (prav tako iz političnega zemljevida oz. administrativnega izgine ime Slavonija leta 1919. In 1945 postane nova administrativna tvorba Republika Slovenija nekoliko bolj na zahodu..in v tej Sloveniji se začne v šolah poučevati v Kajkavskem dialektu Hrvaškega jezika (pod imenom SlovEnski jezik), pri tem ko pa v zgodovinski Slavoniji se začne poučevati v šolah v Štokavskem dialektu istega jezika..ker postane Slavonija del Republike Hrvaške.
—————–

Tako da, če se govori tukaj o neki SlovEnski državnosti.. oz. o SlovAnski državnosti..

(ker tukaj se kaj malo govori o pravi zgodovini o teh krajih, ker tisti iz transibirske železnice so bolj obremenjeni z nekimi Belogardističnimi in Komunističnimi debatami med samo (vsaj tukaj na forumih)..
Pri tem pa ko staro prebivastvo Kraljevine SlAvonije..pa so bolj obremenjeni, z tem kam je šla njihova stara država oz.država njihovih prednikov..Kraljevina Slavonija..(seveda obojni predniki so bili “državljani” drugih Slovanskih držav ne istih prej..

Seveda ker so vsi troji Slovani..je potem vsa vlada samo v okviru neke široke Slovanske skupnosti..(in sem so tudi prisle sem neke Slovanske vojske leta 1945 in ostale tukaj kot obmejna policija in voska na zahodni meji vzhodnega Bloka in Jugoslavije.

Pod imenom Slavonija, in Hrvaška in Srbija so imele staro državniško tradicijo neke slovanske države..nižje dol na reki Savi..
v teh regijah..
Regija Slavonija je bila vkomponirana po 1945 v Republiko Hrvaško..in mogoče deli v Bosno in Herzegovino..
zato je bil problem leta 1991..ko je bila tam mednarodno priznana neodvisna država Hrvaška ali Srbija..ker zgodovinsko tam ni bila ne Hrvaška ne Srbija ampak samostojna kraljevina Slavonija..in je predvsem tisto regijo to vrglo leta 1991 v kaos.

Seveda tukaj v Zgodovinskih pokrajinih Spodnje Štajerske in Karniola (Kranjska)..
je pa bilo precej novega Slovanskega prebivastva iz časov gradnje transibirske železnice tukaj skoz, in elektrizacije področja ker je tukaj veliko rečnih sotesk..tukaj gredo skoz železnice iz Ukrajine skoz Budimpešto v Italijo..in naprej v Španijo.

Pač malo zgodovine teh krajev.

(ker tukaj se kaj malo govori o pravi zgodovini o teh krajih, ker tisti iz transibirske železnice so bolj obremenjeni z nekimi Belogardističnimi in Komunističnimi debatami med samo..
Pri tem pa ko staro prebivastvo Kraljevine Slavonije..pa so bolj obremenjeni, z tem kam je šla njihova stara država oz.država njihovih prednikov..
Seveda ker so vsi troji Slovani..je potem vsa vlada samo v okviru neke široke Slovanske skupnosti..seveda so se tukaj drugi Slovani, z tradicionalno Poljske (ki imajo neko slabo zgodovinsko izkušnjo z Nemijo in Avstrijo in Rusijo ker so v 17. stoletju ukinili Poljsko), potem slovani iz Srbije in Hrvaške in seveda se Neslovansko prebivastvo na spodnjem Štajerskem in Karnioli in Goriskem..ki pa nima kaj dosti veze s tem, če gre transibirska železnica sedaj skoz te kraje itd..
in vse to pa potem daje sliko teh krajev kot je sedaj, in situacijo sedaj tukaj..

Ok Nikola Telsa je bil iz tu blizu,.in je nekaj časa živel tudi v Mariboru (Marburg an der Drau) (kot eden od elektroinžinerskih genijev), samo je potem sel v Ameriko in tam deminzioniral prve hidro-elektrarne..
Samo po tem času in po Koroški Železnici skoz sotesko Drave..
nastane v soteski Drave polno novih delovnoh mest, v okviru železnice skoz sotesko Drave in v okviru nastajajočih in novih Hidroelektrarn.

Soteska Drava danes ne izgleda več ko je izgldela v času naših prednikov.
V Sotesko Drave so hodli naši predniki delati gozdariti, posekane drevesa so spuščali do Drave in po Dravi do Maribora recimo..(Samo takrat smo se živeli mi v svoji Državi Avstriji in Nemciji)..Danes mi nimam več svoje države.

Z Železnico skoz sotesko in z elektrarnami.(po 1866).je v Soteski Drave in dolini Drave, vse polno nekih novih delovnih mest..
in dolina Drave in soteska so precej drugačne in izgledejao precej drugače kot pa so recimo pred 150 leti…
(pred 150 leti se ni bilo ne železnice ne elektrarrn)..in tudi ni bilo ne Pragarskega, ne Zidanega mosta itd..Tudi letališča za letala so nova stvar mislim da mlajša od 75 let recimo).

Samo z utanovitvijo Republike Slovenije tukaj potem 1946 je Tito naredil, da imajo prednost pri zaposlitvah v državnih službah tukaj na delovnih mestih Slovansko prebivastvo.
Seveda Rusi so bili glavni in imeli v upravi gradnje transibirske železnice..(čez Evrazijo, in Sovjetska zveza je načrtno delala eletrizacijo)
(in domačega kmečkega Alpskega prebivalsta v teh krajih (ker nismo Slovani), se pa ne zaposluje za državne službe tukaj po 1945 in na taka delovna mesta tukaj,(ker so taki zakoni iz časa Titeve Revolucionarne vlade tukaj do danes in Titeve vlade revolucionarnih ureditev) in se ga tudi ne izobražuje..), predvsem taka ureditrev in zakoni in odnos do Neslovanov v teh regijah je problematična ker nam onemogoča sedaj normalno kmetovanje na našem tradicionalnem področju v teh soteskah in gorah, ker nismo slovansko prebivastvo..in kmetje so tisti ki preskrbujejo z hrano in obleko prebivalstvo..ki pač živijo z naravo in od tega kar pač narava kje daje..

A te je spet zagrablo?Kje je Carniola a tam ti živiš ,ali Mariboru po švabsko Marburg an der Drau?!

nova
Uredništvo priporoča

A Lost World

1876 United States:
In 1876 the United States celebrated its might, gathered in part from the completion of the railroad, at the Centennial Exposition in Philadelphia. There on exhibit were the “very aristocracy of the Indian nation.” The tribes who had roamed and hunted in the woods of the Northeast and the plains of the West found themselves a curiosity for the fair’s visitors. The struggle was over, and Native American tribes had lost it, leaving the world of the West forever changed.

(From artikle:
Native Americans and the Transcontinental Railroad).
http://www.pbs.org/wgbh/americanexperience/features/general-article/tcrr-tribes/

The Railroad revolutionized American travel. Many people ride trains today not just for transportation, but also as a way to see the country. What trains have you been on? Have you been in a Pullman car? Share your most memorable train ride.

Iz tega artikla, članka : Native Americans and the Transcontinental Railroad
http://www.pbs.org/wgbh/americanexperience/features/general-article/tcrr-tribes/

As the Union Pacific cut its way westward across the Platte Valley in 1865, its workers grew fearful of “the Indian menace.” Certainly, the Northern Cheyenne, Sioux, and Arapaho maintained a presence on what had once been their prime hunting land.
However, decades of mass immigration by settlers along the overland trails had already destroyed large swaths of the countryside for buffalo herds, forcing the tribes to disperse in search of food. Tribal leaders, wary of further conflicts with whites, usually ordered their warriors to stay away from the railroad, although young men could not always be controlled.
Periodic sightings of Native Americans, skirmishes, and livestock raids persuaded chief engineer Dodge that the railroad needed serious protecting.
He repeatedly requested troops of William Tecumseh Sherman. The latter declined, convinced that natives posed no real threat to the project.

Marburg an der Drau, je tudi po Alemansko in po Bavarsko, Švabsko je drugo narečje kot pa Bavarsko ali Alemansko..Tukaj ljudi bolj znajo Alemansko ali Bavarsko ali Gotscherisch..

Ne jaz sem trenutno na obisku v rezervatu “Oklahomi”…
Ne jaz ne morem, sedaj več uporablajti naših starih lovišč oz, lovišč naših prednikov v teh krajih, ker je sedaj tukaj pomembno svetovno železniško križišče, gre glavna transibirska železnica z Portugalske in Spanije proti Bodimpesti in Sibiriji tukaj skoz,..in glavna Zeleznica iz Portugalske in Spanije, do Istanbula in Anatolije, gre tudi skoz te kraje..in je povno je nekih hidro in drugih elektrarn..to je sedaj neki novi svet, te dežele ne izgledajo več tako kot pa so v času naših prednikov..

Jaz sem moderni Nemec danes,..sem oblešen kot vsi ostali na svetu in imam neke mednarodne šola izobrazbo..in potujem z vlakom.(sem že bil v bolj svetovljanskih mestih kot Taškent, Saratov, istanbul.).jaz nisem za časom, kot v Svabiji, do kot se niso potegnili železnice..(ker do tja se niso potegnili železnice in Švabija tudi ni blizo kakih obmorskih pristanišč, za to so tam bolj za časom..
so bolj zaostali v marsikaterih stvareh, ker glavno pomorska pristanišča so tudi bolj na severu kot Hamburg in recimo Nizozemska, do kot grejo tudi transibirske železnice,..samo Švabija..
tam pa ne gre dobena pomembna železnica skozi in tudi ni blizu kakega svatovnega pomorskega pristanišča..

Prvič slišim za državo kalora.A sem kaj prepustil?

http://ca.wikipedia.org/wiki/Ducat_de_Carniola

Carniola je latinsko ime za vojvodino Kanjsko, vojvodina Kranjska je bila “država” oz. vojvodina pred letom 1919 na ozemlju, kjer je danes osrednja Slovenija.
Do 1919 je bil še eden od uradnih jezik Latinski, Latinski je še tudi danes uradni jezik v Rimo Katoliški Cerkvi.

Včasih so bili tu poseljeni Avari oziroma Obri,z njimi smo se priseljeni Slovenci pretepali,na pomoč pa so nam prišli Bavarci,k njim je šel knez Gorazd za talca tako so lahko potem pokristjanili Slovence in to po krvavih bojih(Lunsko polje na Koroškem),po razpadu Karantanije smo prišli pod oblast Frankov in pozneje Habsburgov,toda narod je zmeraj govoril in še govori slovensko .

Iz Starejše zgodovine Panosnke kotline.(Srednji vek)

Bavarska leta 900
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Baiern_unter_den_Carolingern_im_Jahre_900.jpg

———–
Pokrisjanjenje Panonske Kotline::
Iz:
http://sl.wikipedia.org/wiki/{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}C5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}A0tefan_I._Ogrski

Štefan I. (madžarsko (Szent) István I.; latinsko Sanctus Stephanus) oziroma Sveti Štefan I., z rojstnim imenom Vajk, veliki knez Madžarov (997- 1000) in ogrski kralj (1000-1038). * ca. 975, † 1038, pripadnik dinastije Árpádovcev in krščanski svetnik.

Uspelo mu je okrepiti madžarski nadzor nad Karpatskim bazenom ter utrditi krščansko vero. Papež Gregor VII. ga je skupaj s sinom Emerikom 20. avgusta leta 1083 razglasil za svetnika.
Utrditev krščanstva

Štefan je bil v svoji večidel še poganski deželi podpornik krščanske cerkve, od katere je tudi sam dobival podporo. Tako mu je npr. tako pri kronanju kot pri ustanovitvi pri ustanovitvi prve madžarske nadškofije pomagal misijonar Astrik (Asztrik).[8] Štefan je ustanovil deset škofij, izmed njih pa sta bili Esztergom in Kalocsa sedeža nadškofij. Štefan je ustanovil tudi več cerkva in samostanov.[8] Določil je, da mora vsakih deset naselij na kraljeve stroške postaviti cerkev, za opremo in delovanje pa je morala poskrbeti cerkvena oblast.[14] Z grožnjo kazni je vladar določil , da je obiskovanje cerkve obvezno in je prepovedal delo ob nedeljah.[14] Štefan je spodbujal tudi širjenje samostanov.[7] V njegovem času so ustanovili tudi najstarejše oblike madžarskih cerkvenih šol, ki se pojavijo že leta 1008.[14]
Razglasitev za krščanskega svetnika

Kralj Štefan je bil zaradi zaslug pri pokristjanjevanju Madžarov 1083 razglašen za svetnika.
Štefan se je okrog leta 975[1] kot prvorojeni sin[2] rodil v družini Géze, ki je bil tedaj madžarski veliki knez. Njegovo rojstno ime je bilo Vajk, kasneje pa je bil krščen kot Štefan.[3][1] Da bi utrdil sinov položaj, mu je oče je uredil poroko z bavarsko princeso Gizelo.[3] V zakonu se mu je rodil sin Emerik (Imre), ki pa je v nesreči umrl še v času Štefanove vladavine.[4] Štefan je umrl 15. avgusta 1038. Pokopan v baziliki v Székesfehérváru.[

————–
(Novi vek)
Habzburžan 18.stoletjei:
iz:http://hr.wikipedia.org/wiki/Kraljevina_Slavonija

Kraljevina Slavonija nastala je iz Vojne Krajine 1745. kao jedna od zemalja krune sv. Stjepana, a bila je dio Kraljevine Hrvatske. Poslije 1849. neki su Kraljevina Slavonija i Kraljevina Hrvatska htjeli držati zasebnim kraljevskim zemljama, iako je prema hrvatskom državnom pravu i kraljevom prisegom koju je dao kad je preuzeo hrvatsku krunu jasno prihvatio to kao dio hrvatskih zemalja. Nagodbom s Kraljevinom Mađarskom, Kraljevina Slavonija postala je sastavni dio upravne jedinice Kraljevine Hrvatske i Slavonije, a ta je ujedno bila i jedna od zemalja krune sv. Stjepana.

Kraljevina Slavonija (njemački: Königreich Slawonien; latinski: Regnum Sclavoniae) bila je provincija Habsburške Monarhije (kasnije prozvana Austro-Ugarska Monarhija) u 18. i 19. stoljeću. Provincija se protezala na današnjem prostoru Slavonije i Srijema. Južni dio Kraljevine Slavonije zvao se Vojna Krajina koja je također bila dio Habsburškoga Carstva.

Po porazu Avarov v Pannoski nižini so potem Franki preklučili Vojvodini Bavarski vso ozemlje do reke Tise, torej tudi vsa podrocja kjer je danes Slavonija in Slovakija in okolica Blatnega jezera..Tako da leta 900..je bila Koroška in okolica Blatnega jezera in kjer je danes Slavonija in Slovakija vključena v isto državo Vojvodino Bavarijo..
http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Baiern_unter_den_Carolingern_im_Jahre_900.jpg

Do prihoda Madžarov..(vsaj mislim, mogoče ze prej ni bilo več del Bavarske , ker mislim da je bila vmes tudi potem neka Država Panonija Feniks..kjer so imeli Slovanske kneze) in je bila neka Slovansnka država tam..
V glavnem Po in okrog leta 1000, ko pridejo Madžari v Panosko kotlino ta področja niso več del Vojvodine Bavarske ampak Ogrske, Madžarske..in krone Svetega Stefana.., ker so bila potem reorganizirana administrativno ta podrocja v okviru krone Svetega Stefana..ali nekaj takega..
—-

Meni ni znano da bi bilo na Koroškem kakšno takšno polje kot Lunsko polje..je pa Lonjsko polje bilo in je še danes na severu danšnje Hrvaške..
http://hr.wikipedia.org/wiki/Park_prirode_Lonjsko_polje

Park prirode Lonjsko polje, sa svojom površinom od 50.650 ha, najveće je zaštićeno močvarno područje ne samo u Republici Hrvatskoj, već i u cijelom dunavskom porječju. Nalazi u aluvijalnoj ravnici rijeke Save u središnjem slivu rijeke Save, između gradova Siska i Stare Gradiške. Čine ga tri polja: Lonjsko, Mokro i Poganovo.

Gospd Janoš, Lonjsko polje in Koroška sta na različnih geografski lokaciji. Lonjsko polje je v dolini Save, Koroška je v dolini Drave..Lonjsko polje ni bilo nikoli del Koroške ali Karantanije..(In Karantanija je samo Latinsko ime za Koroško)..

Latinjsko in Angleško Charinthia (Koroška)..se danes vedno obstaja in je država v Avstrijski federaciji danes..
in Charinthia (Koroška) je bila skoz ves srednji vek do danes Država Vojvodina Koroška (Charinthia) in je še danes..

V času Frankovskeag cesarstav pa se je vojvodina Charinthia, ki je bila vključena v Frankovsko cesarstvo skupaj z Spodno Panonijo (danes Slavonija), kjer je vladal Ljudevit Posavski itd..pridružila uporu Ljudevita Posavskega v spodnji Panoniji proti Frankom..(ki so ime takrat nadoblast tako na spodnjo Panonijo kot nad Koroško, oz. dinastija Karolingi..)

Zanimivo Kanat:
iz vikapedije:
http://sl.wikipedia.org/wiki/Kanat

Kanat (iz arabščine: قناة‎, kanāt) je sistem, sestavljen iz niza navpičnih jaškov, povezanih z vodoravnimi predori, ki zagotavljajo zanesljivo oskrbo z vodo naseljem in za namakanje v vročih, sušnih in delno sušnih podnebjih. Znano je, da so tehnologijo kanatov razvili perzijski ljudje nekje v zgodnjem 1. tisočletju pred našim štetjem in so se od tam počasi razširili proti zahodu in vzhodu.[1][2][3][4][5]

Pomen kanata je neposredno povezan s kakovostjo, količino in pravilnostjo pretoka vode. Veliko prebivalcev Irana in drugih sušnih držav v Aziji in Severni Afriki je zgodovinsko odvisnih od vode iz kanatov; področja naselitev tesno sovpadajo s področij, kjer so kanati omogočeni. Čeprav sta bila izgradnja in vzdrževanje kanatov draga, je bila njihova dolgoročna vrednost za skupnost precejšnja.

————–
Na ozemlju Kranjske, oz. Kanske? kanat?..na ozemlju Današnje Slovenije (oz. Jugoslovanske Republike Slovenije) Izvira reka Sava, Soča, Savinja, Krka, Reka, Kolpa, Sotla itd..
ki so omogočale seveda Beneški Republiki ki je na morju, morje ni pitno..pitno vodo..
to ozemlje je bilo tudi v Skofiji Aquileja prej v preteklosti,..Aqua pomeni voda v Latinske jeziku..
Mogoče je ime Kranjska iz Kanat..
Krai so pa administrativne enote v Ruski federaciji (in Ljubljajna je pomembno Zelezniška postaja na transibirski železnice, iz Sibirije in Ukrajine do Spanije in Portugalske danes)

Severno od Ljubljane so samo visoke gore, Kamniško-Savinske Alpe(Stein-Sann Alpen) in Karavanke. in Južno skoz kočevski gozd je potem Riješki zaliv in morje..
Rijeka je tudi slovansko reka, kje je pitna voda..(Ce prideš z juga čez morje kjer so samo puščave in Sahara)

Sem se zmotil moral bi napisat Lurnsko polje,tam je napis v Nemščini ,ki priča o bitki med Bavarci in poganskimi Slovenci.

Prvič slišim za takšne stvari, in sem iz teh krajev, pa še nikoli od nikogar nisem slišal takšnih stvari, ne od naših prednikov in ne od drugih ljudi v teh krajih..Tako da to kaj imajo na portalu Harvarti napisano pod ime Lurnsko polje, ki ga sedaj vi omenjate je neka novost za mene.

In tudi Ker Koroška so v bistvu samo visoke gore okrog, in je težko priti z Panonije do Koroške iz panonije zaradi soteske Drave(ok bilo je težko, sedaj ko je železnica to ni vec problem, pred 170 se ni bilo zeleznice in ne dobrih cest v te kraje)..tako da ni jasno, recim,o da bi neki slovani prisli skoz neke rečne soteske v neke gore in kar začeli kmetovati v gorah in tam ne bi bilo dobenega drugega prebivastva..?

Recimo iz te strani (ki jo navajate):”
V izvirnem nemškem besedilu je sicer uporabljena beseda “slawisches”, kar je potrebno prevesti izključno kot slovenski, saj drugih prebivalcev, kot so bili Karantanski Slovenci, tam nikoli ni bilo. Zato je nedvomno upravičen prevod” ..
Missim da leta 600 recimo drugih prbivalce na nekem ozelju skoraj v osrčju Alp sredi gor, drugih prebivalcev ko Slovencev ne bi bilo? in celo da nikoli v skoraj v osrcju alp nikoli nebi bilo drugih prebivalcev kot Slovencev, mislim da je ta stavek total mimo, če se to govori o Koroški oziroma dezeli v Alpah, če se pa govori o kaki drugi dezeli geografsko kje drugje to pa je mogoče morda..(Ce se to mogoče govori o Koroški)?
To bi bilo pa skoraj nemogoče..

Koroška je bila do leta 500 del Rimskega cesrastva in del province Norik..(in v Rimskem cesarstvu je lahko živelo potem tukaj bilo katero prebivastvo (ljudstvo) v Rismke cesarstvu in Rimsko cesrastvo je imelo veliko ljudstev, ki živijo v gorah, Spanija, Pirineji, Italija, Apmeniski polotok, Romunija (Karpati), Grčija, Anatolija vsa Severna Afrika itd, kaj je vse bilo Rimsko cesarstvo, so bile in so same Gore..(In Gorska Ljudstva).

Ampka iz tega vira pa je, da potem leta 600 tam okrog ali za tem(lai celo vedno), to področje gor sredi Alpskega gorovja nima več prebivastva gorskih ljudstev, ampak da živijo sredi Alp samo neki Slovani, ki imajo isti jezik in bogove, kot ljudstva v nižinah in ravninah na severu, na Poljskem in Rusiji in v Panoniji..(seveda nikjer niso omenjene gore in gorovje in recne soteske ampak samo ime Koroška v tem viru na internetu)..(torej nikjer ni opisano kasna geografska pokrajina dežela je tam..relijef, rastlinje itd..kjer bi naj to bilo)

Ce je ta legenda resnična,..in če je iz kakega Slovanskega usnega ljudskega izročila, je lahko tudi iz kake druge geografske lokacije(dvomim da se bi to geografsko nanašalo na neko deželo sredi Alpskega gorovja)…dvomim da se bi lahko dogodek tako nanašalo, na neko gorato področje sredi Alpskega gorovja in nekih račnih sotesk..kjer je celo lažji dostop iz Italije z Trbiža, bil prej ko ni bilo železnic, kot pa z vzhoda..ker Koroška je na vzhodo zaprta z sotesko Drave, ki je bila pred prihodom(zgraditvijo) železnice zelo težko prehodna…

In Franki in Bavarci so po porazu Avarov v Panonski nižini, si preključili praktično celotno Panosko nižino potem..tja do Reke Tise..tako da je bolj verjetno lokacija da se bi kaj takega zgodilo potem tudi morda na Ljonskem polju, ki pa je kjer je današnja Hravška ali tam (in ne na Lurnskem polju na Koroškem)..in ne tukaj v Alpah..ker tam v Sponji Panoniji je pa bil potem upor Ljudevita Posavskega proti Frankom in Bavarcem(oz, njihovi nadoblasti v Slavoniie spndnja Panonija) , ki so pa ga potem zadusili upor..to pa je bilo nižje ob reki Dravi in Savi kjer Slavonija, kjer je Panonska nižina..(pač gelde na neke vira..jaz pa nikoli nisem bil v Slavoniji in ne poznam dobenega tam..)
Drugače pa jaz še nikoli nisem slišal prej za kaj takega (ali pa kje prerbral kaj takega), da se bi dogajale kakšne takšne stvari sredi Alpsgega gorovja ali v Alpskem gorovju, pa sem iz teh krajev in sem študiral zgodovnoi.

Lurnsko polje lunjsko -se opravičujem.

In kaj pomeni Lursko Polje?
Lurd je romarsko kraj v Ranciji v Pirenejih., a ni?

New Report

Close